Kasım 15, 2011

ve mutlu bir pazar daha!

Bu haftasonu güzeldi, Pazar gününü Egemen (sevgili kocacııım) ve oğlumla beraber geçirdik. Pazar, güne oğlumla başladım.Geçtiğimiz Pazar Egemen sağolsun beni biraz dinlendirmek adına erkenden uyanan Batu'şumuz ile beraber kalktı, onu yanımdan aldı, salonda beraber takıldılar, kahvaltısnı bile bana sorarak hazırladı, yedirdi, odanın kapısını kapatmış ki Batuş beni uyandırmasın, o bir iki saat bile nasıl güzel gelmiş, mis mi mis bir sabah uykusu! Bir de ayıptır söylemesi eti pek bir sever kendileri, çoban kavurma tarzında bir kahvaltılık bile hazırlamış, ben hazıra kondum geçtiğimiz Pazar! Bu Pazar o yorgundu hemen ben kalktım onu uyandırmamak için. Oğluşumla ilgilendim, yedirdim içirdim oynaştık seviştik derken kahvaltımızı hazırladım, Egemen biraz daha uyumak isteyince, ben yalnız ama güzel bir kahvaltıyla günüme devam ettim.



Tabii ev hali bilirsiniz, sonra Egemen uyandı, kahvaltısını etti, Batuş yarım saat kadar uyuduktan ve çorbasını yedikten sonra hemen hazırlandık, attık kendimizi dışarıya, birkaç iş hallettikten sonra ( Batu AVM de pek durmuyor yerli yerinde, bebek arabasında olmayı sevmiyor şu sıralar, yürüyoruz ya artık güveniyoruz ya kendimize kucakta ya da arabada gezmek yerine istiyor ki -ben gezeyim, şöyle bir bakınayım, evimdeki gibi ordan oraya atayım kendimi, dağıtayım toplayayım- ee tabii o kalabalıkta olamıyor bu içinden kendince düşündüğü vukuatlar! Apar topar çıktık AVM den haliyle hızlıca işimizi bititrip, Batuş'u da trende gezdirdikten sonra tabii!





Sonrasında Egemenin arkadaşı Barış Abi ve eşi Sibel Ablaların misafiriydik, yeni evlerinde hem de! Hep konuşuluyordu fakat bir organizasyon yapamamıştık beraber, çok keyifli oldu bu ziyaret! Bir balık sofrası ki tadı damağımda kaldı.İlk defa baharatlı balık yedim.Bu arada Batuş'ta götürdü arada arada bir karides bir balık derken, maşallah güzel yedi.  Herşey süperdi, çok teşekkürler, sohbet, sıcakkanlılık, misafirperverlik, emek emek hazırlanan sofra, Barış Abinin müzikleri... Çok güzel ağırlandık, balık (ızgara), karides, salata, beyaz şarap, meyva, kahve derken saati 9 yapıp ayrıldık, Batuş gündüz pek uyumadığından uykusu geldi, biz de tuttuk minnoş evimizin yolunu...







Barış Abilere girmeden önce Batuş'u saldık çimenlere, pek bi mutlu o çimenlerle, toprakla, ağaç dalları ve yapraklarla! kopartır, avuçlar, ağzına götürür, bir de yakalamaya çalışınca kaçar :) Rüzgarlı olduğundan bahçede fazla zaman geçiremedik ama o bile yetti oğluşuma... İçeriye girdiğimizde ise öncesi ve sonrası olarak birkaç kare çekmeye çalıştım.
















Fotoğraflar telefon ile çekildiğinden ( flaş otomatik olarak açıldığından) pek net olmasa da durumu özetlemeye yeterlidir sanırım! Pek bir eğlendim, bek bir güzel vakit geçirdimmmm....
Sevgiler!
Pin It!

15 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

fotoları görünce inanılmaz cnm balık çekti!! yani hamile olsam aş ericem:) kombinizde çok başarılı omuş kırmızı pantalonda gözümden kaçmadı. Batu bey yine pek bir cool....

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler canımcım, Batu'nun herzamanki hali, yani dışarıda bir cooluz, bir artistik falan.. balıkda balıkdı amaaaa öz!

Aslı dedi ki...

Özgecim fotolar süper.Batuş da çok eğlenmiş o gün,belli!Çok tatlı kombinasyonu;jean+kazak+yelek..Yine dağınık saçlar :)
Kırmızı jegging doğru seçim olmuş.Bravaaaa..
Egemen,sen de gözümden kaçmadın.Özverili ve ilgili baba profiliyle, kırmızı hafif agırtmalı ekose gömleğinizi begendim.

özge bayrak dedi ki...

evet aslıcım, dolu bir haftasonu oldu gerçekten, 1.gün seninle, 2.gün ailecek bayağı güzel zaman geçirdik!pek bir sever eskitmeyi, ağartmayı benim kocacım, teşekkür eder bu arada sana da, sevgilerini sunar iltifatın için !

AskinAy dedi ki...

vallahi canim gece gece istah acici resimler!!
afiyetler olsun,keyif dolu günleriniz bol olsun...
Masallah yakisikliya cok sevimli coook,Allah Bagislasin!!

Aslı dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun şekercim.

özge bayrak dedi ki...

aşkın çok teşekkürler,hepberaber. bloguma hoşgeldin!
aslıcım hepimiz için.

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

cnm ayrıca kırmızı pantalon çok yakışmış ve kilo vermiş görünüyorsun.

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

canım tuhaf ama zayıflamadım aslında, 36 bd oldu belki likralı olduğundan. anlamadım! teşekkürler canım benim!

Adsız dedi ki...

ohh walla çok özendim.ama en çok hoşuma ne gitti biliyo musunuz. batuşla aranızdaki kıyafet uyumu.hamile bir bayan olarak ilgi alanıma en yakın oydu heralde :) mutluluğunuz daim olsn...

özge bayrak dedi ki...

çok teşekkürler, hoşgeldiniz, yine beklerim! sizinde mutluluğunuz daim olsun,inşallah sağlıkla yakın zamanda...

Alev Özkan dedi ki...

ne güzel bir aile tablosu... oğluşun da çok sevimli maşallah... bloğunu yeni keşfettim takibe aldım ben de beklerim...

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler alevcim. hoşgeldin! hemen bir bakış atıyorumbloguna :)

zeys dedi ki...

Ay bu ne tali seker bir erkek :)) cok gencmissin cnm gercekten ne guzel erkenden bir oglusun olmus:) allah bagislasinnnn

özge bayrak dedi ki...

@zeys - canım çok teşekkürler, darısı başına! yok yok yaşlanıyorum artık 30 u bitirdim :(