Kasım 29, 2011

Forever21 : bayılıyorum aksesuarlarına!























Ben bir saç aksesuarı delisi olarak, yaklaşık iki yıl kadar önce, yani çalıştığım dönemde toplu sipariş vermiştim Forever21'dan... Alışverişimin çoğunluğunu saç aksesuarları oluşturuyorken, birkaç takı da sıkıştırmıştım tabii araya. Çok beğenmiştim ayrıca taç ve bantlarını, fiyatları ise uygun gelmişti o dönemde bana, güvenli ve memnun kaldığım bir alışverişti... Sipariş verdiğim yıl koleksiyonda daha fazla seçenek vardı.

Sizin için bazı aksesuar modellerini yayınlamak istedim, meraklılarına duyurulur! Tavsiye ediyorum...

Marka pekçok seçeneği bir arada sunuyor, sitede ayakkabıdan çantaya, kıyafetten aksesuara hatta makyaj malzemesine, pek çok şey bulmak mümkün.İncelemek yada alışveriş yapmak isterseniz tıklayınız lüffeeen forever21 :)
Pin It!

7 yorum:

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

Çok hoş şeyler,içim açıldı,bende kendime boş taç alıp değişik tasarımlar yaptım,her gören beğeniyor ama hiç yayınlamadım,acaba bende mi yayınlasam? ;)
SEVGİLER!

özge bayrak dedi ki...

merhaba Miraycım, bence hemen sen de yayınla, paylaş ki bizde görelim, beğenelim, esinlenelim, şimdiden ellerine sağlık diyorum, eminim çok hoş şeyler çıkmıştır :) evet ben de dönem dönem taç yapıyorum, birara ben de yayınlamayı planlıyorum.... sevgiler

Trendydolap dedi ki...

Bu kis daha cok sapkalar favorimm

Buarada yorunlar icin tesekkur edrim, keyifle okuyorum :)

Takipcinim...

http://trendydolap.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

merhaba, hoşgeldin trendy dolap :)
teşekkür ederim
sevgiler

About La Moda dedi ki...

Very nice accessories!

Kisses

http://aboutlamoda.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

sondan 3. bileklik tam tarzım, şapkalar da çok cici :)

özge bayrak dedi ki...

@about la moda- thank you for your lovely comment and visit. kisses.
@sj- canımcım ben de şapkanın altındaki ilk bilekliğe bayıldım, şık bir tamamlayıcı olur sanırım... teşekkürler.