Kasım 04, 2011

dolaplar tamamdır!









Bahsetmiştim bir ara, herşey üstüme üstüme geliyor evde diyerek... Sonunda sevgili Sevil Anneciğim kalmaya geldiği için bazı işlerimi toparlamaya vakit bulabildim.Tamam çok çok derine inemedim, inceden olmadı kabul ediyorum ama eski haline 1000 basar! Yürü be, kim tutar beni... Halletmeye başladım bile hayatımdaki karmaşayı :) Tabii görünmez kazalarda olmadı değil bu süreç içerisinde, Batuş insanı şaşırtıveriyor, babaannemiz düştü, o an ikimizde gülmekten yerlerdeydik, acısı sonradan çıktı, anneciğimin bileği incindi :( Büyükanneanne ( Sevil Annemin annesi) ve amcamızda bizdeydi birkaç gün, güzel geçti, toplu yaşam bazen insana tahmin etmediği neşeyi ve enerjiyi verebiliyor, hele ki kayınvalideniz atom karınca gibiyse :) Ufacık tefeciktir benim Sevil annem ama yaptığı işler kocamandır, işbitirici, planlı, düzenli, titizdir, boşdurmaz hiç :) Sevil Annem diyorum bu yazımda çünkü kendi annemden de ilerleyen zamanlarda bahsedeceğim, karışmaması adına, yanlış anlaşılmasın, ikisini de pek çok severim, ikisi de anneciimm benim!
Tabii hamilelik döneminde aldığım fazla kilolar başımı ağrıtıyor şimdi, yaklaşık 16 kg ını versemde hala eski halime göre 7kg mım var, hal böyle olunca pekçok kıyafetim elenmiş durumda, hatta hala mont bakma vaktim olmadı, eskilerden olan da yok, eskiler dediğimde geçtiğimiz sezondan olanlar tabii! Neyse işte en sevdiğim cicilerimden vazgeçebildim sonunda, uzun uzun vedalaştık, seviştik, hatta bir poşete girdiler, sonra yine dolaba yine poşete bazıları... Sevgili kuzenim Jülide'ye gitmek üzere toparlandılar... Jüjü'nün kış sezonu hazır, bayılacak yeni cicişlerine :)
Yazlıklar kışlıklar yer değiştirdi, kıyafet dolapları ve antredeki mont dolabı temizlendi düzenlendi, verilecekler ayrıldı ve gönderildi, nevresim ve yorgan vs dolabı düzenlendi, çekmeceler elden geçti(hem salon dolapları hem kıyafet dolaplarındaki çekmeceler). Bayağı iş hallettim kendimce ve birşeyleri bitirince rahatlıyor insan onu anladım,iş bittikçe hafifliyorsun resmen. Sıarada birkaç yer kaldı, Batuş'un odasında kaldırılacaklar var, ayakkabı dolabı elden geçmeli, kiler ve mutfak dolapları var... Azimliyim bu kez, hiç gözümde büyümüyor, başladım ya bir kere devamı gelecek, ufak bir takviye ile onları da halledeceğim.
Kitap konusunda hala bir ilerleme kaydedemedim, ama sözümü tutmaya devam ediyorum, yeni kitap almak yok, önce başladığım bitecek, sonrasında şimdiye kadar alıp, tamamen okumadıklarım okunacak.
Söz vermiştim, yaptıkça yazacaktım, göğsümü gere gere gururla sunuyorum; başladım, devamı gelecek ve bitecek... Ya daha sonra mı?! İş biter mi hiç! Yeni projelere, planlara geçeceğiz :)
Yapması gerekipte henüz yapamamış olanlara bol şans ve kolay gelsinler diliyorum, sevgiler!
Pin It!

Hiç yorum yok: