Kasım 24, 2011

nescafe & milka lilapause strawberry


Güzel bir güne bu ikiliyle başlamanın keyfi paha biçilemez !!!
Evet; bugüne tam da bu şekilde başladım ve ve enerjisiyle birçok şey halletmeye çalıştım, galiba başardım :)







- Müge'nin minnoş Rüzgar'ı için hazırlayacağım keçeden rüzgargülleri için alışveriş tamam, iki boy örnek de hazırlandı! Mügüş'e yarın fotoğraflanıp gönderilecek.
- Sinem Abla'cığımın küçük adam Ege'sinin doğumgünü malzemeleri (karton,kalem vs) alındı ve mini paket süslemeleri hazırlandı!
- Banyo temizlendi!
- Çamaşırlar toplandı, yenileri yıkanıp asıldı!
- Alışveriş esnasında bolca yüründü :)
- Kuyumcuya uğrandı, tamirde olan yüzük alındı.
- Çarşı simidi yendi keyifle yürürken...


Anlaşılacağı üzere bugün iş halletme günüydü, yani sevgilim küçümen Batuş'um Babaannesindeydi... Saat 20:00 civarlarında geldiğinde ise resmen gözlerim yaşardı, -uyuya kalmış arabada ve yatağına götürdüğümde uyanmadı-, bizim oğlan için ilginç bir durum!

Eeeee daha ne olsun, kendi çapımda pekçok iş hallettim :)
Darısı başınıza :)

Sevgiler
Pin It!

8 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ellerine sağlık öz çok şirin görünüyorlar!!

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler canm, yaptık bişiler :)

Muge Civiler dedi ki...

Kizimin Ruzgar gulleri cok guzel oluyor teyzesi. Tam hayalimdeki gibi... Eline saglik:)

füsfüs dedi ki...

ne cici şeyler bunlar bayıldım. rüzgar güllerini hemen deneyeceğim ben de:)
sevgiler

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler füsfüscüm, dene tabii :)

özge bayrak dedi ki...

mügecim beğenmene çok sevindim!

GAMZE dedi ki...

süslemeler çok güsel.ellerine sağlık.bu arada lilapause hemde çilekli çok severim ölürüm biterim:)))şimdi markete gidip almalı keyifle yenmeli.çikolata çok seven biri olarak resmen beni kışkırttın:))hemde rejimdeyken :((( bi kereden bişey olmaz;))

özge bayrak dedi ki...

gamze hoşgeldin, çok teşekkürler yorumun için! yok yok bişicik olmaz, şöyle ağır ağır, tatlı hazzına vararak, kilo alma düşüncesi olmadan, hooppp kıtırrttt al bi ısırık :)))