Kasım 02, 2011

loafers/moccasins/lounge denilen ayakkabı trendi

loafers/moccasins/lounge denilen ayakkabı trendi



Eskiden günümüze uzanan bu model ayakkabılar resmen retro bir hava taşıyor, hatta minik detaylarla hareketlendirilmesi de ayrı bir tarz yaratmış modellerinde... Oldukça rahat görünmesine rağmen, dar paça pantolonlarla da bir okadar asil!


Suede shoes
¥27,930 - mirabella.jp
Rupert Sanderson leopard loafer
£625 - brownsfashion.com

Robert Clergerie slip on shoes
$525 - lagarconne.com

Jimmy Choo suede shoes
$440 - net-a-porter.com

Fratelli Rossetti flat shoes
$299 - forzieri.com

Bronze shoes
$325 - loefflerrandall.com

Loeffler randall shoes
$325 - bergdorfgoodman.com

Brown shoes
£100 - profilebrighton.co.uk

Lillybee loafer moccasin
$198 - simplysoles.com

Rebecca Minkoff suede shoes
$185 - rebeccaminkoff.com

ASOS leather shoes
$73 - asos.com

Dune flat shoes
$117 - asos.com

MICHAEL Michael Kors leather shoes
$110 - neimanmarcus.com

Slip on loafer
$100 - topshop.com

Zara velvet shoes
$70 - zara.com

Black suede loafer
£60 - office.co.uk

Pin It!

6 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

başta banada garip geliyordu bu modeller klasik gibi ama şimdi hoşuma gitmeye başladı. Bir tane almak lazım:)

yasemen k. dedi ki...

loaferss aşkınaaa! (:

özge bayrak dedi ki...

sonsuz dekorasyon: alsak alsak daha başka ne alsak :) !? çok güzeller di mi?

özge bayrak dedi ki...

yasemen k: sevdim bunu , aynen ben de ekliyorum: loafers aşkına! :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok güzel ve çok rahatlar ama işte biraz boy lazım bunları giymek için. Ben o yüzden topuklularıman vazgeçemiyroum maalesef :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

özge bayrak dedi ki...

of denizcim sorma, aynı dertten muzdaribiz:) boy 162cm olsa da topuklu pek giyemiyorum uzun zamandır, napalım buna şükür diyorum:)) olsun boy yok ama herşeye rağmen giymeye değer!