Ocak 18, 2012

MUTLU ELLER, mutlu bizler!



'mutlu eller'; basit ama bir o kadar anlam taşıyan ve yanyana gelmiş iki kelime, ne hissediyorsunuz bu iki kelimeyi duyunca, ya da ne düşünüyorsunuz?! ne hoş geliyor söylemesi, ne bileyim ne hoş duyması...
blogu ilk ziyaretimde aklıma gelen neydi biliyor musunuz ; benim cevabım da basit ama bir o kadar anlamlı; mutlu kişinin mutlu ellerinden çıkan nefis turtalar, uçuşan bereket kuşları, eğlenceli mutfak önlükleri, iki afacan ve yakışıklı oğlan çocukla geçirilen tüm zamanlar ve mutllu eller önderliğinde çeşit çeşit faaliyetler, okunası yazılar... iki erkek çocuk, koca ve erkek kedi ile enerji dolu bir hayat, tebrikler Semi, süpersin!
daha ilk ziyaretimde blogunun enerjisini, mutluluğunu ve zarifliğini hissetmiştim Semi, kuvvetli sezgilerim vardır benim zaman zaman, bak nasıl çekmişim düşündüklerimi kendime; bugün seninle tanışmak çok iyi geldi bana, sayfandan aldığım pozitif enerjinin fazlasını, bugün mavi gözlerinden, gülen yüzünden ve minik hikayelerinden aldım... çok keyifli birgün geçirdim, özellikle mutlu ellerinden çıkan lavanta dolu kuşlarıma çok sevindim, tabii sunumun inceliği de ayrı bir zariflik ve zevk örneğiydi. çok teşekkürler. hemen paketin ve kuşlarımın fotoğrafını ekliyorum merak etmeyin. allahtan semi makinasını getirmeyi ihmal etmemiş ve ricamı kırmadı, ciciş hediyemin ve benim fotoğraflarımı adım adım çekti :)






kükürtlü siesta'da buluştuk bugün semi ile, güzel mekan, severim siesta'yı, bursa için yılların siesta'sı, tabii ben daha çok heykel'dekine gidebiliyorum ama orta noktada buluşmaya karar verdik. masamıza filtre kahve, sütlü türk kahvesi, bruschetta ve kara orman meyveli pasta siparişi verdikten sonra başladık sohbete,ordan oraya, yok bu konuya, şu da konuşulsun derken yaklaşık 2,5 saat muhabbet ettik, çok eğlenceliydi semi ile sohbet, hatta tekrarlamak üzere sözleştik, umarım kısa zamanda yeniden görüşürüz.ilk fotoğrafta siparişlerin silip süpürülmüş hali az da olsa görünüyor :)  işte ben, işte semi;



herkese bizden sevgiler ve iyi geceler!
Pin It!

26 yorum:

deeptone dedi ki...

şirin yazı şirin fotolar.
:)

kara orman meyveli pasta mı. süper bu bilirim.
oh my god.
:)

özge bayrak dedi ki...

deep aklın kalmasın ama gerçek şu ki; pasta süperdi, biz de iyiydik yaa :) teşekkürler, nacizane karaladım içimden geldiği gibi.

özge bayrak dedi ki...

bu arada senden de bahsettik bi ara :)

deeptone dedi ki...

ayyy ne güzel. karaorman yiyince olmuştur. :))))

GüzelGül dedi ki...

wow elbise harika duruyor ve cok yakismis üzerine canim masallah :))

Mein Blog/Blogum

Unknown dedi ki...

çok hoş bir görüşme olmuş ,belli,ohh ne guzel.
ben uzerındekı bej bluz mu elbisemi bılemedım ama onu cok begendım , bir de saatını...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Blog dostlukları o kadar samimi ve çıkarsız ki bir araya gelinince de sanki yıllardır tanışılıyormuş hissi veriyor insana. Çok keyifli bir gün olmuş :)

SMİLENA dedi ki...

ne güzel bir buluşma olmuş.yüzlerinizden okunuyor mutluluk....

özge bayrak dedi ki...

merhaba güzelgül, üzerimdeki elbise değil, triko. teşekkürler.ipekyol. sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

çilercim selam! evet eğlenceliydi,iyi geldi. triko ipekyol, saat pryngeps canım. teşekkürler ve sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

cebimdeki renkler. zaman zaman insana çok iyi geliyor böyle ufak kaçamaklar, semi çok tatlı, çok güzel vakit geçirdim dün. aynen dediğin gibi hissettim, zaten blogunu severek takip ediyordum, tesadüfen bir buluşma ayarladık. süperdi. buyrun efem sizi de bekleriz!

özge bayrak dedi ki...

semracım merhaba, evet çok güzeldi, bir dahaki sefere sana alo diyeyim, sen de buyur gel, mis kahveler, mis sohbetler olur, ne dersin, bana telefonunu e-mail at istersen.sevgiler.

Sevginin Ruhu dedi ki...

ne güzel dostluklar insanları mutlu kılıyor...

AsOrTiK dedi ki...

blog dostluğu, arkadaşlığı çok keyifli.
muhabbetiniz bol, keyfiniz yerindeymiş belli, ne mutlu:))
mis kokulu kuşlarını güle güle kullan.
sevgiler özgecim.

Marica dedi ki...

Great blog!! Now I’m a member of it. If you want visit my blog: www.drinkingacosmopolitan.blogspot.com
and become member .
THANKS A LOT!! I’ll follow you! Kiss

naninin günlüğü dedi ki...

ikinizde çok güzel görünüyorsunuz herkese güzel bir örnek:)izlemeye aldım sizi bende bloguma beklerım sevgıler:)

Blogger Bolat dedi ki...

Semi'yi severiz sayarız :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ben çok kıskandım ama bu buluşmayıııı bende istiyorummmm:)

özge bayrak dedi ki...

evet gerçekten de öyle sevginin ruhu...mutluluk kaynağı.

özge bayrak dedi ki...

nagehancım evet haklısın, çok keyifli. teşekkür ederim canım.bir dahaki sefere beraber olsun. sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

hello marica, welcome! sure,member of your blog too. hope to see each other again. lovely greets.

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler nani! hemen iade-i ziyaret yapılır. sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

evet bolat, semi'yi sever sayarız :)
çok tatlı, süper şeker birşey!
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

ayarlarız şekerim, sen iste! buluşuruz beraber birgün.

Kafe de Mola dedi ki...

Valla bende kıskandım.İnanın yüksek voltajlı enerjiniz PC ekranından öyle bir yansıdı ki inanılmaz ısındım.Dostluğunuz daim olsun.Hediyeler de çok şeker unutulmaz bir anı..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bu sinerjilerin gerçek enerjiye dönmesi çok şaşırtıcı ! :=)
çok anlamlı, çok keyifli !!!
ne mutlu size...

çok güzel gülüyor bu güzel yüzler..
sevgiler hepinize..