Ocak 11, 2012

batu alışveriş indirim2 ve en tatlı sabahlar ( sale shopping for the little man and sweet mornings )








eveeet bunlar da batuş'un indirim cicileri.
fiyatları net hatırlamamakla birlikte sırasıyla yazıyorum;

1- uzun kollu t-shirtler adedi 12,95-tl
2- polo yaka t-shirt 19,95-tl
3- cep ayrıntısı bulunan t-shirt 19,95-tl
4- triko 29,95-tl

bu arada ben mi?! güne nasıl başladığımı fotoğrafladım, şekerleme sabah uykusu sonrasında en tatlı sabah kahvaltısı benim oldu! anlayacağınız üzere bugün batu babaannesinde, o kadar çok işim var ki, dağ gibi ütü, beni bekleyen ev temizliğiiii, siparişlerim vs nasıl başlayacağım derken öncesinde enerji ve kalori yükledim kendime! bu arada aslında corn flakes favorim mavi kutuda şekerli olan, ama uzun zamandır bulamıyorum, ballı olanla idare ediyorum:)  amaaaannn özenmeyin, hemen alın bi kase cornflakes ve nutella önünüze, bakın nasıl ağzınız kulaklarınıza varıyor!





işte böyleeee, herkese en tatlı sabahlar olsun!
sevgiler.

not: halımızın üzerindeki tozcuklara ya da neyse işte, onlara aldırış etmeyin lütfen, bugün kaybolacaklar :)
Pin It!

6 yorum:

Unknown dedi ki...

yyaaa zara cok guzel gule gule gıyın.zara bana uzak kalıyor gıdemıyorum.fiyatlarıda super.
bu arada nutella nın tadı cok hos gelıyor ama sana sareleyi öneriyorum,çok daha dogal bır kere dene.benım esımde nutella müptelası idi ama şimdi sarelleye gecti.dolaba koyuyorsun donmuyor bile.afıyet olsun.

*mehtap dedi ki...

ballı gevrekler harika oluyor gerçekten,muzla denemedim ama tam bir enerji bombası bu.

lulu's life dedi ki...

hmm ne guzel seyler almissin Batu icin.. sevgiyle saglikla giysin :) kahvaltina da ayri bir sulandim yarin sabah kendimi ise gelmeden once odullendirecegim :) tabi ben bunlarla doymam, sandivic alti olarak :)))

Fabrizia Spinelli dedi ki...

Yummy, sounds really delicious!! Really nice post, I like it!

Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
Win an amazing dress by entering the Free People giveaway on my blog!

SMİLENA dedi ki...

nutellaya hayır diyemem valla.şahane cicileriniz.güle güle giysin küçük adam...

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

bende dün zaradaydım ama birşey alamadım. kızıma bulamadım kızım biraz minyon ve oldukça uzun boylu zaten bütün zamanım ona birşeyler aramakla geçiyor :)) aldıklarınızı güzel günlerde giymeniz dileğiyle...