Ocak 30, 2012

green gate aşkına!










bu ürünlere baktıkça bakasım geliyor, kendimi alamıyorum. Bir aralar Tepe Home'da satışı yapılan danimarkalı markanın halen satışı olup olmadığından emin olmamakla beraber, kesinlikle ve kesinlikle benim olmalı dediğim pek çok parça var kataloglarında, online alışverişi de maalesef yok. Ne yapayım, ne edeyim de bunlardan bir kısmına sahip olayım, kara kara düşünür oldum...
üstteki resimler yaz kataloğundan, aşağıdakiler ise kış kataloğundan. üşenmedim, siz de postta bir göz atın diye tek tek paintte kaydettim kataloglardan. mutfak eşyalarından ev aksesuarlarına, kumaşlardan ev tekstil ürünlerine pek çok alternatif bulmak mümkün markada.







green gate duy sesimizi, TR seni çağarıyor!
bu sıralar hatta yaklaşık 1 yıldır, nedir içimdeki bu vintage tutkusu anlayamadım, ayılır bayılır oldum vintage nesnelere, evlere, kütüklere, tenekelere, mobilyalara, ahşaplara, yani kısaca her şeye.
hatta abartıp tekar 'ev' lenme hayalleri kurarken yakalıyorum kendimi, yok keşke şu eşyaları şöyle alsaydım, yok tekrar alsaydım bunları alırdım, hay allah mutfağı da lake dolap yaptırdık nasıl uyumlanacak, keşke pimapenleri ahşap rengi seçseydim falan filan derken, kendimi toparlayıp dönüyorum mis evime. kimbilir belki ilerde kısmet olur yeniden ev döşemek ya da yeni bir ev içi tadilatı :) bu evde vintage esintilerin hakim olacağı bir gerçek, diğer bir gerçekte şu ki sanırım ozaman ben de yavaş yavaş vintage sınıfından sayılır olacağım, ama dinamik vintage olurum herhalde!

not: ya buldum buldum, bizim aslı halleder bu green gate projesini, hemen mağazaların nerede olduğuna bakıp kendisine ileteyim :) gerçi mutfak eşyalarına pek ilgisi yoktur ya, kırmadan dökmeden taşıyabilir mi acaba, neyse parça parça hallederiz, değil mi melek aslı'm?!

mutlu haftalar olsun!
Pin It!

45 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Bu ne zahmet ya Özge`cim:)Bütün katalog burada nerdeyse...
İskandinavya candır. Tasarım ülkeleridir. Birçok ödüllü tasarım oralardan çıkar. Tarzlarını çok severim, açıktır ferahtır evleri. Biz de evin mobilyalarını seçerken ne aradık eskiden buralarda...Bulamadık adam gibi mobilyacı.
Şimdi sorsan ben de senin gibiyim, evi atar, baştan yaratırım:))
İyi akşamlar, mutlu haftalar sana da:)))

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

tam senlik çok güzeller çicekli ürünler renkler çok hoş ,markada çok başarılı

Elifinelizi dedi ki...

Nasıl yaniii bunlar masal gibi , gerçek olamayacak kadar şipşirinler , hepsi birden benim olsun istedim . Ahh buluverin bir çarreeee :D şu gariplere :) elbirliğiyle

Elifinelizi dedi ki...

Puantiyeee ve çiçek aşkınanaaa

Adsız dedi ki...

Çok güzellermiş ya...Ben modern eşya ve türevleri seven bir insan alarak nasıl başladım bu vintage eşyaları sevmeye bilemiyorum(suçlu sanırım Cath Kidston).Çok cesaretli olamıyorum...Çünkü bu bir geçiş ve değişecektir.ileride ya sıkılırsam diye küçük parçalarla yetinmeye çalışıyorum ne kadar başarılı olabilirim bilemiyorum.

♔ByAslı♔ dedi ki...

çok keyifli görseller bayıldım , çok zevkli
ben de evimi baştan dekore etmek istiyorum yaaa

Derya dedi ki...

Vintage esintilere kapılalı çok oluyor bende çok seviyorum, green gate, cath kidston favorilerim zaten, tepe home'da bulduğum birkaç parça CK ürünü çok mutlu etmişti beni, şimdilerde göremiyorum, IHR ile idare ediyoruz, desenler onları andırıyor biraz. CK internetten satış yapıyor ama ben henüz cesaret edip sipariş veremedim, pek çok popüler markanın şubesi falan var Türkiyede bunlar neden hala bir girişimde bulunmuyorlar diye bende çok kızıyorum.

özge bayrak dedi ki...

Semicim ilk yorumum senden gelmis, ne guzel. Cok begeniyorum bu siralar bu tarz seyleri, cath kidston ile ilgilide bir post yapacagim. English home'da bazi alternatifleri bulmak mumkun olabilir. Sevgiler semicim.

özge bayrak dedi ki...

Evet dimi özgüs, cok sekerlerrrr :) urunler basarili. Operim canim.

özge bayrak dedi ki...

Elifcim ah sorma baktukca icinde kaybolmak istiyorum, hergun farkli birini kullanmak istiyorum ,yorumun icin tesekkurler, sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

Punatiye, ekose ve cicek askinaaaaa!

zeynep dedi ki...

yaz kataloğundaki ürünler çok güzelmiş , puantiyeler, çiçekler ... Tepe Home ' dan bu ürünlerden çok aldım ama bir süredir Tepe ' ye uğramadığım için satılıp satılmadığını bilemiyorum .

vintage tutkusu bende de var Özge , güzel bir şey görünce dayanamayıp alıyorum .

Teşekkür ederim , mutlu haftalar .

çiço dedi ki...

özgeeee bunlar çok cici bence hemen görüşmelere başlamalısın türkiye distribütörü sen olmasın...

nil dedi ki...

Cidden çok güzelmiş ama ya, duyarlar mı sesimizi:)

Fransali Gelin dedi ki...

ay ne harika ya , çok seviyorum bende

Mini Foto Albüm dedi ki...

gerçekten çok keyifli bir markadır. mavi ve kahve uyumuda beni bitirdi :))

Tyler Soze dedi ki...

tepe homeda vardı sanırım bu marka ya

Tyler Soze dedi ki...

yada yokmuydu ya :/ emin olamadım

özge bayrak dedi ki...

merhaba aydınlık bahçe,yorumun için teşekküür ederim, cath kidston ile ilgili de birpost hazırlayacaktım :) çok güzel ürünler, gerçekten başarılı. küçük parçalarda ideal aslında farklı tarzları bir arada yaşayabilmek adına. sevgiler.

Tyler Soze dedi ki...

tamam dogru hatırlamışım varmış :) sitelerine baktım. ayrıca bu tarzı sevdigine göre Cath Kidson bile satıolar....

özge bayrak dedi ki...

aslı hadi baştan dekore edelim yaaaa, ben de ben de istiyorum!
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

evet hepsinin tarzları benziyor,çok şekerler. ckevet online satış var, denenebilir... tr' de de olmalı kesinlikle. çok teşekkürler bu güzel yorum için.
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

ben de en son yılbaşı öncesinde uğramıştım kısıtlı vakitte, çok göz atamadım.
zeynep, çok güzel görünmüyor mu ama şöyle hafif hafif vintage esintili ürünler, uzaktan da olsa çok beğeniyorum...
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

çiçooooo :) hadi getirelim el birliği ile markaları buraya :)
ah keşke, nesüper olurdu, mağazada uyuyabilirdim ozaman!

özge bayrak dedi ki...

nil, duysunlar bizi ama yaaaaa!
is-ti-yo-ruz!!!
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

çok ciciler di mi?! ben de seviyorum ben de.
beğenmene sevindim...
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

aaaahhh ahhh hepsi çok güzel, birbirleriyle uyumlanan tonlar... bu ürünler de beni bitirdi :) sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

merhaba,ya ben cath kidson'u görememiştim tepe nin sitesindeki markalarda.. tekrar bakayım.
çok teşekkürler.
sevgiler.

Tyler Soze dedi ki...

aaa ozanın hesabı acık kalmıs benim bilgisayarımda özge. ben şebnem bu arada :)

özge bayrak dedi ki...

Sebnemcim ben de diyordum ki pes dogrusu ozan'a bak, nerden biliyor bunkari diye! Operim canim.selamlar.

SMİLENA dedi ki...

bende fellik fellik puantiyeli çatal bıcak takımından arıyorum.tepe home keşke satmaya devam etseydi.çok güzel herşey...

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Çok güzelmiş... Elinize sağlık.

özge bayrak dedi ki...

ay semrac'cım puantiyenin en yeterlisi, en zevklisi burdaymış baksana :)
tepe ye bi bakmak lazım.
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

çok teşekkürler kiraz çekirdeği. sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba ismim Eda. Gerçekten şahaneymiş. İnternet alışverişini sevmeyen bir bünye olarak, kanlı canlı görüp dokunabilseydim hoş olurdu. Ama şu da var, ben mağazanın içinde bu da çok güzel, aaa bu da çok hoş derken sonuçta elim boş çıkabilirim oradan. Çıkabilir miyim acaba? Yine de Türkiye'de olsa, hatta ileri gideyim Bursa'da olsa iyi olurdu. Belki hiç haberdar olmamak daha iyiydi. Ama olsun, hani sahip olamadığın bir şey vardır, ama resmine bakmak da tuhaf bir zevk verir ya. İçim açıldı, o yüzden teşekkür Özge.

Stil Direktoru dedi ki...

Özge'cim evimizden dekorasyona dair yazıma senin de yorum yazdığın gibi CC firmasının üzerine bu tam olmuş bu gelir mi bilemiyorum ama linki verdiğim firmayı tıkladıysan ki bilirsin o da benzer ve süperdir yakında bakalım olursa arkadaşlarım getirecek.
sevgiler

özge bayrak dedi ki...

evet eda'cım, dokunarak alışveriş yapmayı ben de çok seviyorum, ama ürünler süper, bunlar için sipariş verilir derim ben :) olsun uzaktan bakmakta ayrı bir zevk, en azından şimdilik... belki benzerleri bulunabilir. yorumun için çok teşekkür ederim, herzaman beklerim.sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

ay süper, getirsinler! çok sevindim eda.
evet benzer alternatifler bulmak mümkün sanırım araştırılırsa.
cath kidston ile ilgili de birşeyler yazmayı düşünüyorum, çok güzel bir marka.
sevgiler.

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Böyle görsellerle dolu sayfalara bayılıyorum! Bak bak insanın içi açılıyor!Ellerinize sağlık,
sevgiler,

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler figen, pek sevindim beğenmene. ben de senin blogunda kaybediyorum kendimi ziyadesiyle :)

Stil Direktoru dedi ki...

Ayrıca o güzel yorumların için çok tşkler.
bundan sonra daha sık görüşürüz sevgiler çokca

özge bayrak dedi ki...

rica ederm efenimm :)
sevgiler.

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

ahhh keşke görmeseydim bunları keşkee keşke keş..

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

çok güzeller yaaa :)çakmalarını bile bulmaya razıyım :)

Adsız dedi ki...

özgecim çok güldüm hayallerini vardırdığın noktaya :))... ama hakikaten çok güzeller bayılıyorum bende ...