Kasım 21, 2013

doğum panoları ve aile panosu





















Pin It!

13 yorum:

lolipu dedi ki...

Bayılıyorum bu panolarına, hepsi birbirinden güzel ve anlamlı:))

Hatoş dedi ki...

çok hoşlar fikir harika:)

annesiningülü dedi ki...

bayılıyorum ♥

suhuba dedi ki...

Çokguzeller bu harfleri bu şekilde nasil cikartiyorsunuz? Ellerinize sağlık

neşeligünler atölyesi dedi ki...

Cok yakinda bizimde olucak :)

prenses annesi dedi ki...

harika görünüyorlar. çok güzel bir hediye olabilir bence :)

deeptone dedi ki...

arada bir ce eeee desene yaaa.

:)

Ergül Doğan dedi ki...

bizi yazılarınızdan nahrum birakmayın. yeni yıl mesajınız mesela.. bekliyoruz.
Benimki sayfamda: http://sepetten.blogspot.com/
sevgiiler

güzellikler dünyası dedi ki...

Özge nerelerdesin canım ,arada bir de olsa uğra,sevgiler,öpüyorum Batu'yu ve seni,mutlu yıllar

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba

Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com/

deeptone dedi ki...

cö eeee.
:)

Ayşegül oruç dedi ki...

Özge Hanım, panolarınızın fiyatını nasıl öğrenebilirim? Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Merhaba, sarı avizeyi nereden bulabilirz acaba? teşekkürler