Mart 23, 2015

Hoşgeldin Arel ve birkaç hamilelik fotoğrafı

Ege Arel 23 Şubat'ta sağlıkla ailemize katıldı,  bu yakışıklı 3 erkekle devam eden yeni hayatıma 'Merhaba' dedim. Doğumdan önceki gece heyecandan uyuyamadım, 2 gece hastane sonrası şükürler olsun ki sağlıkla evimize dönebildik.
Bebek, tamamen bir mucize... 2.ye anne olmak ise bambaşka bir duygu imiş, bu lütuf için binlerce kez şükürler olsun... Karmakarışık ama bir okadar farklı ve güzel duygular içerisindeyim... Son zamanlarda erken doğum riski ile kendimce fazla ilgilenemediğimi düşündüğüm hatta bazı zamanlarda kendimi ona karşı eksik ve yetersiz hissettiğim canım büyük oğlum, ilk gözağrım Ege Batu, diğer yanda minicik, mis kokulu kardeş Ege Arel... Şimdilerde  yanıbaşımda Batu, omzumda ise süs bitkisi Arel... İsteyen herkese nasip olması dileğimle... Bu duygulardan vakit bulabilirsem uzunca bahsetmek isterim, fazla duygusallaşmadan fotoğraflara geçeyim...

Merhaba!





Doğum öncesinde hatıra olması için kardeşimin çektiği birkaç fotoğraf daha...
Bu arada kara tahta ikea çerçevesi, suntanın üzerine cadence chalkboard boyası sürün ve şipşak kara tahtanız hazır!







Sevgiler, sağlıkla kalın...
Özge
Pin It!

10 yorum:

annesiningülü dedi ki...

sağlıkla büyüsünler ♥♥

*mehtap dedi ki...

Maşallah, Allah sağlıklı uzun ömürler versin iki yavrunuza da.

Unknown dedi ki...

Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin Özge'cim , opuyorum sizi

kitana dedi ki...

Ah çok tatlısınız maşallah:) Hepinizi tebrik ederim. Batuş gerçekten abi oldu artık:)

oytunla hayat dedi ki...

ne güzel bir tablo :)
Mutlulukla,sağlıkla büyüsün inşallah

Püf Noktaları dedi ki...

Hamilelik Belirtileri bir anda farkına varabileceğiniz birşey değildir. Vucüdunuzda bazı değişiklikler olur. Bunlar aklınızı kurcalar. Sonra ...

Nur... dedi ki...

Özge hanım, oğlunuzun adının anlamı nedir acaba?

Unknown dedi ki...

Merhaba Ozge Hn ben sıze dogum panosu ıcın ulasmak ıstıyorum.
Belintuba@gmail.com ıletısım maılım bana uygun oldugunuzda doner mısınız?

deeptone dedi ki...

instan var mııııı baksana blogumda insta adresime gelseneee :)

Makbule dedi ki...

Çok sevindim. Allah analı babalı büyütsün. Tüm aileye saygılar, sağlıcakla kalın.