Şubat 18, 2012

bebek battaniyeleri satışta :)


KASNAKLAR
SATILDI










Merhaba herkese!
İşte sonunda sabırsızlıkla bekleyip, istediğim birşeyi daha yaptım. Bu yumoş, bebeğinizi sıcacık sarmalayacak, şirin mi şirine battaniyeler artık satışta! isterseniz bebeğiniz için, isterseniz bebeği olan bir tanıdığınız için süper bir hediye...
Kumaşları yurt dışından sipariş verdim, hem dış yüzeydeki baskılı kumaşlar, hem de içindeki yumuşacık minky denilen (biz de bir çeşit polar türü) kumaş... ölçüleri özellikle biraz büyük tuttum ki en azından birkaç sene kullanabilelim. ortalama ölçüler 78cm x 90cm.
Neden yurt dışından, ülke de kumaş kıtlığı mı var diye düşünenler içinse şöyle açıklayabilirim, maalesef burada istediğim kumaşlardan henüz bulamadım, ama araştırmalarım devam ediyor, ben de ülkemden almayı tercih ederim tabii bulduğumda, hem maaliyet, hem de kalkınma açısından...

Siparişiniz ya da bilgi almak için ozgehurcan@yahoo.com adresine e-mail atabilirsiniz.
Battaniye detaylarını aşağıda bulabilirsiniz.
Ayrıca satın aldığınız battaniyenin kalan kumaşından kasnak duvar süsü siparişi de verebilirsiniz isterseniz, yukarıdaki fotoğraflardaki örnek var.

NOT: MASA ÖRTÜSÜ VE DAMACANA KILIFI ÇEKİLİŞİM 24 ŞUBAT 00:00 A KADAR DEVAM EDİYOR, KATILMAK VE SEÇENEKLERİ GÖRMEK İSTERSENİZ MASA ÖRTSÜ İÇİN TIK TIK, DAMACANA KILIFI İÇİN TIK TIK :)








koleksiyon: the woodlands üretici: anthology fabrics designer: khristian a. howell desen: woodlands in chocolate ölçü: 78cm x 90cm polar: ivory cuddle dimple minky - shannon fabrics

ADET :  1
FİYAT:  80-TL
SATILDI






koleksiyon: the woodlands üretici: anthology fabrics designer: khristian a. howell desen: woodlands in off-white ölçü: 78cm x 90cm polar: ivory cuddle dimple minky - shannon fabrics

ADET :  1
FİYAT:  80-TL
SATILDI







koleksiyon: the woodlands üretici: anthology fabrics designer: khristian a. howell desen: dream in pink ölçü: 78cm x 90cm polar: white cuddle dimple minky - shannon fabrics

ADET :  1
FİYAT:  80-TL
SATILDI




koleksiyon: the woodlands üretici: anthology fabrics designer: khristian a. howell desen: dream in teal ölçü: 78cm x 90cm polar: white cuddle dimple minky - shannon fabrics

ADET :  1
FİYAT:  80-TL
SATILDI





koleksiyon: the woodlands üretici: anthology fabrics designer: khristian a. howell desen: acorns ölçü: 78cm x 90cm polar: ivory cuddle dimple minky - shannon fabrics

ADET :  1
FİYAT:  80-TL





koleksiyon: the woodlands üretici: anthology fabrics designer: khristian a. howell desen: forest in off-white ölçü: 78cm x 90cm polar: white cuddle dimple minky - shannon fabrics

ADET :  1
FİYAT:  80-TL






koleksiyon: the woodlands üretici: anthology fabrics designer: khristian a. howell desen: forest in green ölçü: 78cm x 90cm polar: white cuddle dimple minky - shannon fabrics

ADET :  1
FİYAT:  80-TL




desen: travel the world fabric in blue - timeless treasures ölçü:78cm x 90cm polar: charcoal cuddle dimple minky shannon fabrics

ADET:  1
FİYAT: 80-TL
SATILDI






desen: travel the world fabric in white - timeless treasures ölçü:78cm x 90cm polar: charcoal cuddle dimple minky shannon fabrics

ADET:  1
FİYAT: 80-TL
SATILDI





desen: giraffe garden in gray koleksiyon: citron gray üretici: micheal miller fabrics ölçü:78cm x 90cm polar: ivory cuddle dimple minky shannon fabrics


ADET:  1
FİYAT: 80-TL
SATILDI





desen: bicycles in haze koleksiyon: retro mod üretici: micheal miller ölçü: 78cm x 90cm polar: charcoal cuddle dimple minky shannon fabrics

ADET:  1
FİYAT: 80-TL
SATILDI





desen: bicycles in gray koleksiyon: retro mod üretici: micheal miller ölçü: 78cm x 90cm polar: charcoal cuddle dimple minky shannon fabrics

ADET:  1
FİYAT: 80-TL
SATILDI

NOT:  ilk bebek battaniyesi müşterimin kargo ücreti benden :)
           umarım sizlerde en az benim kadar beğenmişsinizdir.

sevgiler,mutlu pazarlar!
Pin It!

59 yorum:

pastabiye dedi ki...

özgeee bunlar şahane olmuş,ellerine sağlık..

Dilek Mutfakta dedi ki...

hepsi birbirinden güzel,emeğine sağlık,bol bol satışlar inşallah

Dilek Mutfakta dedi ki...

Özgecim,eline emeğine sağlık hepsi birbirinden güzel,inşallah bol bol satış yaparsın hatta yetiştiremezsin ben de yardım ederim:)))

SÜLÜSKA dedi ki...

gerçekte harikalar ve profesyonel olmuş diğer mağazada satılanlardan kat kat güzeller,bravo.

GüzelGül dedi ki...

aaaaaa canim sahane olmuslar bunlar yaa insan karar veremezki hepsi birbirinden güzel.Ama yurtdisina siparis yok degilmi canim???

Mein Blog/Blogum

Derya dedi ki...

Battaniyeler ne kadar güzeller, daha yazıyı okumadan anladım yurtdışından olduğunu, çok haklısınız oradan getirtme konusunda, bizim ülkemizde de artık olmalı diyorum, bende zaman zaman kumaş konusunda çok zorlanıyorum. Hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerinize sağlık, bol kazançlar dilerim..

AYÇA dedi ki...

Harikaaaa :) ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

Her biri ayrı güzller! Elinize sağlık. Bol kazançlar diliyorum!

zeynep dedi ki...

Harika olmuşlar , bebeği olacaklara güzel bir hediye olur , eline sağlık.

Unknown dedi ki...

çok güzeller canım yaa, bayıldım bayıldımm.. Allah hayırlı kazançlar bol müşteri versin inş.

Biranne dedi ki...

Gercekten, super fikir. Guzel fikirleri, yaraticikliklari olan kainlar bi harika. Bu arada cokta modern olmuslar. Bravo:)

Peri dedi ki...

Gercekten cok güzeller! Bir de puantiyeli koleksiyon dener misiniz? Sanırım her renginden alabilirim. Sevgiler!

samiye dedi ki...

ba yıl dım,ellerinize emeğinize sağlık vallahi ilk ben almak isterim erkek bebek bekliyorum,herşey çok güzel olsun istiyorum ve bu battaniyeler gerçekten çok hoş olmuş sıkıldım klasik şeylerden ama hangisini alıcağımı bilemedim şimdi size email attım :))))

lulu's life dedi ki...

Harikasin Ozge'cim.. Gercekten cok cok tebrik ediyorum.. Desen Secimlerin cok basarili bence.. Alpcan icin yurt disindan ciddi bedeller odeyerek aldigim parcalarin tadinda olmus.. Ihtiyac aninda ilk adresimsin.. Hediye olarakta not ettim hemen... Pinterest'ime de ekleyebiliriyim e-mail bilgin ile birlikte ?? Belki ilgilenen olabilir ne dersin ?

SMİLENA dedi ki...

Özgecim bunlar harika ötesi.bayıldım desenlere.harika bir iş çıkarmışsın.bol satışlar olsun....

Mutlu Eller dedi ki...

Özge`cim ben harika işler çıkaracağından zaten emindim. Kumaşlar nefis, değmiş yani getirttiğine.
Gözümüzün alıştığından çok farklı, çok hoş.
Fotoğraflar ayrıca çok kaliteli, makine farkı olsa gerek.
Bayıldım yani ben, satışların bol olsun, şansın açık olsun canım.

aslıhan dedi ki...

beğenmek mi dediniz,bayıldım;çok zevklisiniz.ve çok da becerikli.
maşallah diyeyim.
kasnakları battaniyeden bağımsız olarak alamıyor muyuz acaba?
ilk fotodakiler çok güzel görünüyor.battaniyesini alan kalan kumaştan yapılan kasnağı almadıysa ben talibim.
inşallah fiyatı da bütçeme göredir de 4 ünü de alırım.
kasnakları ayrı satıyorsanız fiyatı öğrenebilir miyim.

kolaylıklar dilerim.

özge bayrak dedi ki...

Yavrucuğum Hepsi birer harika olmuş.Bu kadar beklemiyordum doğrusu. Yeniden mi doğursam napsam

kitana dedi ki...

Kumaşları gördüğümde nasıl olacaklarını merak etmiştim, hepsi çok güzel olmuş, ellerine sağlık.Bol satışlar.

Blogger Bolat dedi ki...

Sevgili Özge bu ne yahu! Nasıl güzel battaniyedir bunlar al öyle sev, çok cici çok şekerler.

Banuca dedi ki...

Battaniyeler gerçekten çok güzel olmuş Özgecim, sunum ve fotoğraflar da ayrı güzel, ellerine sağlık, bereketli olsun satışların :)
Satışa sundukların için ayrı bir blog açsan ve öyle tanıtsan desem :)

deeptone dedi ki...

sen hep para kazan.
:)

mimin var bende.
:)

Unknown dedi ki...

ozgebayrak marka olmuş,alt tarafta bulunan etiketinin çok yakışmış,battaniyeler çok güzel,desenleri harika ,malesef buralarda bu tür desenlerde yok.çok beğendim.ellerine sağlık,hayırlı işler

Stil Direktoru dedi ki...

Kuzum bol satışlar olsun sana bana mail at demiştim instagram'da unutma senin bu ürünler hakkında bir mail at bana ok? ve kuzum yorum alanını pop up sayfa yaz bizlere böyle yorum yazmak çile bilesin öperim canım.

GÖNÜL dedi ki...

bloğunuzu tesadüf gezerken gördüm ve çok beğendim çalışmalarınız harika ilgiyle izleyeceğim sevgiler

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

Merhaba..bloğunuzu gezdim Yaptıklarınız çok güzel.Ben de bebek ve diz battaniyeleri yapıyorum;fakat benimkiler örgü.Ben de sizi bloğuma beklerim.Hayırlı kazançlar.Sevgiler...

metto şeker dedi ki...

özgecimm bunların hepsi birbirinden harika olmuşş, bayıldımm bayıldımmm :)) ellerine sağlık, bol kazançlar dilerimm :)) sevgiler, metto şeker-meltem :)

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

Özgeeeeeeeeeee;
Bana yeniden doğurma hissiyatını veren Özge; harikalar tek kelimeyle.
Bu arada şu adrese de bir bak istersen, belki kumaş olarak işe yarar bir şeyler bulursun, sevgiler canım

http://www.kumasci.com/shop/

Unknown dedi ki...

süüüper ötesi, kumaşlar da çok zevkli, eline sağlık...

Elifinelizi dedi ki...

Çok beğendim hepsini hayatım ellerine sağlık .
kumaşlarda öyle sempatikki :)
harikalar .
güle güle kullansın sahipleri

özge bayrak dedi ki...

pastabiye: marhaba, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim.

dilek mutfakta: canım sağol, en kısa zamanda ellerinden lezzetli pastacıklar yemeye gelmek istiyorum, sen yaptıkca ben bitiyorum burda :) öperim.

sülüska: sülüska'cım elimizden geldiğince birşeyler yaptık işte, umarım herkes memnundur bakmaktan, almaktan.sevgiler.

güzelgül: canım teşekkürler, yurtdışına kargo çok tutuyor, ama isteyen olursa ailesi tr de yaşayanlar için tr deki adrese yollanabilir, aileler genelde kargo yapıyorlar ya yavrularına tr den uzak kalmasınlar diye düşünerek, o kargoyla bu da gönderilir.

derya kuzusu: evet aynen katılıyorum fikirlerine, kumaş cenneti türkiye'mizde de böyle güzel tasarım kumaşları kolaylıkla bulmak istiyoruz, belki var bana denk gelmiyor :( teşekkürler,sevgiler.

ayça: çok teşekkürler ayça, beğenmene sevindim.

ehli keyif: merhaba, çok teşekkür ederim yorumunuz için, hepimizin işleri yolunda gitsin, hepimiz emeklerimizin karşılığını kazanalım inşallah.

zeynep: zeynep'cim merhaba, çok teşekkür ederim güzel yorumun için, sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

kevser: kevser'cim merhaba, güzel yorumun için çok teşekkür eder, hepimizin işlerinin yolunda gitmesini temenni ederim.sevgiler.
biranne: çok teşekkür ederim, yurt dışından sipariş vermek insanları bazen sıkıntıya sokuyor ya da bi güven sorunu oluşturabiliyor, o yüzden orda olan ama burda pek olmayan bir durumdu, sunmayı istedim, çünkü kendim bu battaniyelerin hastasıyım... keçe çalışmalarımda ise kendimce birşeyler yapmaya çalışıyorum. yorumun için teşekkürler, sevgiler.

samiye: samiye'cim 2. müşterim sen oldun, fakat ilk müşterim bursa'dan olduğu için kargon benden, umarım sen de en az benim kadar beğenir ve severek kullanırsın, paketinin fotoğrafı ve blog linkini yakında koyacağım. sevgiler. iyi günlerde sağlıkla kullanın.

peri: peri'cim ben de sıkı bir puantiye hastasıyım aslında, umarım ilerleyen günlerde puantiye ve pitikare de çalışma fırsatım olur. teşekkürler, sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

lulu's life: lulu'cum çok şeker bir insansın sen :) yorumun ve nazikliğin için teşekkürler. tabii koyabilirsin, çok sevinirim. ürünleri beğenmen beni mutlu etti, sevgiler...

smilena: semra'cım merhaba, kuzucuklarını öpüyorum, siz çok tatlısınız, bayılıyorum yaptıklarına. yorumun için teşekkürler. sevgiler.

semi: semi'm, canımın için, şekerparem! senden gelen bu bildirimle koltuklarım iice kabardı bak uçiciiim şimdi yavaştan :) totom da kalktı ayıptır sölemesi. çok teşekkür ederim, iyi ki seni tanımışım. sevgiler.

aslıhan: aslıhan'cım merhaba, seninle e-mailleştik değil mi bolca :) çok teşekkür ederim samimiyetin ve ilgin için. tekrar görüşmek dileğiyle, sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

özge bayrak: annem yazmış bu yorumu, tabii benim oturumum açık kaldığından ben yazmış gibi olmuş :) annem bitanem canım, seni seviyorum, iyi ki varsın... eeee her başarılı kadının arkasında senin gibi bir ANNE vardır. öperimmmm :) amaaaan doğurma, ben doğurayım!

kitana: kitana'cım teşekkürler, sevgiler. en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

bolat: bolat, hoşgeldin, sen beğendiysen olay tamamdır!!!! sevgiler, teşekkürer.

banuca: banu abla'cım merhaba, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. tam ben de şu satış blogu işini düşünüyordum, önerin ve tavsiyen için çok teşekkür ederim, sen sölersin de ben dinlemez miyim... sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

deeptone: aaa ama aşkolsun deep'im tone'um, bu postu hangi şartlar altında hazırladım bi bilsen, gel benimle bi gün geçir lüüüffeen, yani ben ve batu'ya demek istedim :) dönüşüm muhteşem olacak. seni seviyorum ki!

çiler: yok çiler'cim yaaa, öylesine kalıcı olması için, e bir de adres ve isim akılda kalsın diye şeettim :) teşekkürler, sevgiler canım.

stil direktörü: eda'cım, çılgınım, yardımseverim, çok teşekkür ederim, hepsiiciimizin işleri tıkırında ossun. teşekkür ederim herşey için. sevgiler, öperim.

gönül: merhaba gönül, hoşgeldin. blogumu takibe aldığın ve ilgilendiğin için teşekkürler. sevgiler.

yücel eser: yücel hanımcığım hoşgeldiniz, ben de hemen iadeyi ziyaretimi yaptım, sizin ürünleriniz de çok hoş olmuş. hep beklerim. sevgiler.

metto şeker: meltemcim selam. beğendin demek... ya senin çıkarttığın işlere ne demeli, keşke yakın olsaydık, mis keyifler yapardık beraber.sevgiler, teşekkürler.

özge bayrak dedi ki...

pasaklı kraliçe: canım merhaba, hadi hadi doğuralım bir tane daha, ne dersin :) çok güzel bişi bebek, anne olmak... sevgiler canım, öperim, bu taraflara yolun düşerse de beklerim mutlaka.

isoon: teşekkürler isoon'cum, sevgiler...

elifin elizi: elif'cim merhaba, çok teşekkürler, şirine kumaşlar almaya çalıştım. beğenmene sevindim, sevgiler, öperim...

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

artık bir marka özge bayrak!! etiketler ,sunum ,desenler çok güzel görünüyor. fotoğraf çekimlerinde çok başarılı olmuş çok beğendim dur ben bi çocuk yapıp geleyim:))) battaniyelerinden seçeyim...

Asiye VURAN dedi ki...

bunlar şahane olmuş ellerine sağlık bayıldım ben bunlara sevgiler

Adsız dedi ki...

mrb battaniyeler super senmi diktin bunları.??
esraa

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

hepsi birbirinden guzel cok becerikli ve zevklisin ozgecim :) insallah bende bebek battaniyesi bakicak gunleri gorurum :) ben de bir mimin var ayrica :) cok optum

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzeller , blogunu da izlemeye aldım :) evet bu desende kumaş bulmak ne yazıkki zor ülkemizde. burada bebek dendi mi kıza pembe,erkeğe de mavi kumaş verirler genelde :)


http://rainbowgatherer.blogspot.com

AsOrTiK dedi ki...

özge bayrak bebek battaniye koleksiyonunu gururla sunar:)) eline sağlık özgecim, desenler şahane. bol, bol, bol satışların olsun canım benim.
sevgiler

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

daha bebiş yapmadık ama acaba stoklarıma alsam mı diye düşünüyorum çok güzeller kumaşları bulabiliriz inşallah ilerde :):) doğmamış çocuğa don biçmek denir ya hep:) şimdi alsam mı diye düşünüyorum..

eda dedi ki...

Özgecim çok güzel olmuşlar. Ama şöyle bir problem var: Ne yazık ki tekrar bebek olamam, tut ki oldum, şimdi olduğu gibi battaniyenin güzelliğini anlayamam, sırf bu güzel battaniyeler için de bebek yapılmaz. Bilemiyorum yani, olmuyor böyle. Öpüyorum.

nuray dedi ki...

çok güzeller, ellerinize sağlık :)

Beauty Follower dedi ki...

All those blankets have so beautiful patterns and colors!

Unknown dedi ki...

özge hanımcım bayıldım bahtaniyelere süper kumaşlar desenler harika ellerinize fikrinize sağlık sevgilerimle bol kazançlar diliyorum.

özge bayrak dedi ki...

sonsuz dekorasyon: canım çok teşekkür ederim, teveccüüünüz efem, utandırmayın beni lüffeeenn! eeee seninde artık zamanın geldi şekerim, haydi haydi haydiii tam zamanı tam zamanı şiiimmddiiii!

asiye duran: asiye beğenmene sevindim, çok teşekkürler.

adsız: esra maalesef henüz ben dikmedim, dikiş makinamız bozuk, annemle beraber dikeceğiz ilerleyen zamanlarda. sevgili, birtanecik kadriye teyzeciğimin ellerine sağlık diyeyim :)

doz büyücüsü: doz'cum canımcım, çok teşekkürler, umarım en doğru zamanda, sağlık ve mutlulukla böyle günleri göreceksin... mimimi sonunda cevaplayabildim!

rainbow gatherer: kumaşın kralı ülkemizde aslında ama bu tarz kumaşlarda sıkıntı var sanırım... çok teşekkür ederim. sevgiler.

asortik: asortikciiimmm merhabaaa! umarım herşey yolunda, keyfin de yerindedir... çok teşekkür ederim, severek sunarım :)

eda: eda'cım evet tekrar bebek olunmaz ama anne olunabilir :) en doğru zamanda, sağlıkla mutlulukla anne olmanı diler, anne olduğunda buralarda olursam sana da bir battaniye göndermeyi isterim... belki hediye de olabilirler, olmaz mı? sevgiler.

nuray: nuray hoşgeldin, beğenmene sevindim... severek sunarım. keyifli pazarlar!

beauty follower: thanks for your comment! lovely greets!

düşlerimin incisi: dilek'cim çok teşekkürler, senin de beğenmen benim için mutluluk kaynağı... sevgiler, tatlı pazarlar!

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Ellerinize sağlık, hepsi de çok şirin...

Unknown dedi ki...

Her halükarda yaratıcı-üretici özge'yi binbir türevine tek geçerim, şanın yürüsün Özge'm!

her birine "ay!" diye minnak çığlıklar atarak tepki verdim, adeta bayıldım :)

Colorful dedi ki...

Ozge Hn, yurtdisina gonderiyor musunuz?

özge bayrak dedi ki...

Hayat mutfakta guze : cok tesekkurederim, begenmene sevindim.
Umruna amadeyim: evosuumm canim balim, nerelerdesin yauuu! Ozledim seni, ah bu minnos yorumlarini. Mujuuuxxx!
Colorful: merhaba, yurtdisina gonderirim ama kargo ucreti fazla tutar diye dusunuyorum, alici oduyor ya o sebeple. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Yorum yapmadan geçmek istemedim. Muhteşem bir battaneyi olmuş. Tek kelime ile harika, fikrine, düşüncene, eline, emeğine sağlık. Daha güzel fikirlerini bekliyorum. Bir Bursalı olarak seni takip etmeye başlayacağım :) Nihan.

Adsız dedi ki...

Çok ama çok güzel ve çok farklılar. Kumaşların kalitesi fotoğraflardan bile belli oluyor ama bir battaniye için 80 tl. fiyat bence fazla. Yolunuz açık olsun.

zeynep dedi ki...

tek kelimeyle harikaaa..
ellerinize sağlık..
Sevgiler,
Zeynep..

canan dedi ki...

özge hanım oğluma hediye olarak kidomino dan ismine özel battaniye siparişi verecektim ama sizinkiler okadar güzelki acaba kuzulu olan battaniyelerin polar kısmına isim işleyebilir misiniz ?işlenjebiliyorsa sipariş vermek isterim .cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.

özge bayrak dedi ki...

Merhaba canan hanim, bana telefonunuzu email atar misiniz, ozgehurcan@yahoo.com, konuyu bir gorusup size doneyim.

Adsız dedi ki...

Mrhb ellerinize sağlık çok çok begendim.hepsi harika özellikle etiketler çok sık olmuş,onları nasıl yaptınız veya yaptırdınız acaba?bana bir esin kaynağı oldunuz tsk

Adsız dedi ki...

ilk bebeğim özel birşey olsun istiyorum ama begendiklerim satıldı olarak görünüyor