Ocak 02, 2012

annesinden batu'ya, batu'dan annesine yeniyıl hediyeleri





Mothercare'ı çok seviyorum, özellikle iç ve evde giyim için ideal, hele ki bebek küçükse. İndirimi bekliyordum, içbodylerimiz azalmıştı, pijamaya da ihtiyacımız vardı, eee malum artık büyüyoruz ve alışkanlıklarımız var yani! Girdim, aldım, çıktım. Oğlumun yeniyı hediyeleri bunlar, yıkandı, ütülenmeyi ve sonrasında mis mis giyilmeyi bekiyorlar....


ta ta ta taaammmm! işte bu fotoğraf karesi de benim yeniyıl hediyem :)
31 aralık sabahı salonda yerde bi süre uyuyakalmışım, araladım gözümü bir ara, aralamamla gözerimin faltaşı gibi açılıp yerimden sıçramam bir oldu!
-sürpriiiizzzzz, mutlu yılar annecim, nihahahahaha !
sen git, iki ara bi derede çekmeceden ekmek poşetini çıkart, poşeti aç, koca ekmeği başucuma taşı, oooh parçala bi güzel, serpiştir yerlere, yarısı mide de, yarısı halının derinliklerinde, hiç istifini bozmuyor paşa, avuçlar ekmek içi dolu, bi el ağızda bi el yerlerde, üstüne sırıtıyoruz, ne o iş becerdik!
yeni yılda anne olmak...
uyumaya ve uyutmaya çalışırken; kafana, gözüne beklemediğin anda dan diye patlatan o minik ayakların hastası olmak... anne olmak, dağanık ve kimi zaman pis denilebilecek ev halini yeri geldiğinde görmezden gelmeyi öğrenebilmek... iki yerine daha fazla elinin kolunun ve günün 24 saatten fazla oduğunun hayalini kurmak ve bununla keyiflenebilmek... anne olmak, sıcak çay içebilmeyi ve herkesle beraber yemek yiyebilmeyi umut etmek... gözüne sokulan parmakla, gözünü sımsıkı kapatma refleksine alışmak... anne olmak,  el ayak çekilince kendine az da olsa vakit ayırabilmiş olmanın keyfiyle mutlu olmak... hergün defalarca çekilerek kopan saç tellerinin yerine yenisinin çıkacağını bilmek...
en güzeli de, sana ait olan masum mis kokulu minnoşla böyle güzel anılar biriktirmek ve gerçek aşkın tadına varmak...
Pin It!

8 yorum:

tubitos dedi ki...

oğluşun sana hediyesi sürprizli olmuş :) ama senin aldıkların çok çok güzel. mutlu yıllar gönlünüzce bir yıl olsun :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

anne olmak zor ve harıka bı duygu olmalı,aılenızle beraber sağlıklı mutlu huzur dolu bır yıl gecırmenızı dılerım,sevgılerımle :)

AYÇA dedi ki...

Mothercare benimde favori mağazam ama 3 yasından sonra özellikle erkek ürünlerini hiç sevmiyorum. Renk tonları çok koyu. Cicilere bayıldım. Güle güle kullanın. Mutlu yıllar :)

Fransali Gelin dedi ki...

Alistik artik o tur hediyelere :)) benimde kizim 1 yasinda tam felaket zamani ordan oraya pesinden kosuyorum :) senin hediyelerinde çok ciciymis :)

özge bayrak dedi ki...

tubitos- evetcanım, tam bi sürpriz oldu :) çok teşekkürler,sevgiler.

biricit- teşekkürler biricit, evet anne omak sanırım dünyanın en güzel ve en çıgın şeyi...

ayça- ayçacım ben de dışgiyim için çok tercih etmiyorum, bebek tulum, içgiyim, çorap ve ev giyimi için koleksiyonlarını beğeniyorum mothercare'in... dış giyim içinse zara, gap ve h&m favorim.

fransalı gelin- evet en zor zamanları sanırım:) alıştık sürprizlere... sevgiler.

Peritozu dedi ki...

"Evde minik bir fare var" fotoğrafı olmuş bu :) Ama bu minik tırtıklayıcı çok şeker :))

Mutlu Eller dedi ki...

İki oğlanla ben evdeki düzeni, temizliği çoktan rafa kaldırdım. Daha ne kadar sürer, bilinmez:)
Bir tarafı toplasam, diğer taraf çoktan bozguna uğramış. Büyük oğlum nerdeyse 10 yaşında,küçüğü de 7 olacak. Okula gittiklerinden bu kez de oyuncak dağıtmalarından çok silgi, kalem tozları, etrafa dağılmış okul çantalarından çıkan türlü eşyalar şeklinde gerçekleşiyor. Onlar toplasın diye uğraşıyorum tabii ama benden de enerji gidiyor bu arada:))

özge bayrak dedi ki...

semi/cim allah sana sağlık, enerji, neşe ve kolaylık versin, ne güzel ikisi de büyümüş. tebrik ederim, çok tatlı ve becerikli bir annesin sen.ben de umarım o günlere çıldırmadan gelirim :)))
yorumun için teşekkür ederim, çok mutlu oldum, enerjim arttı modum yükseldi hani!
sevgiler.