Ocak 13, 2012

evde olmak güzeldir! home sweet home :)



evde olmak güzeldir, keyiflidir yerine göre... güne güzel başalayabilmek en güzeli tabii, sonrasında evde de olsak, işe gitmek üzere evden de çıksak, veya başka bir yerde bile güne uyansak, işte bu güne güzel başlayabilmek en güzeli, en keyiflisi....
bazen dünyanın en güzel şeyi iken, bazen bir okadar sıkıcı ve bezdirici bir hal alabilir evde olmak...
her şeye rağmen, şu an benim için evde olmak güzel, özellikle gerçekten 24 saatlik 1 günde saatlerin bana ve yapmak istediklerime yetmediğini hissettiğimde :)
sevgili melek hanımın bize vermiş olduğu bardak altı siparişi, yeni bir başlangıçtı bizim için. ilk bardak altlığı siparişimizdi. hemen arkasından, yapmamız gerekenler bitmiş olmasına rağmen, hatta gecenin 3'ünde, ilhamımı ve heyecanımı kaybetmeden yukarıda görmüş olduğunuz bardak altlıklarını yaptım kendime; 1.yi yapınca, 2.si çıktı ortaya, 2.si bitince 3.yü düşündüm derken 6 taneyi tamamladım evime uygun olarak. renklerini ve desenlerini çok beğendim ben, yaz siz?


dün Bihter aradı, -evdesin değil mi, geliyorum- diyerek, çok da iyi oldu tabii bu geliş, türk kahvelerimizi içtik, ardından çay keyfi yaptık, enerjik, olumlu kodlamalı bir sohbet gerçekleştirmeye çalıştık. siparişlerini aldı, çok beğendi. gelirken bana minnoş bir hediye almayı da ihmal etmemiş, ince düşünceli kadınsın vesselam, tabii bu kitabı daha önceden almış, tam sindirmeden kaybetmiştim çoğu zaman olduğu gibi, görünce çok sevindim, zaten hediye insanı mutlu ve motive eden birşey değil midir, hele içeriği de bu yönde ise. teşekkürler Bihter'cim, seviyorum seni!


Melek Hanım'ın siparişlerini paketledik, bugün kargoya verilecek.Ayrıca fotoğrafları görünce bizi özel olarak yeniden teşekkür etmek için araması ve ürünlere bayıldığını söylemesi güzel giden dünün motivasyonunu ikiye katladı, çok teşekkürler! Sayenizde kendime süper bir bardak altlığı yaptım :)


bugüne gelecek olursak, tam şu sıralarda uyumakta olan minik oğluş, birkaç saat önce işte böyle paşalar gibi, çatalıyla muz yemeye çalışırken...

herkese yeni ve mutlu başlangıçlar!
sevgiler
Pin It!

10 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bende evde olmayı özlüyorum:/

fashion-meets-art dedi ki...

what for cute pictures. love the little "baby". :)
cutie :-)
kisses
maren anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

canım çok sevindim senin adına... bayağı becerikliymiş kurs arkadaşım:)))))

Kuulumsu Kadın dedi ki...

çok sevdim ben hepsini ellerine sağlıık! :)
kitap şahane, okuyup okuyup bi'daha okuyorum ben de :)
türk kahvesi keyfi zaten en güzeli söylememe gerek bile yok herhalde? :)
minik oğluşa gelince, en güzel kapanış olmuş. o muzu yemeye çalışırken benimde onu yiyesim geldi, maşallah diyim hemen :)

*mehtap dedi ki...

oy oy oyy ne şirin şey o öyle,maşallah diyorum.

Unknown dedi ki...

blogun cok güzel yeni gördüm bana da buyur gel istersen

özge bayrak dedi ki...

içimden geldiği gibi- evet insan çalışırken evde olmayı, evdeyken çalışmayı özlüyor :) teşekkürler, sevgiler.

maren- hi dear, happy with your lovely comment, thanks and lovely greets.

pasaklı kraliçe- merhaba canım, umarım herşey yolundadır. çok teşekkür ederim, hep beklerim, sevgiler.

kuulumsu kadım- çok teşekkür ederim, kitabı başlayıp tam bitirememiştim, iyi oldu, başucu kitabı diyorsun yani?!kahve keyfine gelince, ben de senin gibi bayılıyorum:) sevgiler.

mehtap- teşekkür ederim, sevgiler.

yemek heyecanı- teşekkürler, hemen iadei ziyaret yaparım! sevgiler.

Kiymet dedi ki...

Evde olmak tabiki guzel :) insanin kendi evi gibi yok, kapi susune bayildim :)
oglusun cok tatli, masallah allah nazarlardan korusun
o kitabi bende okumak istiyorummm, ilk kez duydum :O hemen not aldim ama :)
Mutlu bir haftasonu olmasi dilegiyle:)
OptuM!

deeptone dedi ki...

yazılar da fotolar da pek içi açıcı.
en hoşu da küçük prens.
:)

özge bayrak dedi ki...

küçük şeyler- çok teşekkürler yorumun için, evet kitap hatırladığım kadarıyla okunası kitaplardan. sana da mutlu haftasonları dilerim.sevgiler.

deeptone- hoşgeldiiin! teşekkürler deepim toneum, seviyorum senin bloguma uğramanı. sevgiler.