Ocak 25, 2012

bilmem olabilir mi?




Pin It!

37 yorum:

Dilek Mutfakta dedi ki...

haftalık postunu yeni okuma fırsatım oldu sanki size gittim geldim,karnımı da doyurdum,oğluşunla da hasret giderdik e daha ne olsun bu arada aldıklarını da iyi günlerde kullan,sevgiler...

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Özge`cim yazdıklarının hepsi olur hayatın bizi törpüleme sürecinde ve sonrasında da. İnsan dediğimiz şey gider-gelir, gelir-gider...Hepsi olur bu 'bayat' yaşamda:)

bozbek dedi ki...

insan bu.. gitmediği her yeri, döndüğünde gittiğini özler.. Sahip olmadığı herşeyi ister..

özge bayrak dedi ki...

oh ne güzel, sevindim :) birgün gel beklerim! teşekkürler.

özge bayrak dedi ki...

aynen semi'cim, herşey mümkün :) gelir ve gider, gider ve gelir. bazen kalır... sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

insanız biz, elimizdekiyle mutlu oluruz bazen, bazen yetmez elimizdeki, mutsuz oluveririz :) keşke hep elimizdekiyle mutlu olsak, varoluşumuzla mutlu kalsak :) olur olur! herşey olur :) teşekkürler.
sevgiler.

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

belkıde.. giden geldiği yere isteyerek gelmısse aıttır,ama aklı gerıde kalmıssa aıt değıldır..kararsız kalmakta en kotusu :) benı aldı goturdu bu sozler.. sevgıler :)

SADE KAHVE dedi ki...

Doğamızda var bunların hepsi alıştım sanıp Kalan parçamızı aramak....

çiço dedi ki...

gidenlerin geri gelmeyeceklerin şerefine kocaman bir bardak su içiyorum kendi adıma sağlınıza :))

Çiçeklendim dedi ki...

Bazen gitmek istiyorum. Bir tarafı orman bir tarafı deniz gören, horoz sesleri ile uyanacağım bir yere:)) Özellikle de İstanbul un trafik çilesini çokça çektiğim zamanlarda:)Ama İStanbul bu..Her sokağında, her köşesinde anım var. Yürümüşüm, dokunmuşum, bakmışım...5 yıl ayrı kaldım da ne çok özledim:)
Nerde olursak olalım, kendimizi mutlu etmek yine kendi elimizde:)
Mekanlar değişebilir, kişiler değişebilir, hayat değişebilir...Mutluluğumuz hep aartsın.Hem siz de gülünce gözlerinizin içi ile gülüyorsunuz fotoğraflarınızdan belli:)Çok sevgilerimle:)

nil dedi ki...

İnsan kendine apaçık sorar, cevabını verir. Bir süre değişir insan,değiştiğini sanır.Sonra önce kendini affeder,yine sorar kendine apaçık,bu kez cevabı değişir,bu cevaba göre yaşar,sonra yine sorular değişir,cevaplar değişir...İnsan bu değiştiğini sanır, oysa cevap ortadadır, o cevaba ulaşmak için sadece sorular değişir...

deeptone dedi ki...

ay ne bileyim sen sordun sen cevap ver işte.
:)

lulu's life dedi ki...

hmmm.. cok karmasik.. Bu kadar melankolik olmamak lazim galiba hayatta.. Zaten bir dolu olumsuzluk var..

sadece bir yazi mi yoksa biraz melankoli mi yapiyorsun bu gun Ozge'cim ?

Ben her ihtimale karsi seni tum enerjim ile kucakliyorum ;)

özge bayrak dedi ki...

ikilem :) teşekkürler canım bu güzel yorum için!

özge bayrak dedi ki...

merhaba :) insanız sonuçta, herşey bizler için değil mi?! :)
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

oh misss, su gibisi var mı! sağlığına!
sevgiler çiço :)

özge bayrak dedi ki...

evet çiçeklendim, son kısma bayıldım; - mutluluğumuz hep artsın :)
bazen brşeyler değişir evet, arada bizler de değişiriz. teşekkürler.
sevgiler!

özge bayrak dedi ki...

nil bu güzel yorum için teşekkür ederim. hayat işte, kelimelere çok takılmamalı değil mi, önemli olan sağlık ve mutluluk, hep çoğalsın!
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

olur olur, herşey olur istersek :)
sevgiler deep.

özge bayrak dedi ki...

lulu'cum selam!
karmaşık mı geldi ve melankolik? yalnızca bir yazı işte, basit sorular, basit bir ikilem, basitte cavapları var.
enerjin buraya kadar geldi canım, olumlu bakmak ve pozitif yaşamak herşeyin başı...
ben de seni kocaman enerjimle kucaklıyorum,
sevgiler canım.

Kiymet dedi ki...

biraz kafam karisti desem...
dusundurdu beni, guzel sorular ;)
ama herkes icin farkli cevaplari vardir galiba:)
sevgiler canim!

Blogger Bolat dedi ki...

Şarkı ne kadar güzelmiş :) teşekkürler paylaşım için.

chfashiontrend dedi ki...

güzel bir blog..takipdeyim...yazı daöyle...sevgiler

özge bayrak dedi ki...

ben de yeni keşfettim bloglarda gezerken, ibeking sayesinde. bayıldıö.sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler, hemen iadeyi ziyaret yapıyorum. sevgiler!

eda dedi ki...

yazi seninin mi ?... guzel sorular bunlar ,Gazali "insanoglu,yasaminda ( gelismesinde) 7 vaadiden gectigini" soyler , bunlari oku,sonra, bil bakalim sen hangi vadiden geçiyorsun, bu yazina gore ?;)Ayrica yukardaki not defter yapragina bayildim , bunu nasil yaptin ? merak ettim... sevgiler

özge bayrak dedi ki...

merhaba eda, evet ben yazmıştım geçen akşam :)
bakarım tabii hemen,teşekkürler bu arada.
shabbyblogs sitesinden bakabilirsin ;)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Özgeciğim bloguma bıraktığın güzel sözcüklere gönülden teşekkürlerrr..O şeref bana ait şimdiye kadar gelemediysem gerçekten özür dilerim...sevgilerrr...

Unknown dedi ki...

bunu okuyunca bana kal geldi sayende ,düşündürücü,kimi düşündürmezki bu satırlar,herkes kendini bulur bir yerinde .ordamıyım , burdamıyım , nerdeyim ben ? :))

eda dedi ki...

;)mersiiii, Ozgecim.gittim baktim ,ama daha nasil kullanicagini anlamadim. biraz ugrasmam gerek galiba. vaktim olunca guzel bir seyler yaparim insallah, Sayende ^^.sevgiler:)

özge bayrak dedi ki...

ne demek rica ederim :) herzaman beklerim. sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

çiler'cim çok teşekkür ederim... öyle yazıverdim bir anda.
keyifli haftalar canım.
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

eda'cım bi uğraşı yok, sen kategorilerde bulduysan bu kısmı, kaydet ve paintte açıp üzerine yazını yaz. bak hemencik oluverdi :) yine gel. sevgiler.

Nedret dedi ki...

Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun. Miniğiniz çok tatlı Allah nazardan saklasın:))

yorulmaz dedi ki...

ne güzel bulogun var öyle, özgee..

özge bayrak dedi ki...

siz de benimkine hoşgeldiniz, çok teşekkürler. sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler :)