Ocak 11, 2012

alışveriş indirim1 ( sale shopping: new stuff )






haftasonu şöyle bir bakınma fırsatım oldu, biliyorsunuz inditex mağazaları indirime girdi. nedense indirimler gözüme hep bir karışık gelir, tahmin ettiğim gibi oldu, asıl aradığım ve ihtiyaç duyduğum şeyleri tam olarak bulamadım. yok ya resmen, şöyle güzel günlük kullanım için siyah bir kazak bulamadım, hırka baktım o da istediğim gibi denk gelmedi falan filan.gözüme kestirdiğim birkaç model oldu, henüz fiyatları pek düşmemiş olsa da umudumu kaybetmedim, 2.indirimi bekliyorum sabırsızlıkla.
böyle beklerken ve o ara gidemediğim için twist'te bayıldığım iki ürünü kaçırdım tabii, bordo kalpli krem rengi bol kazak ve lacivert daha önce de resmini yayınladığım yelekli triko hırka :( kalmamış, çoktan bitmiş!
indirimden alışveriş yapmak güzel şey, ama insan sezonda bayılarak aldığı ürünün kalmış olduğunu görünce pek bi bozuluyor bazen  :)) şahsen birkaç üründe zararım var.
Batu'nun cicileri yarın, ona da birkaç bişi kıvırdık arada :)

eşortman altı hafif baggy kesim- zara 29,95-tl
t-shirt- stradivarius 12,95-tl
gömlekler- stradivarius 22,95-tl  (değişim işlemim vardı, hakkımı bu yönde kullandım)
kemer- zara 29,95-tl

sevgiler
Pin It!

1 yorum:

lulu's life dedi ki...

Gule gule kullan cnm ! En azindan ucundan kiyisindan bir seyler almissin ! ben indirimlerde kapisindan girmem inditex firmalarinin o kuyruklara girmek istemedigim icin :)