Kasım 21, 2011

happy birthday to me!








17 Kasım benim doğum günümdü, 30 yaşımı doldurdum mu ne!?! fotoğraflar o geceden kalma! Bir taşla iki kuş oldu bizimkisi, hem Bihter'in bekarlığa veda partisi, hem de benim doğum günümü kutladık, Vici'deydik, canlı müzik ve eğlence keyfimiz süperdi!  Herkese tekrar teşekkürler!
Şu sıralar günler biraz yoğun geçiyor... Post bile hazırlayamadım kaç gündür, ben de birkaç tane stok yapayım dedim :)
Neler yaptım şu sıralar neler? Dövme yaptırdım, bir günlüğüne ufak çaplı bir kurs için İstanbul'a gidip geldim, doğumgünü partime katıldım, Egemen'in doğumgününü kutladık ailecek, mini bir çiğbörek partisiyle, Bihter'in düğünü oldu, Batuşla actiona devam tabii bu arada :) Uzun süre evde olunca biraz fazla geldi,bir haftada hepsini yaşamak :)
Sevgiler
Pin It!

16 yorum:

luzu dedi ki...

doğum günün kutlu olsun:)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

happy birthday to you!!!:)

Ece Gunes dedi ki...

Doğumgününüz kutlu olsun nice mutlu yaşlara!! :)) Ayrıca arkada gördüğüm cookie'lerden de çok canım çekti:)

özge bayrak dedi ki...

@luzu çok teşekkürler!
@sonsuzdekorasyon canım sana emeğin için ayrıca teşekkürler!
@ecegüneş hemen sana da yaptıralım, pek bi lezzetliydi :) teşekkürler

Alev Özkan dedi ki...

Nice senelere. Doğum gününüz kutlu olsun. Benim gibi bir akrep ne güzel :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Sen de akrepsin ha? Doğum günün kutlu olsun canım, mutlu sağlıklı yıllar. Öpüyorum kocaman

denizsaatcioglu.blogspot.com

gamze dedi ki...

özge hanım nice senelere.bihter hanıma da mutluluklar.evlilik doğru insanı bulduğun zaman mükemmel bi çılgınlık.1,5 yıldır evliyim 8 yıllık bi sevgililik döneminden sonra.evlilik güsel şey tavsiye edilir. bu arada bloğunuz çok güsel. bide ne kursuna gittiniz merak ettim.sevgiler...

özge bayrak dedi ki...

@alevcim yorumun için çok teşekkürler, ben de akrep :)
@denizcim aynen aynen ben de bir akrebim ))) çok teşekkürler, öperim!
@gamze yorumun için teşekkür ederim, bloguma hoşgeldin!eee 8 yıldan sonra bi zahmet gerekmiş hani :))) mutluluklar!

Aslı dedi ki...

Özgecim tekrar dogum günün kutlu olsun canım.Nice güzel yıllara..Çoook eglenilmiş,belli belli :)Arkadasın Bihter'e de mutluluklar..

özge bayrak dedi ki...

aslıcım canım! teşekkürler! öperim...

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

kız söyleseydin de o gün kutlasaydık:)) mutlu mutlu.. sadece mutlu ol.. happyyyy....

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler! hepberaber...

gelinyolu dedi ki...

pastana bayıldım :) mutlu yıllarr..

www.gelinyolu.blogspot.com

özge bayrak dedi ki...

tşekkürler gelinyolu,hoşgeldin!

nisa dedi ki...

CANIM ARKADASIM MINIK KIZIMLA VAKIT NASIL GECIYOR ANLAMIS DEGILIM,ÇOZMÜŞ HIC DIILIM:))TABE BUARADA DOGUM GUNLERINIDE KACIRMIS BULUNMAKTAYIM.SENIN VE YAKISIKLI OGLUNUN DOGUM GUNUNU GECIKMELI KUTLUORM:)NICE HUZURLU MUTLU YILLARA GUZEL AILENLE CNMMM

özge bayrak dedi ki...

nisacım çok teşekkür ederiz! ah aaahh bu minnoşlarla zaman mekan kavramları unutuluyor :)