Kasım 04, 2011

aslı'nın makyaj çantasını işte böyle karıştırdım!















Çoğumuzun ilgisini fazlasıyla çeker makyaj malzemeleri, deneme yanılma yöntemleri, tavsiyeler, araştırmalar sonucu doğrusunu buluruz... ama hiçbir zaman yetmez doğrusunu bulmak öyle değil mi? daha fazlasını alırız, --bu da alnernatif olsun, yedekte bulunsun, var ama çok beğendim dayanamadım-- lar bahanelerinmizdir ilk akla gelen!
Geçtiğimiz hafta Aslı'cığımla Siesta'da mini bir keyif yaptık, hava biraz serindi ama herşey çok güzeldi.... Bir proje bahanesiyle ( yani Aslı'nın bana verdiği görev üzerine, kolye siparişi :)) ) buluştuk, proje bahane buluşma şahane oldu hani!! Bir de bir türlü gününü tutturamadığım alman pastası yeni çıkmaz mı mutfaktan, hemen sipariş verdik, ben sütlü türk kahvesi, aslı ise fallanmak üzere türk kahvesi içti... maalesef masanın baştan fotoğrafını çekmek aklıma gelmedi, yeni bloggerız ya alışacağız, iş bitti, fotoğraf çekildi :)
Aslı'yı severim, çok eğlenceli bir zattır efem, anlatılmaz yaşanır cinsten! Klasiktir yani basic, sade aslında ama fazlasıya nitelikli, nicelikli ve modernize diyebilirim... olmazsa olmazları, kuralları, prensipleri de vardır... Severim işte onu, bana pozitiflik ve enerji katıyor, tabii bir de Emine Teyze'm vardır, Aslı'nın sevgili annesi, onu apayrı bir kalemde yazmak şarttır! Buraya sıkıştırılamaz! Neyse ki onu ayrı bir post konusu yapacağım, kararverdim tam da şu anda! Çok uzun zamandır tanırım kendilerini :) Hatta çocukluğumuza bile inilebilir şöyleee bir inceedeenn; benim barbielerim vardı, onun hem barbieleri hem de bir ken i vardı, ken de tam bi jön o sıralar, pek kimselerde yok, eee naparsın ille kendinde olmayanı istersin ya zaman zaman, ben de aslı'nın ken'e hastaydım, Aslı'cağızımla pek bi oynardık eskilerde,apartman merdiven boşluğuna atardık halıları kilimleri, önce bii yayılırdık, sonra dalardıkta dalardık çocuk düşlerimize oyunlarımıza işte, bir parka bir evlere bir de merdive boşluğundaki oyun köşemize :) Sonra yollarımız ayrıldı tabii, hep filmlerde de böyle olur ya -Aslı'lar taşındı... Ama daha sonralarda yine kesisştik, yine buluştuk, tek fark bu sefer 30'larımıza yakın yıllarda, ama inanın aynıydık bence, eski gülerde ki gibi, o Aslı ben Özge...
Ben pek bi memnunum halimden, yıllar sonra bile olsa insanın çocukluğunu paylaştığı arkadaşlarıyla beraber zaman geçirmesi paha biçilemez :)
Pişşşştt Aslı Olcar, Ken'i unutma,kap gel bir daha ki sefere :)

hmmm ne diyorduk, makyaj malzemeleri güzeldir, fotoğraflar yukarıda, açıklamaları aşağıda... Test edildi, onaylandı, memnun kalındı, tavsiye edildi... Aslı bu malzemeleri yanından ayırmıyor, yatırımlarından sadece bir kısmı bunlar :)

bobbi brown shimmer bricks



bobbi brown brush

armani “eyes to kill” farlar.

Armani ”eyes to kill” maskara
Christian Dior terracotta
bobbi brown fondoten ve Kanebo fondoten 
B By limoni,İtalyadan alınan terracotta.Bu marka aynı zamanda Milano Fashion Week de yer aldı.Site italyanca,online satıs mevcut. 

chanel far.52 no beige
chanel far ın acılmıs fotosu
yves saint laurent goz altı aydınlatıcı
Chanel kapatıcı
Clinique göz kalemleri
rujlar.Tercihi yves saint laurent,1 tane dior var.
loccitane el kremi
Pin It!

9 yorum:

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Makyaj canavarı :) channelden memnunmu öz merak ettim. channelden makyaj urunu hiç almadım da?

özge bayrak dedi ki...

canım chanel in ürünlerini bildiğim kadarıyla kullanıyor, fotoğraflarda olmayan chanel ürünleri de onda vardı... memnun diye biliyorum ama araştırayım.

Aslı dedi ki...

Chanel'den memnunum.Kesinlikle tavsiye ederim.Ojeler dahil,malum geçen sene 505 particuliére rengi ile adından cok bahsettirdi.

Nilüfer dedi ki...

Aslım,

Hala beni şaşırtabiliyorsun. O çantada içki taşıdın. 2 Parfüm şişesi, hatta kutsal kitap çıktı içinden. Ama bu kadar çok şey nasıl olur yaaa. Hani seyahate giderken anlarım ama siesta'ya ya da Korupark'a giderken şunları taşımana inanamıyorum. Neyse, ama gurur duydum Aslım. Çok şekersin. Yazı da çok güzel olmuş. Seni çok güzel anlatmış.

We love you Aslım...

sbaykal dedi ki...

bence bir de aslı'nın dolabını cekmek lazım çok özel parçalar cıkacağından eminim... tabi ayakkabı koleksiyonundan bahsetmiyorum bile fotograflar buraya sıgmayabilir :)

özge bayrak dedi ki...

nilüfer, yorumun için teşekkürler!

özge bayrak dedi ki...

sbaykal, merak etme, o da projelerim içinde mevcut, kısa zamanda post edeceğim inşallah, bi aslı'ya gideyim nelerçıkartıcam neler! :)

Gizem Pehlivanoğlu dedi ki...

herşeyde olduğu gibi sevgili ortakcım makyajda da farkını kanıtlamış..ürünler çok güzele benziyor bendeki malzemeler bittikçe bunları da denemeyi düşünebilirim :) Aslı için yazdıklarına da aynen katılıyorum, prensipleri olan birlikteyken eğlenceli vakitler geçirdiğim şimdi çalıştığım firmada stajer olarak başladığımızda yılllaar önce tanıştığım ve çok şükür ki hala kopmadığım çok sevdiğim bi insandır kendisi :))

Aslı dedi ki...

Gizemcim ve Özgecim düşünceleriniz için çook teşekkürler..Sizi seviyorum.