Kasım 30, 2011

çiğbörek aşkına!


Evet, evet, kızarttım ve oturup bi güzel yedim! Pişman değilim :)
Gün içerisinde en sevdiğim öğün sanırım kahvaltı, olmazsa olmazım beyaz peynir tabii, o yoksa ben eksik, varsa tamamım :)
Marketten aldığım ve hiç duymadığım bir markaydı, her nekadar denemek için almış olsamda, alırken aklımda çok pozitif düşünceler yoktu açıkcası... Kabarmaz, o tadı vermez diyordum ama enfes oldu, yanılmışım.... Ahududu Hanım Çiğ Börek yazan siyah bir kutuda 6 adet içeriyor... Denendi, tavsiye edilir...
Çayımı da demledim mis mi mis, eee herzaman böyle kahvaltı yapamıyorum, gün geliyor tezgahtan iki lokma yiyip Batuş'uma koşuyorum, gün geliyır bir kase cornflexle geçiriyorum, bazen cicibebe keyfi oluyor işte pratik...
Bugün tatilim ya, Batuş babaannesinde, bi keyif yapayım dedim, pek makbule geçti, 10'a kadar uyanmak, yataktan çıkamama keyfi derken bir de mis kahvaltı.... Sıra geldi tepecik görünümündeki ütülerimeeeee :)
sevgiler,
herkese keyif dolu kahvaltılar.
Pin It!

10 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Ooooo sefam olsun:) Arada böyle kaçamaklar şart!

özge bayrak dedi ki...

aynen semi'cim, ne sefa oldu benim için bi bilsen :) pek bi enerji doldum. herkese böyle mis ve neşeli kaçamaklar olsun!

luzu dedi ki...

ooh mis gibi:)afiyet olsun özge canımızı çektirdin canım:)

özge bayrak dedi ki...

luzucummm canım, ayıp ettin, sen yeter ki gel, hemen sana da hazırlarım :))

gamze dedi ki...

offff offfffff... mükemmel gözüküor.bende kahvaltı etmeyi çok severim.bi de hamur işi varsa...ama maalesef çalıştığımız için böle keyiflerimiz haftasonlarına kalıor.sizde bi anne olarak bizden farksız diilsinizdir.her gününüz böle keyifle geçsin:)))

özge bayrak dedi ki...

merhaba gamzecim, güzel yorumun ve vakit ayırdığın için teşekkür ederim... ne mutlu ki en azından haftasonu böyle keyiflerin oluyor :) evet benim için de durum çok farklı sayılmaz, arada yapındırıyorum işte bişiler :) hepimiz için keyifler diliyorum canım.sevgiler..

Poliganum dedi ki...

off ben bayılırım çiğ böreğe.nefis görünüyor,afiyet olsun :)

özge bayrak dedi ki...

poliganum afiyetle yedim, pek güzellerdi,teşekkürler.

Alev Özkan dedi ki...

Bu kahvaltı süper görünüyor. Zaten çiğ böreğe bayılırım. Afiyetler olsun :)

özge bayrak dedi ki...

aaa buyrun beraber yiyelim :)))
sevgiler