Aralık 11, 2012

yeni yerli battaniye setleri beep beep!






Bu kumaşımız yeni ve yerli :)
Ready, beep ve minik kamyonlu bir kumaş...

Battaniye (40-tl) Tek tarafı kumaş, alt kısmında ise krem polar kullanıldı.
Çanta (15-tl) Çift taraflı kullanılabilir.
Büyük boy sepet (27,5-tl) (25*15 cm, yükseklik 30 cm)
Çift taraflı kullanılabilinir, içi elyaf dolgulu ve kapitone dikişli. bebek bezi, bebek bakım ürünleri konulabilir...
Küçük boy sepet (22,5-tl) ((22*10 cm, yükseklik 24 cm)
Çift taraflı kullanılabilinir, içi elyaf dolgulu ve kapitone dikişli. ufak tefek eşyaları toplayabilir...

Toplam Set Fiyatı: 105-tl




Emzirme yastığı: 30-tl
Emzirme önlüğü: 20-tl (çift taraflı 68*58 cm)



Bu kumaşı zaten biliyoruz, Ayşe Hanım için sete ek olarak emzirme yastığı ve emzirme önlüğü de ekledik...

Yeni kumaşlar buldum çarşıdan, hem de yerli, en kısa zamanda onları da hazırlayacağız, ithal seriye göre maliyeti düşük olduğu için, fiyatları da daha düşük oluyor tabii...

Sevgiler.
Özge
Pin It!

18 yorum:

hobizublog dedi ki...

harika olmuşlar özgecim ellerinize sağlık

watashi wa sinem dedi ki...

kumaşlara bayıldım... nereden aldığınızı da çok merak ettim... :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok guzeller =)

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel şeyler yapmışsın böyle. İnsanın ne yapıp edip çocuk yapası geliyor:))
Ellerine, emeğine ve zevkine sağlık:)))

gez gör arpacık dedi ki...

Ne güzel, ne zevkli şeyler yapmışsınız. Ellerinize sağlık.

Nur... dedi ki...

Ya vallahi gene süper battamiyeler yapmışsınız. Kumaşları nereden aldınız meraktayım ne olur bizle paylaşsanız lütfen

CEPAYNASI dedi ki...

battaniye setine bayıldım...
eline sağlık:)

dekoloco dedi ki...

yeni blogumuza bekleriz. Sonsuz dekorasyon ekibi olarak yeni blogumuzuda beğeneceğinizi düşünüyoruz.:)(özge, irem)

http://dekoratiflokomatif.blogspot.com/

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

nefis olmuş bunlar çok cici baskıları yine döktürmüşsün valla ellerine sağlık..

Seher Sarı dedi ki...

bayıldım valla el işniz süper ayrıca kumaş seçimlerinizse harika..

esen dedi ki...

İyi günler alakasız olacak ama salıncaktaikikişi blogunun sahibi banu hanım bloggeerlığı bıraktı mı acaba?Uzun zamandır post girmiyordu, şimdi baktığımda blobunun yerinde yeller estiğini gördüm:S

bahcerama.com dedi ki...

çok güzeller,ellerinize sağlık

sinem dedi ki...

Merhaba,
Tesadüf sitenize rastladım.
Ama bayıldım bayıldım, ellerinize sağlık takipçinizim fırsat buldukça..
Sık sık müşteriniz olmaya adayım :)
Kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

It is actually a great and useful piece of information.

I'm satisfied that you simply shared this useful info with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.
My homepage buy instagram followers reviews

Adsız dedi ki...

Nasil alabiliriz bunlardan super olmuşlar:))

Adsız dedi ki...

merhaba özge hanım. çok beğendim seti. ve istiyorum..:))) ama nasılll ???? yardımcı olursanız sevinirim... belginmaden@hotmail.com

Minik Anne dedi ki...

emzirme önlüğünü nereden alabilirim

Sultan# dedi ki...

merhaba..iscilige de kumas secimine de bayildim. 😊👍 baska neler yapiyorsunuz gormek isterdim dogrusu. bir de nasil siparis verebiliriz acaba?