Aralık 01, 2012

Dolaba yeni eklenenler; Mango, Zara, Hotiç





Yaka detaylı ince trikoları bu yılın kurtarıcısı ilan ediyorum, o kadar bayıla bayıla giyiyorum ki... ister yakasını çıkart sade bir kazak olarak giy, ister içine bir gömlek giy, istersen tak yakasını ışılda :)


Önü detaylı bol şifon tunik, tayt üzerine giymek için ideal, ya da dar bir denim üzerine şık bir tamamlayıcı...


İpek dökümlü gömlek, tiril tiril bir his giyince, yumuşacık...


Hafif pullu ve salaş triko... Bu senenin trendlerinden olan salaş ama gösterişli trikolar için pek çok markada ve özellikle Mango'da pek çok alternatif mevcut...


Simli ipten triko, rengi çok kullanışlı...



İnceden ışıldayan, arkası hafif uzun ve parlak düğmeli  triko...


Bu seneye damgasını vuran tüvit ceketlerden...



Leopar desenli, likralı denim.


Bu senenin trendlerinden bordonun super slim hali!

Üstte bulunan fotoğraflardaki ürünlerin hepsi Mango, mango online'dan da bulabilirsiniz, mango online için  tık tık 65tl üzeri kargo ücretsiz ve beğenmediğiniz takdirde ürünü kullanmadığınız süerece 1 ay içerisinde evraklarınız ile beraber Mango şubelerinden değişim yapabilirsiniz.Alttaki resimleri de ürünlerin duruşu açısından ekliyorum, içlerinde almış fakat fotoğraflayamamış olduğum ürünler de var.



Eteği çok beğenerek aldım, siyah yakaları taşlı olan ince triko ile süper bir kombin oldu, babet ve kalın opak çorapla da daha bir bütünleşti!







Bu beğendiğim hırkayı ise çalışma arkadaşlarım bana doğum günü hediyesi olarak almışlar ki onlara kocaman teşekkür! t-shirt-denim-spor ayakkabı kombinlerimi şıp diye tamamlayıveriyor mont yerine...






Çanta ise %30 indirim ürünlerinden, kullanım açısından pek bir rahat, herşeyi doldur çık...

Sıra geldi Zara suni deri monta, gördüğümde çok beğenmiştim, bir kaç kez mağazada gördüm ve en sonunda dayanamayıp alıverdim. Son günlerde hiç üstümden düşmüyor diyebilirim!



Bir de son olarak yaklaşık 2 ay önce almış olduğum Hotiç ayakkabılar var, onları da pek çok kombinimde kullanabiliyorum, topuklu ayakkabı çok tercih edemeyenler için ideal... Fazla vakit bulamadığım için kendim fotoğraflayamadım ayakkabılarımı da...







Herkese sağlıklı ve keyifli Pazar'lar diliyorum, sevdiklerimizle!

Sevgiler,
Özge
Pin It!

10 yorum:

nerminözata dedi ki...

Güle güle kullan mutlu günlerde giy hepsi çok güzelmiş :))

MaceraperesT dedi ki...

mango'dan listelediklerinin her biri birbirinden güzel. doğruca sitesinden bakıp kaydediyorum şimdi:) güzel günlerde giy:)

güz dedi ki...

Çok güzeller sana da çok yakışmıştır eminim.. İyi günlerde giy şıkır şıkır gez toz :)

hobizublog dedi ki...

harika görünüyorlar bu arada mevlit umarım güzel geçmiştir tatlı telaşeler..

Unknown dedi ki...

Maşallahınız var herzamanki gibi yine çok şık ve kullanışlı parçalar seçmişsiniz, güzel mutlu günlerde keyifle giyin inşallah

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

cnm güle güle kullan çok güzel parçalar üzerinde de görelim lütfen:)

Adsız dedi ki...

Hepsi süpperrr. İndirim başlayınca bir haber versen:)
Elçin

Lulu's life dedi ki...

gule gule kullan fistigim.. casual ama pek sik tercihler yapmissin ;) tebrik ederim

MERVE dedi ki...

o deri cekete ben de vuruldummmm :( öğrenciliğin gözü kör olsun.

Minik Anne dedi ki...

emzirme önlüğünü nereden satın alabilirim