Kasım 03, 2011

bu sene yine oysho giymeli!








Oysho yine sıcacık ürünlerle, yine minnoşlarla dolu! Ekim Lookbook'undan hemen birkaç resim yukarıda...








Bu pijamalar, gecelik ve sabahlıklar giyilip uyunan cinsten diil, çok tatılar, al yanına koy sarıl uyu:) Her sezon çizgi film koleksiyonu mevcut...




Günlük hayatta da giyilebilcek türden olan sweatshirt ve hırkalar, ev kıyafetlerimizi hayli hayli tamamlar!





Ev ayakkabı/terliklerini ve çorapları eklemeden geçemiciimm! Giyelim, giyelim! Bu sene yine Oysho'nun her bişeylerini giyelim, evler şenlensin; uykular,sabahlar şenlensin! Daha neler var neler, incelemek isteyenler Tık Tık !
Pin It!

10 yorum:

Unknown dedi ki...

terlikler pek pampiş :)

özge bayrak dedi ki...

evet evet :) tam da öyle :))

düşlerimin incisi dedi ki...

merhaba özge hanım artık takipçinizim sevgiler

özge bayrak dedi ki...

Dilek hanım merhaba! ege batu 1 yaş postundan da hemen size tıklanabiliyor! yeniden ellerinize sağlık!

yasemen k. dedi ki...

hii oysho en sevdiğim yer! evde giyerim, dışarda giyerim ordan aldığım her şeyi! :)

özge bayrak dedi ki...

yasemen, çok şekerler di mi ama, git gir oysho ya, orda bi kal, gez gez sonra, sepete doldur hepsini, sonra hergün bi başka giy dur :)

GAMZE dedi ki...

HELLO KİTTY.hepsi çok sevimli. koruparka her gittiğimde muhakkak uğrarım.özellikle sabahlikların hastasıyım.hem çok sevimli hemde bi o kadar rahatlar.

özge bayrak dedi ki...

evet gamze, ben de koleksiyonlarını çok beğeniyorum :) aynen koruya gittikçe gözucuyla bile olsa bakılıyor :)))

yemi_ dedi ki...

Oysho Bulgaristandada var bizim burda , ama girip bakmak hic aklimin ucundan bile gecmedi .Bu markayi neden atladim onuda bilmiyorum aslinda .Sanirim sadece pijama tarzi seyler satiliyo biliyodum ondan ugramadim ...:)

özge bayrak dedi ki...

@yemi - mutlaka uğramanı tavsiye ediyorum şiddetle, çok memnun kalırsın tahminim... ben çok beğeniyorum yemi, iç giyim, ev giyimi, pijama, bikini mayo, aksesuar, terlik vs vs vs.... sevgiler!