Kasım 17, 2011

sperry top sider yağmur botları ve bursa nelmaxx mağazası





Daha önce bahsetmiştim botlarımın markasını ayrı bir post yapacağım diye, işte bunlar benim rahatlığına biran için inanamadığım yağmur botlarım! Marka Sperry Top Sider; hemen kısa bir tanıtım yazıyoruz sevgili Fatoş'un  katkılarıyla :) 
1935’te Amerika’da kaptan Paul Sperry tarafından kurulan ve ülkemizde çeşitli isimlerle bildiğimiz ‘’boat shoe’’ modeli ayakkabıları ilk üreten şirkettir. Özellikle yelken ve deniz  sporlarına büyük ilgili gösteren marka, başta Amerikan yelken takımı olmak üzere birçok önemli takım ve uluslararası yarışmanın sponsorudur. Footwear news dergisi tarafından 2009 yılında Amerikada yılın markası seçilen Sperry Top Sider ın modellerini internet adresinden görebilirsiniz. Tık Tık



Yukarıdaki fotoğraf ise Nelmaxx'ın bizim için Bursa'ya getireceği Sperry Top Sider markasının 2012 yaz kolleksiyonundan seçtikleri. ...






Sıra geldi Nelmaxx'a! İşte mağazanın blog için çektiğimiz fotoğrafları... Eğer siz de satışı yapılmakta olan bu özel markalar arasından, özenle tek tek seçilmiş modellerden kullanmak isterseniz mutlaka mağazaya uğrayın derim, mağaza sahipleri olan Fatoş ve Erdem AKBAŞ'ın sıcacık karşılaması ve verdikleri fikirler içinizi ısıtmaya, mutlu bir alışveriş yapmanıza yetecektir! Sevgili Fatoş'un ağzından Nelmaxx:

^Nelmaxx, 2006 yılında Çekirge Caddesinde kuruldu, sonrasında Korupark'ın
açılmasıyla 2007 yılında AVM ye taşındık.
Tamamı ithal ürünlerden oluşan ve İstanbul ve dünyada önemli lokasyonlarda
yer alan dünyanın alanında iyi ve önemli markalarını biraraya getiren bir
mağaza.
Genelde ilkleri Bursaya getirmesiyle tanınıyor. Örneğin New Balance,
Birkenstock, Hummel, Sperry Top Sider,Ugg ve Furla bizim ilk kez Bursa'da
satışını yaptığımız markalar.Her sezon mutlaka yeni bir iki markayı
koleksiyonumuza eklemeye çalışıyoruz.

Halihazırda satışını yaptığımız  markalar; 

FURLA (İtalyan çanta)
COCCINELLE (İtalyan çanta)
NATURINO & MOSCHINO (Çocuk ayakkabı)
BIRKENSTOCK
CLARKS
YARGICI
SPERRY TOP SIDER
AN ORIGINAL PENGUIN
HUMMEL
NEW BALANCE 

olarak sayabiliriz.

Telefon numaramız; 0224 2413055 ^

Sevgiler!

Pin It!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yagmur bot hastasıyım :gecen sene hotiç'ten krem rengi bir bot aldım, cok rahat. seninkiler de cok guzeller begendım.
http://moda-kulisi.blogspot.com/
bloguma beklerım

özge bayrak dedi ki...

merhaba moda kulisi! çok rahatve gerekliler aslında bu kış günlerinde, yorumun için çok teşekkür ederim, hoşgeldin ayrıca, hep uğra! ben de hemen senin bloga bir göz atıyorummm!

Aslı dedi ki...

Nelmaxx Bursa'daki favori magazalarımdan biridir.Kaliteli ürün çeşitliliği yanında,Fatos & Erdem Akbaş çiftinin hayatımdaki yeri çok ayrıdır.Canlarım sizi çok seviyorum.Tüm içtenliğiniz ile iyi ki benim arkadasımsınız. Başarılarınızın devamı dilerim.

Özgecim post çok başarılı olmuş.Sperry yağmur botlarımı keyifle giyiyorum :)İnanılmaz rahat ve çok sıcak tutuyor.

özge bayrak dedi ki...

alıcım çok teşekkürler, benim içinde başarılı bir doğumgünü hediyesi oldu!:)

Unknown dedi ki...

cizmelerin süpeeeeer !! cok begendim

özge bayrak dedi ki...

çok teşekkürlerrr! hoşgeldin! bir iadeyi ziyaret yapıyorum hemen!