Kasım 22, 2011

internetten alışveriş: markabebe












Bebek ve çoçuk giyiminde dünya modasını yansıtan ve pekçok markayı ayağınıza kadar getiren Markabebe, süper bir internet alışveriş sitesi, satın aldığınız ürünler ise iki gün içerisinde kapınızda! Site ; Carter's, dior baby, guess, ralph lauren, moschino, armani junior, kenzo, versace, burberry, disney, ck, dkny, tomy hilfiger, kenneth cole, gymboree, gap gibi pek çok dünyaca ünlü markaların 0-6 yaş arası çocuk kıyafetleri satışını yapıyor.Yalnızca kıyafet değil tabii, bakım ve temizlik ürünleri gibi malzemeleri de buradan temin edebilirsiniz. Bu sitede alışveriş yaparken kendinizi kaybedebilirsiniz! Mutlaka bir göz atın derim : markabebe
Pin It!

10 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ay bunlar harikaaa çok beğendim :) evet evet benim zamanım gelmiş galiba:)))artık bebiş kıyafeti almak gerek

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

evetcanım yavaştan başlamalı :)

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

ben en çok ikinciyi beğendim..

özge bayrak dedi ki...

hoşgeldin canımcım!:)

Peritozu dedi ki...

ne zaman bole guzel bebek kıyafetlerı gorsem, kendimden geciyorum :)

özge bayrak dedi ki...

aahhh aahhhh aynen peri tozu aynen! bir tane var, birkaç tane daha doğurasım geliyor valla!

zeynep sanat evi denizli dedi ki...

Sitenizi çok sevdim.Sizi izlemek keyifli olacak...Bu arada yeni yaşınız size mutluluk huzur,sağlık ve güzellikler getirsin.

özge bayrak dedi ki...

çok teşekkürler zeynep sanateli, hoşgeldin! sık sık bekliyorum ozaman!

my cup of coffe dedi ki...

cute immages <3

özge bayrak dedi ki...

thank you for your lovely comment and visit...