Kasım 14, 2011

Sezon alışverişi



Elimde olan Polo Garage mavi gömlekle böyle bir kombin düşündüm.
pantolon: pull&bear combat botlar: hotiç triko: massimo dutti





Yine banka zamanından kalan beyaz İpekyol gömleğimle böyle bir kombin planladım.
pantolon, botlar: pull&bear triko: ipekyol



Sevgili Bihter'in düğünü için Pull&Bear elbiseyi aldım, farklı zamanlarda da rahatlıkla giyebileceğimi düşünerek... Yüksek topuklu platformla tamamlamayı düşünüyorum düğün için. Günlük olarak ise miniş babet, yağmur çizmeleri ve hırka ile... Bu arada elbise bildiğiniz siyah, telefon ile çektiğim için fotoğrafları ve ışıktan füme gibi gözükmüş.




Zara'dan aldığım bu gömlek çok ideal bir parça olacak benim için, hem ömenli ve şık bir zaman için, hem de günlük olarak kullanışlı bulduk!



İşte Aslı'nın doğumgünüm için hediyesi, hem kendine aldı hem de bana.... Bayıldık konforuna, mis!
Sperry



Kalın bir yeleğe ihtiyacım vardı.Çok beğendim, rengini de her bir renkle uyumlu olacağını düğşündüğüm için ara tonda seçtim.
 Zara Woman



Bahsetmiştim, çok sevdiğim fakat bana artık küçük gelen tüm kışlık montlarımı yeğenime gönderdim diye. Onların yerini tutması açısından böyle bir kaban tercih ettim. Siyahı da vardı.
Zara Woman

Basic t-shirtler her daim ihtiyaçtır, aşktır candır onlar, zaman zaman nefis birer kurtarıcı oluverirler :)))
Mudo




Bu çoraplara da bayıldım Penti


Eveeet uzun zamandır ilk defa bukadar yoğun bir haftasonu geçirdim desem hakkı var! Kısaca bahsediyorum hemen... Cumartesi günü sabahtan Batuş'u babaannesine gönderdim, sonrasında doğru alışverişe. Bu alışveriş hem zoraki hem keyfi oldu denebilir. Bahsetmiştim, hamilelik döneminde aldığım 25 kilonun 7 kilosu hala benimle beraber malesef, 52 kg iken şuan itibariyle 59 kg dolaylarında gezinip duruyorum, ama 100 gr eksik ama 300 gr fazla, bir öyle bir böyle ama 58 e inmek yok yani :) Hal böyle olunca dolabımda pek seçeneğim kalmamıştı, daha doğrusu yelpazem bayağı daralmıştı. Eee bir de bebişiniz varsa öyle aklınıza estiğinde - aayyy bi çıkayım, bakınayım, nerde nevar, indirim mi başlamış, neler gelmiş neler bitmiş- dieyerek alışveriş yapma şansınız pek olamıyor.
Neyse işte, Korupark'a gittim, zaten o alışveriş merkezinde çalıştığım için aşinalığımız pek bi vardır birbirimize, çoğu mağaza tanıdık, molalarına denk gelirse hooopp kahve kaçamağı, hoooppp en güzel şeyler hemen gelir önünüze falan filan! Tabii gitmeden önce adviser olarak Aslı'ya e-mailimi attım, öğlene kadar çalışıyor,saat 13:30 gibi yanımdaydı, demiştim ya prensipli kızdır Aslı, kuralları vardır diye, hanımefendi cumartesi öğleden sonralarının kendisi için olmazsa olmazı olan güzellik uykusundan fedakarlık etti benim için,( malum uykuyu da sever hani- seviyorum Aslı seni), iki muhabbet bir kahve bir fal derken biraz vaktimizi harcadık, ama kalan zamanlarda deli gibi koşuşturduk, bir o mağaza, bir bu mağaza, ay dur bu daha iyiydi, yok yok bu olmadı, ay dur alma aralıkta indirimiolacak derken yoğun performans ve çabalarla bayağı bir iş hallettik, listeyi bitirdik neredeyse! Shopping Adviserlık görevine Aslı'yı atıyorum şu an itibariyle! Başarılıydı, fikir verdi, arkadaşlık etti, eğlendirdi, dinledi, anlattı, benim için koşturması, bukadar saat vakit harcaması cabası! İki kişi gidilen alışveriş herzaman tercihimdir,daha başarılı sonuçlar elde edildiğini düşünüyorum, ayrıca verdiği keyif ve kikirdemeler paha biçilemez :) Bu arada o gün için hiç hesapta yokken bir de yağmur çizmesi edindik, Aslı yemek siparişini verirken Nelmax' a uğradım birşey sormak için, Yargıcı'nın yağmur çizmesi gelmiş, dönüşte tabii Aslı'nın arkadaşı olan ve mağaza sahibi Fatoş'a yeniden uğradık, Yargıcı'ya bakalım derken farklı bir marka alıp çıktık, daha doğrusu Aslı hem kendine aldı, hem de benim doğumgünüm yaklaşıyor diyerek benimkini de bana alıp hediye etti ( yağmur çizmesi postunu daha sonra marka hakkında daha fazla bilgi vererek yayınlayacağım)  :) Special thanks to Olcar! Unutmadan, Fatoş'ta sonrasında bize eşlik etti, olay daha keyifli bir boyut aldı, ben kabinde ürünleri denerken, iki koldan ayrı ayrı ürün yağdı üstüme :) Güzeldi! Hele ki oğlundan belirli bir süre ayrı kalabilecek bir anne için 10numara :)
Tamam kabul ediyorum, biraz abarttım, ama telafi için tasarruf yoluna gideceğim, ayrıca doğumgünümün yaklaşması sebebiyle bazı parçaları annelerim almış olacak! temizlik için yardım konusundan da feragat ediyorum, iş başa düştü, kendim yapacağım bir süre! :) Uzun zaman alışveriş yapmaynca tabii istek ve ihtiyaçlar da birikiyor...

P.s: Çok uzatmışım ama eklemem gereken bir konu daha var, Aslı'nın kendisi için ayırttığı ve uzun zaman beklediği trikoyu ben de çok beğendim diye  düşünceli ve hassas davranarak bana bırakması gözlerimi yaşarttı resmen! Duygulandım!

Sevgiler
Pin It!

18 yorum:

Gizem Pehlivanoğlu dedi ki...

Merhaba;
Siteyi Aslı aracılığı ile keşfettim :)
Vakit buldukça da bundan sonra ziyaret edeceğim:)
Kombinler çok güzel olmuş :)benim de tarzıma çok yakın sitede sergilenenler:) Aslı' nın da olay da parmağı var mı?Arkadaşımın seçimlerine çok güvenirim hatta bir gün ben de kendisini kapıp bi AVM yapsam diyorum:)

özge bayrak dedi ki...

Evet Aslı fena hani, kapıp gidilesi cinsten diyorummm! Teşekkürler Gizem!

Gülen Cebe dedi ki...

Merhaba Özge
Ben de Aslı aracılığı ile tkp edenlerdenim . Benim de bir Batuşum var , gerçekten de çocuklarla alışveriş zor :) Ama Aslı ile alışveriş daha zor . Çünkü hiç hesapta olmayan şeyler alma olasılığı çok yüksek ...
Cherry rengi pantolona bayıldım . Açıkçası ben de istiyorum bir tane ama Aslı ile pişti olmamak da lazım ... Malum aynı ofisdeyiz .Ama yukarıdakinden bir tane edineceğim . Kolay gelsin sana ...

özge bayrak dedi ki...

Evet ben şanslıyım, aynı ortamda olmamamız sebebiyle rahat rahat aldırdı tabii bana! Allah bağışlasın bu arada, beraber mutlu günlere. Pull&bear da 39,95 tl idi, pek iyi oldu. Aslı ile pek hesaplı olmasa da iyibir alışveriş yaptık, az ama öz olsun dedik ne diyelim! çok çok çooook teşekkürler! Yalnız neden fotoğrafımızı çektirmedik sonradan farkettim, o telaşede fırsat olmadı galiba. güne damgasını vuran an ise, gözerimin yaşardığı o duygusallaştığım an idi, p.s. kısmındaki, fedakar yönünü bir kez ddaha gördük sayın Olcar!

Unknown dedi ki...

Nice blog.

please visit also mine

özge bayrak dedi ki...

thanks sh, i am going to visit yours quickly!

Aslı dedi ki...

Oooooo Gizem Hn,Gülen Hn..Sizleri burada görmek ne güzel!Özgecim hepsini sağlıkla kullan,herbiri özenle seçildi.Fatoş'un da desteği ile.Benimle ilgili düşünceleriniz için teşekkürler..İpekyol triko seve seve sana devretttim Özgecim,Türkiye çapında aranıyor şu an benim için.İnsallah bulacagız.

özge bayrak dedi ki...

Aslıcım çok teşekkürler tekrar! Senden kaçmaz! Öperim!

betty boop dedi ki...

Süper seçimlerii iyi günlerde kullan canım

bloğumada beklerim :)

http://betirella.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler bettyciimm!

Mademoiselle dedi ki...

cicilerin cok güzel...ii günlerde kullan :)

PD dedi ki...

uzuuuun bir müddet alışveriş yapmaması gereken biri olarak bu post beni mahvetti diyebilirim :) hepsi çok güzel ve kullanışlı parçalar, iyi günlerde kullan!

BeTwin Us

PD dedi ki...

yorum cevaplarken copy-paste kalmış!

betwin us olmasamda;
http://iconicmouse.blogspot.com/

;)

özge bayrak dedi ki...

@mademoiselle çok teşekkürler.
@iconicmouse çok sevindim, yorumun için teşekkürler! ben de uzun zamandır böyle alışveriş yapmamış ve uzun bir süre de yapmayacak biri olarak özellikle kullanışlı parçalar seçmeye çalıştım :) takip ediyorum seni!

AskinAy dedi ki...

hayirli ugurlu olsun hep güzel günlerde giymen dilegiyle...

özge bayrak dedi ki...

çok teşekkürler yorumların için aşkıncım

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

sarı botları nerden aldın öz bunları çok beğendim güle güle kullan cnm

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler özgecim, pull&bear da vardı, netten beğenmiştim, bir baktım ki son bir tane kalmış, dayanamadım, tek olması tetikledi resmen! çok sağol! rahatlar bi de bu arada öz.