Ekim 08, 2011

Oldu da bitti maşallah,hayırlı olur inşallah :)

Hep konu üzerine uzun uzun düşünmüşümdür; nasıl yapmalı,nerden başlamalı,nelerle doldurmalı,nezaman yapmalı,acaba yapmamalı mı diye... Evet, yalnızca düşünmüşümdür! Derken bugün tesadüfen sevgili Öykü'nün ( sinsar kardişimm :) ) bir bloğu olduğunu öğrendiğim an hemen eyleme geçmiş bulunmaktayım! Şuan itibariyle düşünme aşamasını es geçiyor,bloğumu ilan etme safhasına atlıyorum.Kısaca not düşmek isterim ki bloğumun pekçok bişilerle dolu olması için elimden geleni yapacağım.Hayat,bebek,ev,moda,dekorasyon,faaliyetler,özge vs vs vs ile dolu bir blog işte.
Sen git,gizli gizli benden önce aç bloğu, bir de yaz yaz dur!Pes doğrusu, evet kendisini ilk postumda tebrik ediyorum ki buradan da kendine pay çıkarmayı başarmıştır, bloğun ve bloğum hep olsun, hep güzel olsun, hep çiçek...Seni seviyorum,mujuksss...
Pin It!

4 yorum:

lillarelli dedi ki...

hoşgeldin:))
http://lillarelli.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

çok teşekkürler! hoşbuldummm :)

Adsız dedi ki...

salıncakta iki kişiden ışınlandım ve taa buraya kadar geldim ve yorumu doğru yerde yapıyorsun kızım dedim:)hoşgeldin,ne de güzel ettin,banada beklerim
www.assortiek.blogspot.com

özge bayrak dedi ki...

tabii gelirim assortiek, teşekkürler, herzaman beklerimm!