Ekim 27, 2011

mini bir bodyshop alışverişi


Merhabalar yeniden! Geçtiğimiz günlerde birşeyler halletmek üzere alışveriş merkezine gitmiştim ki, Body Shop'un önünden geçerken kendime engel olmadım, bir anda ışınlandım sanki, baktım içerdeyim, tabii promosyon vardı, birkaç ürün çeşidinde 2 al 1 öde :) Beni mağazalardan uzak tutun, ne olduğu hiç farketmez, minicik bir kırtasiye dükkanından bile bir çuval toplar çıkarım! 
Body Butterlarına bayılıyorum zaten, kutu kutu bitirmişliğim var, neyse 2 adet body butter ve 2 adet el kremi alıp çıktım, el kreminin birtanesi fotoğraflarda yok çünkü onu sevgili arkadaşım Özgüş'e hediye ettim... 
Bu arada body butterlar yenilenmiş, iki bölümlü yapmışlar, bir kısmı daha yoğun- diz, dirsek ve bacak gibi daha kuru bölgeler için, diğer kısmı daha losyon formatında- vücudun daha normal neme ihtiyacı olan bölgeleri için... Ben çok beğendim yeni body butterları. El kremide özellikle kenevirli aldım, nemlendirme özelliği yüksek  olduğundan, minicik bir açıklama payşalışıyorum kenevir serisi hakkında sitesinden- Yenilenen kenevir serisi İngiltere’den Yerel Ticaret ürünü kenevir tohumu yağı içermektedir. kenevir tohumu yağı son derece etkili bir nemlendiricidir ve içinde temel yağ asitleri bulunduran bir hazine gibidir. Öyleki, anne sütünde bulunan temel yağ asitleri bile vardır kenevirde. Aşırı kuru ciltler için bundan iyi bir bakım olamaz.
Daha farklı ürünlerinden de önceki zamanlarda kullanmış ve fazlasıyla memnun kalmıştım, tavsiye edilir yada hatırlatılır...Sitesine tıkalayarak bir gözatın derim; the bodyshop...Sevgiler 

Pin It!

Hiç yorum yok: