Ekim 16, 2011

'PAZAR' günleri

Evet,evet pazar günleri diyorum! Ne otarafa ait olmuştur, ne de bu tarafa.... hep bir ikilemdedir pazar, bir sevilesi gelir, bir de nefret edilesi! Kimi - ohhh be yaşasın pazar- der onun için, kimieri de -püüfff bugün pazar dı dimi ama ya- diyerek başlar gününe. pek çok neden ve çünküler yüklenir zavallı pazar lara, bakınız hemen türetelim:

- yaşasın ya tatil günüm bugün, şöyle bir yuvarlanayım sıcacık yatağımda, sonra mis bi pazar kahvaltısı, bir de gazete ve kahve keyfi, sonrasında da bir çıkarım canım isterse, bugün benim, severim seni pazar!
- yaaaa ne çabuk geldin be pazar, oldu mu hiç? yarın pazartesi, kalk,giyin, çık, işe git, koca bir hafta beni bekliyor, bitme bitme pazar, dursun zaman!
- iple çekilen aile buluşmaları için güzel bi gündür pazar.
- tak sevgilini koluna, gez gezebildiğin kadardır pazar.
- evden çıkmama günüdür pazar.
- sinema keyfidir, ister evde ister dışarıda.
- temizlik yapma, banyo ve bakım günüdür...
- oohh mistir şu pazar, aylak aylak dolanma, koltuktan koltuğa sırnaşma günüdür, yaşa pazar!
- üff hava da berbat,ne şimdi bu, pazar mı?
- özgür bir gündür işte pazar, ne bileyim...

yaz da yaz, ekle de ekle, bitiremem ki, kimi zaman güzeldir pazarlar, kimi zaman ise çirkin!
bu gün benim için orta halli bir pazar oldu, hava pek iç açıcı değil, egemen istanbul'a maça gittiğinden gezme hayalleri suya düşen bir pazar, öykü bende kalıyor bir haftadır, ama bugün o da pek havasında sayılmaz, yaklaşmıyorum yanına... sabah tabii minnoş oğlum ege batu ile başladım günüme,herzaman ki gibi, gerçi egemen sağolsun 06:45 - 08:30 arası ilgilendi minikle, güzel karışık bir tostla başladım günaydın keyfime, oğlumla devam ettim, biraz internet keyfi, batu nun banyosu, çorbası derken saat 15:00 olmuş bile... uyuyor şimdi, bir kahve keyfini hakettim diyorum!

hemen bir bebek çorbası tarifi:

karnıbahar
havuç
2 ceviz büyüklüğünde yağsız dana kıyma
1 yemek kaşığı pirinç
1 yemek kaşığı sarı mercimek
biraz maydonoz




pişiriyoruz, blendırlıyoruz! miss mi miss kış çorbası, batunun ilk karnıbaharı :) tabii suratımız biraz değişti çorba bittikten sonra :) ben artık 1 yaşında olduğumuz için biraz tuz ekliyorum, dilerseniz çorbanız piştikten sonra 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı ekleyin, ben eklemiyorum, kıyma da yeterince yağ bulunduğunu düşündüğüm için... bu arada artık çorbalarını 2 günlük yapıyorum, daha rahat ettim sanırım, saklamak ve yedirmek için ise tupperware kullanıyorum, sanırım pek çok kişi zaten tanıyordur markayı, ürünlerine gözatmak ve siteye gitmek için üzerine tıklayabilirsiniz...

tabii blogum için post hazırlamayı bir şekilde, bir biçimde araya sıkıştırabilmeyi başardım!
bu postumun arkasından hemen bir tane daha geliyor, pek bi karışık mı oldu ne?
bir de pazar için bi parçaaaaa! dinleyin, keyiflenin!
Mutlu pazarlar, pazarlar sevilmeye değerdir!

Pin It!

Hiç yorum yok: