Ekim 25, 2011

keçe runnerlar





















İşte yukarıda fotoğraflarını gördüğünüz runnerları geçen sene Yelda ile birlikte hazırlamıştık... Bir kısmı kermesler için, bir kısmıda özel siparişti. Evinize renk vermesi açısından gayet güzeller, ayrıca resmen çiçek bahçesi oluveriyor örtüyü koyduğunuz mekan :) Tabii fiyatlarımız kumaş türü ve ölçüsüne, şekillendirmenin zorluğuna ve ölçüsüne göre değişiyor. Bunları örnek olması açısından yayınlıyorum... İstediğiniz ölçülerde, kumaşlara ya renklere göre hazırlanabilir tabii... Umarım beğenmişsinizdir, sevgiler... Fiyat bilgisi almak ya da sipariş bildirmek için bana e-mailimden ulaşabilirsiniz. ozgehurcan@yahoo.com
Pin It!

4 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

sadece fikir vermesi için fotoğraf yayınladığınızı düşünmüştüm, en son yazınızı okuyana kadar. yapabilir miyim acaba diye düşünüyordum:)) bi deneyeceğim, yaparsam birşeyler nereden esinlendiğimi de yayınlarım izin verirseniz esinlenmeme tabiki:))
hepsi birbirinden güzel, bayıldım elinize sağlık.
sevgiler

özge bayrak dedi ki...

asortik çok teşekkürler.. tabii dene mutlaka,ben yapabiliyorsam, o yapabiliyorsa sen neden yapamayasın :)hepimiz çoğuzaman birbirimizden esinlenmiyor muyuz zaten?! keçeden süsler var facebookta, ekleyebilirsin bizi... http://www.facebook.com/profile.php?id=100002133213870

ayyüce & zeynep dedi ki...

bunlar çok güzel,çok eğlenceli,özenli,emekli ellerinize sağlık

özge bayrak dedi ki...

ayyüce- çok teşekkürler :)