Ekim 21, 2011

bebek bakım ürünleri




Batu'nun bakım sepetinde bulunan ürünlerden bir kısmını fotoğrafladım. Yukarıda gözüken ürünler benim kullandığım ürünler; Mustela şampuan/duş jeli ( 2 si 1 arada ), nemlendirici losyon, konaklar için krem, Organicare koruyucu güneş kremi, Chicco duş süngeri... Doktorumuz organik ya da içinde min. kimyasal olan ürünleri tercih etmemizi önermişti, hatta Organicare'in ürünlerini önermişti, ben Mustela aldım... Büyük boy olduğu için ürünler bayağı uzun süre idare ediyor, Mustela'nın fiyatları daha yüksek Organicare göre. Bir dahaki sefere Organicare alacağım, eczacı daha çok tavsiye etmişti, hem fiyat olarak daha uygundu diye hatırlıyorum... Ben bu ürünleri memnuniyetle kullanıyorum, daha doğrusu Batuş kullanıyor işte! Daha fazla bilgi için üzerlerine tıklayıp sitelerine göz atabilirsiniz.Tavsiye edilir.



Yukarıdaki ürünler ise yedeklerimiz, daha önce alınmış ve hediye gelmiş olanlardan bazıları, içlerinde Bübchen marka şampuan ve yağ da vardı, annemde bırakmışım onları. Bu ürünlerden de kullandım zaman zaman, alerji yapmadı ya da rahatsızlık vermedi, bilginize...


Organicare'in ürünlerinin fotoğraflarını da topladım...


Evet bunlar da anlaşılacağı üzere pişik için kullandığım kremler. Ben pişik önleyici kremlerin dokusundan pek hoşlanmadığım için ( sanki kalıp gibi, yapışıp kalıyor tabii bence ) pek kullanmadım. İlk zamanlar zaten ılık su ile pamuk yardımı ile alt değiştirmiştim, çok sorun yaşamadım, fakat ek besinlere geçtikten sonra ( bazı gıdalardan yaşanabiliyor ) , diş çıkartma aşamalarında ya da hastalanıp ilaç kullandıktan sonra malesef ki pişik problemi birkaç kez yaşadık. Çözümü ise; - ılık su ile yıkayıp güzel ve nazikçe kurulama - ilgili kremlerden düzenli olarak kullanma - bez çeşidi ya da markasını ( farklı noktalara basınç yapabiliyor veya doku değişikliği olması açısından ) değiştirmede buldum... 1 ve 5. sıradaki kremler ağır pişikler için. Tabii doktor onayı ve tavsiyesinden sonra...
Pin It!

Hiç yorum yok: