Temmuz 26, 2012

bu arada bir de tamamladığım siparişlerim de var!






Sevgili Perihan Hanım'ın renk seçimleri ve siparişi üzerine yukarıdaki tonları kullandım, 2 masa örtüsü ve bir de damacana kılıfında aynı motifi ve renkleri kullanarak siparişlerimi tamamladım. Henüz paketleyemedim tabi, minnoş, şirin bir paketle daha bir sıcak olacak ilk karşılaşmaları :) Perihan Hanım Bursa'lı olduğundan, tanışma fırsatımız olacak bahaneyle...

not:  benim can dostum, biriciğim, kıymetlim buhar tanklı arçelik ütüm (bu sanırım yeni modeli ama pek benzeri ) error verdiğinden şu an serviste kendileri, yenilenip gelecek... O yüzden ütü pek güzel olamadı, yine aceleci ben bir daha fotoğraflayamam korkusuyla hızla yükledim bloga,arada yaptığım siparişlerim hep fotoğrafsız teslim edildi adreslerine zamanım kısıtlandığı için.
Umarım kendisi de severek kullanacak...

Segiler, sağlıklı ve keyifli günler!
Pin It!

16 yorum:

Banuca dedi ki...

Çok şık, çok zarif, emeğine sağlık, Perihan hanım mutlulukla kullansın, diğer müşterilerin de...:)
Bereketler dilerim :)

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım, gerçekten keçeyi seninle sevdim yine çok güzel olmuşlar.kucak dolusu sevgiler

Miss Psycho Cat dedi ki...

What a lovely detail!

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok çok güzel olmuş ellerine sağlık...

Lulu's life dedi ki...

emegine saglik Ozge'cim.. Ne guzel olmus.. El emegi gibi yok ! İnsan yasi ilerledikce bunu daha iyi ozumsuyor galiba ;)

cafenoHut dedi ki...

Çok çok şık olmuş, gerçekten ellerine sağlık, ne düzgün ne temiz bir iş.
Perihan Hanım eminin zevkle kullanacak.

Ellerine sağlık. Ütüne de geçmiş olsun, bizimki de şu sıralar biraz nazlı.. Korkuyorum birşey olacak diye...

muazzez dedi ki...

Ellerine sağlık Özgecim gördüğüm diğer işlerin gibi buda çok şık olmuş:) iyi günlerde kullanılsın

Mutlu Eller dedi ki...

Boş durmak yok yani:))
Ellerine sağlık!

Perihan dedi ki...

Ozge hanim hayal ettigimden cok daha guzel olmus... Ellerinize saglik... Tanismamizi sabirsizlikla bekliyorum...
Perihan...

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzel olmuşş çok farklı ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Harika olmuş elinize sağlık.

miniktomurcuk dedi ki...

birgün makinam olursa ben de deneyeceğim sizi uzun zamandır takip ediyorum çok hoş şeyler yapıyorsunuz tebrikler...
http://mervebaki.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık ne kadar hoş şeyler yapmışsın öyle çok beğendim.. İlerde kendi evim olursa ilk işim bunlardan istemek ;)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Cok guzel olmus canim sen Bursa`limisin cok sevindim simdi gordum bulusma gunune geliyormusun 4 mayisda ben katiliyorum tanisma firsatimiz olur insallah

Unknown dedi ki...

harikasınız. çalışmalarınıza bayıldım. damacanaya kumaş olarak ne kullanıyorsunuz acaba? sizinkiler kadar güzel olmaz ama acemice denemek istiyorumç kumaşlardan hiç anlamam. yönlendirirseniz sevinirim. sevgiler. takipteyim.

Unknown dedi ki...

bayıldım. harikasınız. kumaş olarak ne kullandınız acaba?