Temmuz 24, 2012

mango yeni sezon ve yeni ayakkabılar







Önce t-shirtlerden başlayayım, kesimleri o kadar rahat ki, bu sıcak havalarda sizi hiç sıkmıyor, altına ister tayt, ister şort, ister dar ister bol pantolan giyilebilir...  Mango yeni sezon.






Gömlek ve pantolonlarla devam ediyorum, gömlekleri özellikle bir beden büyük almayı tercih ettim, daha salaş durması açısından, yaz gecelerinde yada sonbaharda kullanımları çok rahat oluyor, bir de ben bu mavi tonlarını gömlekte çok seviyorum, hatta kışın bile hırka içlerinde kullanıyorum.Gömleğin ismi Oxford diye geçiyor.
Pantolonlara gelirsek, %98 koton oluşu ve ince dokusu vücuda çok güzel uyum sağlıyor, skinny dediğimiz tam oturan dar bir model ama denerseniz daha iyi anlayacaksınız ki üzerinizde yokmuş kadar rahatlar... Mangonun son sezonunlarında hep bulunan bir model, bu senekiler hem renk hem model itibariyle bence çok başarılı, 59,99-tl, koleksiyondaki ismi Flaco. Ben şimdilik taba ve bordosunu tercih ettim, gri, lacivert ve siyahı da var.
Hepsi Mango ve yeni sezon.





İlk mini elbisenin askıda duruşuna aldanmayın sakın, çok havalı ve gösterişli duruyor üstte, minik topuklu bir ayakkabıyla kombinlendiğinde tadından geçilmiyor :) Mango, yeni sezon. Çizgili penye elbise mango outlet, günlük yada evde kullanım için rahat olur diye düşündüm.



Çanta da Mango ve yeni sezon, iki gözü var, rengine ve modeline bayıldım.
Bu sezon fiyat politikası daha bir güzel sanki geçen seneye oranla markamızın :)



Açık babetleri Zara henüz indirime girmeden önce, birdaha bulamam yada kalmayabilir düşüncesiyle aldım. Taşları babet olmasına rağmen kıyafetleri rahatlıkla klasikleştirebiliyor...



Sandaletler İpekyol indiriminde alındı ve pek bir güzel kullanılıyor son zamanlarda :)

Sevgiler, mutlu günler!
Pin It!

7 yorum:

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Özgecim herbirini ayrı ayrı beğendim. Güle güle giymen dileğiyle.. :)

Miss Psycho Cat dedi ki...

Great pants and sandals :)

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Mangonun skinny pantolonlarını ben de severek kullanıyorum:)
Mini elbseler ve çanta çok güzel.Sandaletlere bayıldım..

zeynep dedi ki...

Hepsi çok güzel . Mutlu günlerde kullan canım , sevgiler.

deeptone dedi ki...

sanırım uzun zaman işlerinden dolayı yoktun. seni tekrar gördüğüme sevindim.
:)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

çok keyifli parçalar almışsın cnm üzerindeykende görelim lütfen:))

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

hepsiiiii süper ötesi , güle güle giy hepsini :)