Temmuz 24, 2012

kahvaltı bahane, sohbet şahaneydi!





Post olarak hazırlanmayı bekleyen fotoğraflarımız nihayet blogumda yerini aldı. Güya işten geldiğim gibi geçtim bilgisayarın başına; 23:40 gibi evdeydim, biraz oyalanmaca, biraz yuvarlanmaca derken saat olmuş 00:40... Neyse ki bir gayret yazıyorum hemen :)
Temmuz'un ikinci haftasıydı sanırım  -malum bu sıralar yoğun bir tempoda çalışıyorum- , uzun zamandır Özgüş'le karşılıklı başbaşa keyif yapamamıştık işe başladığımdan beri; konuştuk, planladık derken hooop kendimi Özge'de buldum o gün. Tabii izin günü ya, 1 gün ya haftada hani , dişçiye uğrandı, ufak tefek işler halledildi, Batu ile ilgilenildi ve sevişildi, Batu babaannesine biraz bırakıldı, bu araya kahvaltı keyfimizi de sıkıştırıverdik yoksa olacağı yok!
Özge'nin ellerine ve zevkine sağlık olacak ki, şirin mi şirin sıcak mı sıcak kırmızı mı kırmızı bir kahvaltıyla karşıladı beni. Kıymalı çıtır fırın böreği, tavada sosis derken bir yandan da koyulduk muhabbete, güzel, eğlenceli, paylaşımlı bir gün oldu. Özge'nin geniş balkonu aslında kış bahçesi diyebiliriz; yemek yemek için çok ideal, hem aydınlık ve ferah oluyor, hem de insan kendini gerçekten bahçede hissediyor...
Ufak tefek detayları fotoğrafladım tabii hepimiz için....




Ucu kristal görünümlü taşlı çay kaşıkları, gümüş şekerlik ve kuş kapaklı sürahi gayet şık poz veriyor, öyle değil mi? :) Bu vintage görünümlü pastel tonlardaki şık  kelebek ve çiçek desenli tabak takımını Monev'den almıştı diye hatırlıyorum, hatta bir kısmını Amerika seyehatinden dönüşte taşımıştı, sonradan Monev'den birkaç parça daha alarak takımını tamamladı.












Balkonun dekorasyon detayları da yukarıda gördüğünüz üzere pek şeker, kimi parçalar türkiye'den, kimileri ise yurtdışından alınmış ve buralara kadar itina ile taşınmıştı :)




Eeeee tabiii mutfaktan da bir kaç kare almadan olmazdı, Özgüş'ün perde seçimi siyah beyaz mutfağına çok yakışıyor...





Kenarları swarovski taşlarla çevrilmiş televizyon evdeki favori parçalarımdan, sizi fotoğraflarla başbaşa bırakırken dekorasyonla ilgilenenler için sevili Özge'nin blogunun da linkini hemen ekliyorum, sonsuz dekorasyon.


Herkese sağlıklı ve keyifli bir hafta diliyorum.
Şimdilik hoşçakalın :)
Pin It!

5 yorum:

GüzelGül dedi ki...

baktikca sonu gelmesin dedim :)

Mein Blog/Blogum

Kitap Eylemi dedi ki...

gerçekten çok hoş görünüyor...

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ayyy tanıdık geldi bu sofra sanki dermişim:)))) ne güzel bir post olmuş böyle öz kahvaltı için yine gel artık kırmızı arabanla bekliyorum..

Unknown dedi ki...

her şey çok şık ,çok zevkli .bu evi görünce ,kendi evimi kutu gibi ve çok kahverengi buldum .

guzelliknehri dedi ki...

Ayrıntılar harika,özellikle tabak altlıklarına bayıldım.

http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html