Aralık 05, 2011

cumartesi aslı'ya baskına gittik oğlumla!

Sonunda gidebildik, biraz geç kaldık iadei ziyarette ama ne derler - geç olsun, güç olmasın! Annem, ben ve Batu gittik; güzel Nihalcim ve kızı -tombiş kuruntu prenses Ecoş- da ordaydı, sevgili Emine Teyzem neler döktürmüş neler ki sormayın; sarmalar, kısırlar, börekler falan yani! Hele ki son noktayı koyan Alman Pastası yok muydu, doyamadım, dillere destan! Bu minik sürpriz de tabii hınzır Aslı'nın eseri, okuyanlar bilir bir tutkudur gidiyor bende bu alaman pastası; geçenlerde yapıp beceremediğim... Aslı anlatmış tabi durumu; - bak annem güzel annem, bizim öz becerememiş şu pastayı, bi yap da yesin sebeplensin, sevinsin- diyerek, Emine Teyzem de bir yapmış ki ,o biçim! Tarifi alınacak ve yapılacak hemen :) Fotoğraflarda yine eksiğim; çekmeyi akıl edemedim bu şaheserleri, -pişmanım!
Bu nefis yeme içme faslından sonra, arka bölüme geçtik, iki çocukla pek beceremesekte birkaç fotoğraf çekebildik.

Deşifre ediyorum: işte Aslı ve odası! ( arada biz de varız tabii :) )




Sayın Olcar ve Bayrak :)


İşte tombiş kuruntu prenses Ecoş :)


Bayrak'lar


Ucu bucağı olmayan denimler ve pantolonlar! (işi bu, yapacak pek bişi yok!)


Şuanda sizin oradan pek göremediğiniz pek çok ganimet!


Birkaç tane daha eklenirse yıkılacak konumda olan ayakkabılar!  -hatta bu yapının eklenme izni bulunmamaktadır-


Sezon triko ürünler, ne ararsan var burada! Aslıı o altın rengi trikoyu hangi ara aldın ama yaaa!? Denediğin mi yoksa o, hani beğenmiştik? şimdi farkettim!


Ve tabii olmazsa olmazlar; ahenkle dans eden kokularıyla yarışan parfümler!

Aslı severlere iyi malzeme çıktııııııı!
Pin It!

24 yorum:

NihalSahin dedi ki...

Aslının ganimetleri...Buz dağının görünen kısmıydı senin resmettiklerin.. Ayrı bir gün (günler !) lazım detaylı incelemeye...Tabii bizim minikler izin verirse Özgecim :)Emine teyzemin ellerine sağlık..Bi kez daha söylüyorum çok başarılıydı ..

özge bayrak dedi ki...

oooo Nihal hanımlarrr, hoşgeldiniz efem! hep gelin,bekleriz yani:)
evet ayrıntlı foto yollayacak, ekleyeceğim sonra.
şimdi sıra sana gelmekte Nihalcim...
en kısa zamanda inşallh, buluşmak üzereeee,öperim.

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

fotolar cok guzel instagram mi ? aradim seni instagram da ama bulamadim :(

özge bayrak dedi ki...

yok canım, picnic te hazırlıyorum.. beğenmene çok sevindim. öperimmm

Gizem Pehlivanoğlu dedi ki...

tam da rejime başladığım bu günde alman pastası beni benden aldı götürdü.. iyi mi:)
ben de istiyorum aslıııı!!!! :)

bir de şu dolabı gördüm amanııın yine geçtim kendimden..ben de karıştırmak istiyorum hepsinii :) çok eğlenceli gün geçirmişsiniz belli ki :)

çok güzel bir yazı olmuş :) aslıya da selamım olsun.. yeşil kot bilgisi bekliyorum :)))

Aslı dedi ki...

Özgeeeeeeeeeeeee.Bu kadar çabuk yayınlayacağını düşünmemiştim..Altın rengi triko beraber denediğimiz değil,sonradan buldum onu.Massimo Dutti son koleksiyon kendisi.Sevgiler herkese..

Siu dedi ki...

Benim aklım alman pastasında kaldı :))

özge bayrak dedi ki...

@gizemcim vallahi siparişi emine teyzeme vermek lazım, ama senin için sakıncalı buldum durumu, tam da rejime başlamışken olmazzzz! bari birkaç kilo gitsin, ödül olarak yersin, ne dersin?! çok teşekkür edrim yorum için. bu arada çocukloardan çok el atamasakta, bir dahaki sefere kuşuçsa kaçmaz!sevgiler :))

@aslı illaki bir işler çeviriyorsun yani aslıcım,hızına yetişmek mümkün diil :) hangi ara buldun beğendin aldın, hem bi gösterseydin bari! :))) güle güle kullan. öperim.

@siu bak şimdi üzdün beni sılacım, canın çekmedi umarım, itiraf etmeliyim pek lezzetliydi :) bir bütün pastayı gidip gelip bir günde tekbaşıma bitirebilirim, o cins :)) yorumun için çok teşekkür edrim.sevgiler.

Siu dedi ki...

E artık borcunuz olsun :P :)))

öpüyorum

özge bayrak dedi ki...

ayıp ettin, yeter ki sen gel bu taraflara, alman pastasının kralı kurban olur size (iki kişisiniz ya hani artık :)) yada ben gelirsem ki biraz zor ama sözüm olsun. öperim

Aslı dedi ki...

Alman pastası tarifi tez yayınlansın.

Özgecim 2 tane küçümen cocuk ile bu kadar foto cekimi yaptığımıza şükretmek lazım.Triko kaçmış gözden.Proje bazlı calışırım bilirsin,altın rengi triko projesi de basarıyla sonlandı.

Gizemcim bu hafta görüşüyoruz.Yeşil jean sorununu ele alacağız.

Aslı dedi ki...

Nihalcim,Ece prensesi ve seni çoook öperim.Her zaman bekleriz alman pastası yemeye :)

özge bayrak dedi ki...

evet aslıcım tarifi sabırsızlıkla bekliyorummm :)
evet buna şükür şekerim.
ayrıca proje odaklı çalışmalarının hastasıyım :)

GAMZE dedi ki...

ÇOK GÜSEL Bİ ORGANİZASYON OLMUŞ BELLİ YÜZLER GÜLÜYOR:))BU ARADA Bİ AYAKKABI MANYAĞI OLARAK ARKADAŞIN DEV AYAKKABI DAĞINA HAYRAN KALDIM.BENİMDE O KADAR ÇOK OLMASADA BOT VE AYAKKABI KOLEKSİYONUM VAR. BENDE EVDEKİ KUTU YIĞININDAN KURTULMAK İÇİN NETTEN AYAKKABI HURCU ALDIM.KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM HEM AYAKKABILAR DAHA AZ YER KAPLIYOR.HEMDE HURÇ ŞEFFAF OLDUĞU İÇİN NERDE NE VAR ARAMIYORSUN.KÜÇÜK Bİ TAVSİYE:))BU ARADA UFAKLIKLARA BAYILDIM İKİSİDE ÇOK TATLI.NAZAR DEĞMESİN SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Aslicim ben sana bosuna <> demiyormusum bu gardrop fazlasiyla durumu ozetliyor ama merak ettigim hepsini kullanip kullanmadigin, yani o kadar cok pantolon ve ayakkabi kutusu gordum ki !!!!!! hayretle bakiyorum sanki bir magaza acsan artik sen diyorum:))

♥AdamAlexMommy♥ dedi ki...

such precious photos of the little ones! :)

özge bayrak dedi ki...

@GAMZEcim evet tam da dediğin gibi, güzel zaman geçirdik, keyifliydi... evet o ayakkabı balkonu görmeye değerdi emin ol :) hmmm güzel bir uygulama olmuş, şeffaf olması da süpermiş, yorumun için teşekkür ederiz canım. sevgiler.
@ADSIZcım, seçenek çok dediğin gibi, herhalde birgün de olsa illa ki lazım olan kullanılan parçalar çoğunluktadır, Aslı'nın cevabını bekleyelim bakalım o ne diyor :)

özge bayrak dedi ki...

@adamalexmommy; hi dear, thanks for your lovely comment, i hope to see you back. kisses.

Aslı dedi ki...

Gamze önerin için teşekkürler..Araştırmalara başlayacağım.

Dolaptaki herşeyi severek aldım ve kullanıyorum :)İşim gereği jean konusunda sınırım yok.Jeanlerim çok değerlidir.Magaza için biraz daha zaman var.Türkiye'de ikinci el satış mantığı henüz oturmuş değil.

about la moda dedi ki...

You are very handsome!!

Kisses

http://aboutlamoda.blogspot.com/

çatlakkafe dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkürler yine beklerim
sevgiler

özge bayrak dedi ki...

@about la moda thanks for the comment, hope to see each other soon! kisses.

@çatlak kafe merhaba, ben de teşekkür eder yine beklerim. sevgiler.

cerenim.com dedi ki...

ecoş ta pek şekermiş :)

özge bayrak dedi ki...

cerenim, ah o ecoş yok mu o ecoş, yakından görmen lazım! tam bir prenses edasında :)