Aralık 27, 2011

evimden evinize-yeniyıl hazırlıkları







yılbaşı süsleri : ikea
ahşap ayıcıklar/kırmızı biblo magnetler/keçeden notluklar/melek biblolar : tepe home
ayıcıklar- annemin Batu'ya yeniyıl hediyesi
biblo magnetler- annemin bana yılbaşı hediyesi













işte bunlar da eve yerleşmiş ve düzenlenmiş halleri.


Demiştim ya bir önceki postumda, -hala beni bir yeniyıl heyecanı sarmadı- diye; son günlerde hele şükür başladı bir kaç kıpırtı içimde. yaptım birşeyler kendimce, bakalım cicilerimi nasıl bulacaksınız?!
Önceki yıl vitrinde beğendiğim bu ağaçları satın almıştım vitrinler bozulunca, metal ağaçları zaten evde dekor aamaçlı kullanıyordum, kuru ağaç ise balkonumda duruyordu Batu'nun hışmından korunmak üzere, sıvadım kolları, öncesinde mini bir temizlik, sonrasında da gelsin süsleme sırası :)
Birkaç fikrim daha var, yani ekleyeceklerim... eğer yapabilirsem paylaşacağım.
Sevgiler.
Pin It!

12 yorum:

GüzelGül dedi ki...

Ne güzel süsler bunlar böyle bayildim :))

Mein Blog/Blogum

lulu's life dedi ki...

meleklerin cok seker.. Cam agaclarin da ! Yeni yil icin hepimizin evleri hazir.. Sofralarimizda ayni guzellikte olsun , nesemiz de ! ;)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

bayılıyorum yılbası ruhuna ıkeayaya gıtmek farz oldu sımdı :)

Unknown dedi ki...

Harikalar canım,iyi günlerde kullan..
Sevgiler..
Takibindeyim.

Özgür dedi ki...

Senin eklediğin her görseli senin yaptığını düşünür oldum :) Marifetli arkadaşım ellerine sağlık, çoook güzeller.
Özgür

deeptone dedi ki...

ne şirin şeyler hepsi. ikea ve tepe home'a gidiyim ben de. kıskandım. evimde yalnız olsam da kendim için alayım süsleyim.
:)

deeptone dedi ki...

hımmm sen çağlayı okurken ben de senin yılbaşı cicilerini okuyor muşum.
:)

üç tane kurgu öykü kahramanım var. biri simay, diğeri gece, bir diğeri de çağla. aylardır devam ediyo üçü de. geçmiş öyküleri de okursun. :) hayal ürünü hepsi.

Fido dedi ki...

Özge'ciğim ne güzel şeyler bunlar!!bi de çok güzel dekore edince tadından yenmez olmuş :)
mutlu yıllar :)

assortiek dedi ki...

meleklere bayıldımm:)
o 2 çam ağacı biblomu yaa ne hoşş

özge bayrak dedi ki...

güzelgül- canım çok teşekkürler.

lulu's life- lulucum evet, evler hazır, sıra sağlıklı,huzurlu,mutlu,bereketli bir yıl geçirmeye geldi :) mutlu günler canım!

biricitconsungünlüğü- biricitim consum ikea'da kalmamıştı aslında altın ve kırmızı renklerde süs, yapıştım görevli çocuğun yakasına, çıkarttırdım görsellerden bazılarını, sağolsun yardımcı oldu, aman bu çenesi düşük yapışkan başımdan defolsun da yeter diyerek :)

hayat cafe- teşekkürler canım, ben seni çoktaaan takibe aldım! sevgiler.

özgürcüm- canım benim, nasılsın, arayacağım seni bugün. ne güzel yazmışsın mutlu oldum. öperim.

deeptone- deepcim mutlaka uğra, tepe'de %35 ind. var aksesuarlarda, ikea'da indirimde zaten... olsun ne güzel işte yalnız da olsan keyiflisin, her alan, her yemek, her düş senin... mis mi mis bir keyif yaparsın şöyleee! buyur gel :) sevgiler

fidoland- canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için, hepimize şeker gibi bir yıl olsun inşallah!

assortiek- merhaba assortiekcim, teşekkürler, yakından bi görsen çok şeker meleklerim, ağaçlar baya büyük sayılır, metal, yere koyuyordum onları, ahşap servis sehpama aldım, orada çektim fotoğraflarını. sevgiler.

deeptone dedi ki...

hadi bakalım yeni bi mimin var bende.
:))))))

Berrilla dedi ki...

bu sene yılbaşı için ne evde süsleme yaptım ne de bir hediye aldım... Böyle özenen kişileri görünce çok imreniyorum ...
sevgiler