Aralık 11, 2011

bebek odası dekorasyonu































Biraz fazla resim koydum, inanın eleyemiyorum, elimde olsa daha da yükleyeceğim!
Zevkler ve stiller nasıl da farklılık gösteriyor kişiden kişiye, ortaya mükemmel işler çıkıyor...
Anne adayları; öyle sona bırakmayın aman bence bu işi, hemen olup bitmiyor, zaten hamileliğin son zamanları zor, bir de bu iş sona kalırsa...
Renkler ve aksesuarlarla bambaşka oluyor bir oda...
Umarım fikir edinme açısından yardımcı olur.
sevgiler.
Pin It!

10 yorum:

About La Moda dedi ki...

Very nice!! Beautiful rooms :)

kisses

http://aboutlamoda.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

thank you dear :)
kisses

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

çok güzel fikirler çıkar bu fotoğraflardan çok beğendim cnm :)

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

bu bebek odaları gerçek mi?inanamadım hemen evlenip doğurmalıyım :)

özge bayrak dedi ki...

evet çok güzeller dimi amaaa!

Aylin at Lila Moonlight dedi ki...

Bunlar cok guzel fikirler. Bu arada bloguma hosgeldin, ben de seninkindeyim artik : )

özge bayrak dedi ki...

aylin at moonlight, merhaba, sen de hoşgeldin :)
bayılıyorum bebek odalarına:)
yeniden görüşmek üzere.

Gaby de Modacapital dedi ki...

beautiful rooms!!
Love them!

özge bayrak dedi ki...

thanks for your lovely comment, nice to see you!
kisses

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

beyaz odalar her zaman öncelikli :))) yanına kahve mavi de olsa güzel olur:)))

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/