Aralık 18, 2011

Yeni Yıl Mimi








                                                                        kaynak: weheartit


Mim işi zor işmiş vesselam!
Sevgili Deep Tone, bana çok güzel bir jest yaparak beni ilk mimimle taçlandırmış bulunmakta, tabii ben onun kadar felsefik yaklaşabileceğimi sanmıyorum, güzel ve eğlenceli hazırlamış yeni yıl dileklerini, tıklayın ve bi göz atın derim! Benimki gayet sıradan, pek çoğumuzun dileyip istediği şeylerden oluştu. Blogu inanılmaz;  aşk mı istersin- vaaarrr, sanat dersen- burdaaaa, insana dair mi diyordun- gel geelll, yaşamsa- her postunda mevcut denilebilir!
İlk mimimin bu kadar yoğun bir zamana denk geleceği, hiç hayallerimdeki gibi olamasa da bu işe pek sevindim doğrusu... Tekrar teşekkürler Deep.

Mim Konusu:  Yeni yıldan beklediğiniz 12 şeyi yazınız.
Kurallar:   Sınırsız seçim hakkınız var. Yapın listenizi, gönderin enerjinizi, mimleyin sonra 12 kişiyi!

İlk Mim- Yeni yıl Dilek Listem

* Öncelikle tüm dünya için sağlık, mutluluk, kardeşlik, barış, ferahlık, başarı, bereket ve bolluk diliyorum. Olumsuz kelimeler kullanmayacağım postumda ( örn: savaş bitsin, kan dökülmesin demek yerine- barış, kardeşlik dileyeceğim), hani enerji yolluyoruz ya!

* Sağlıklı ve dengeli beslenmeyi ve böylelikle genç ve dinç kalmayı diliyorum.

* Aşk diliyorum, buram buram aşk koksun her yer...

*  Kararlılık diliyorum.

* Sabır ve sükunet diliyorum, bazen bu sessizlik pek çok şey anlatabiliyor çünkü...

* Oğlumla sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yılı beraber geçirmeyi diliyorum, öyle bir yıl olsun ki; pek çok minnoş anılarımızı kule yapalım beynimizde, hep hatırlayalım sonra büyüdükçe...

* Ailelerim, akrabalarım ve dostlarım hep yanımda, yanı başımda olsun istiyorum; sağlıkla, el ele, gönül gönüle, mutlu mutlu, daha çalışkan, daha başarılı ve daha bolluk bereket içinde geçirelim bu yılı; dileklerimizin gerçekleştiği bir yıl olsun bu yıl, kendimize eklediğimiz, kendimizi geliştirdiğimiz, kendimize yetebildiğimiz ve ayrıca etrafımızdakilere de enerji verebileceğimiz bir yıl olsun.

* Mutlu ve başarılı olduğum bir işim olsun bu yıl, eee iyi kazansam fena olmaz tabii :) gülümseyerek gideyim güzel işime, gülümseyerek geri döneyim güzel evime.

* Tamam, tamam arabam ve bahçeli bir evim olsun istiyorum bir de, hayalini kuruyorum tabii pek çok insan gibi ben de...

* Yurt dışına çıkmak istiyorum, hiç ülke dışına çıkmamış biri olarak... Daha önce çıkmış olanlar bir daha çıksın, çıkmamış olanlar da çıksın tabii. Unutamayacağımız kadar eğlenceli ve keyifli anılar eklensin.

* Daha kaliteli yaşam standartlarımız olsun.... Hizmet sektörü gelişsin, iş alanları artsın, büyüme ve kalkınma birlikte gerçekleşsin.

* İhtiyaç duyulan tüm dilekler ve hayaller gerçekleşsin, Allah severek, inançla isteyene versin, hepimizi korusun, doğru yollardan ayırmasın, hayırlı işler, hayırlı insanlarla karşılaştırsın, inanç ve bağlılığımız, dualarımzı artsın... Pozitiflik diliyorum....

Mimlerim:

Sonsuz dekorasyon
Salıncakta iki kişi
Deniz Saatçioğlu
Asortik
Semra Bayrak
Sunshine
Yasemin Gençöz
Çatlak Kafe
Düşlerimin incisi
Dilek mutfakta
Doz büyücüsü
Çiço

Teklif var, ısrar yok tabii!

Sevgiler
Pin It!

5 yorum:

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Yeni yıl dileklerin kabul olur inşallah...keyifli pazarlar dilerim :)

Esotron dedi ki...

aaa bende bu konuyla ilgili mimlemiştim seni. ne hoş iki tane aynı konudan mimlenmişsin sağlam bir mim oldu yani :))
umarım tüm dileklerin kabul olur ve 2012 çok iyi geçer senin için.
sevgiyle..

fashion meets art dedi ki...

Hello, can I invite you to my giveaway?

You can win Chanel polish and a golden Asos steel necklace.
Lovely Greets
Maren Anita


Please have a look at my Holiday GIVEAWAY:

CHANEL POLISH and ASOS NECKLACE

sonsuz dekorasyon dedi ki...

YENİ YIL DİLEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE MİMLENMİŞİM :)))

alice dedi ki...

kardan adamlar ne tatlı ya ! ilk kar yağsın hemen yapıcam böyle mini mini =)
bu arada hediye çekilişime beklerimm =) : http://aliceinshoppingland.blogspot.com/2011/12/gumuscu-5.html