Aralık 10, 2011

bunlar da benim makyaj malzemelerim


Allık severim! mac ve guerlain (favorim)


Aydınlatıcılıar, nars ve smashbox


Rujlar/parlatıcılar, cargo, maxfactor, l'oreal, estee lauder, victoria secret


Guerlain eski bronz set, allık ve ruj paleti


Kapatıcılar olmadan asla! fred farrugıa, clinuque (gözaltı için şuanki favorim), id bare minerals


Göz kalemleri ve rimeller, lancome, clinuque, estee lauder, max factor, guerlain


Fondöten estee lauder


Çok nadir far kullanmakla beraber, l'oreal, max factor, dağalmış mac, revlon sim
Pin It!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ozge'cim bayiliyorum makyaj malzemelerinin arasinda kaybolmaya, bi gun soyle dokelim ortaya ne var ne yok, hepsini e$eleyelim :) seninkiler harika gorunuyor. yalniz o clinique goz alti kapaticisindan ben hic memnun kalmamistim, lancome effacernes ya da shiseido natural finish cream concealer'dan baskasi kuru goz cevreme iyi gelmiyor. clinique cok kurutmustu, resmen pul pul olmustum... ayy vallahi uzun uzadiya makyaj muhabbeti yapmayi ozlemisim, en kisa surede yapalim bunu :) operim cok!

özge bayrak dedi ki...

canım sorma, aynen ben de bayılıyorum :)
aa ben çok memnunum clinique kapatıcıdan, arkadaşımın tavsiyesi ile almıştım hatta... bitince denerim önerdiklerini banucum.
evet bugün kısmet olmadı, artık bir dahaki sefere bir plan yapalım. öperim.