Temmuz 26, 2012

batu'dan son haller ve yeni'leri








Uzun zaman oldu galiba Batu'dan bahsetmeyeli....

Geçtiğimiz ay havanın sıcaklık etkisiyle ani bir karar alarak Batu'nun mis saçlarını kestirdik. Evet biliyorum, uzun saçları çok yakışıyordu herkesin de dediği üzere, ama bir düşündüm, kendim bile saçlarımla bu sıcaklarda başa çıkamayıp sımsıkı toplarken, minnoş n'apsın?! Beğenenler de var tabii yeni stilimizi, iyi ki kestirdiniz diyenler, ya tüh neden kestirdiniz diyenler...

Saç traşımız tam bir faciaydı hiç sormayın, ilk profösyonel saç traşımızdı, ne ağlamak ne ağlamak! Önce anneee, babaaaa, babaciiii diye, sonra sırayla amcaaaayaaa dedeeeeye geçmeler... Bir babanın kucağında, bir benim... Eee tabii makina ses çıkartıyor, ortam farklı, değişik bir abi, saçlar elleniyor derken traşımız bitti, ama o'nunla beraber o ağlamaya, titremeye biz'de bittik! Her yerimiz saç, evimize attık kendimizi :)

Saçlar gittikten sonra anladım ki oğlum bebeklikten çocukluğa doğru çoktan geçiş yapmaya başlamış...

Yeni saçlarımızla duş almak pek bir rahat oldu, kendiliğinden saçlar hemen kuruyor, önümüze gelmiyor, terletmiyor...

Ayrıca bu saç traşımızın üzerine bir de kafamızın arkasını yardık, ben işteydim tabii genelde olduğu gibi, baba ile oynarken akşam üzeri sularında yatakta, sen düş kalörifer peteğine çarp kafayı, baba tabii panik, korkmuş hemen babaanneye gitmişler, baya da kanamış tabii, oradan da hastaneye... Haberim olduğu an, yerime geçebilecek kimse olmadığından koşamadım, heryer üstüme geldi resmen, çünkü tam olarak ne durumda olduğunu göremedim, neyse hastaneden sonra uğradılar da yanıma biraz içim rahatlamıştı. Batu'şumun kafasına 3 dikiş atılmış, arkada sargı bezi, 1 hafta öyle gezdik pansumana da giderek, geçen gün çıkartmışlar babaannemiz son pansumana götürdüğünde. Dikişte yıkmış ortalığı bizimki, babamız da fazla duramamış yanında çok ağlayınca, dayanamamış, Remziye Teyzemize (nam-ı diğer Batu'ca çipciye ) teşekkür ediyoruz soğukkanlılığı ve yardımı için. Böyle durumlarda ben çok soğukkanlı davranamıyorum maalesef, ne bakabiliyorum, ne de o'nu tutabiliyorum... Şimdilik iyiyiz çok şükür..




Batu'nun ilk tülotları bunlar :) ilk resimdekiler 5'li normal külot, 2. resimdeki ise tuvalet eğitimi esnasında kullanılan alıştırma külotlarından, o da 2'li normalde, ama babaanneye gönderdik tabii yarılarını :) Mothercare



Zara indiriminden alınan eşortmalar. Kesimlerini çok seviyorum şalvar eşortmanları ve rahat olduğunu düşündüğümden genelde bu modeli tercih ediyorum. Grinin penyesi çok ince, lacivert olan ise biraz daha kalın...




Mothercare'dan 3'lü penye şort (yeşili babaanemize gönderildiğinden fotoğrafta yok) ve 2'li pijama takımı ( diğeri tabii babaannede, gri üstte kocaman yengeç var, altı çizgili).


BATU'YA NOT
Güzel annem,son zamanlarda paylaşımlarımız çok azaldı seninle, biraz yoğun çalışıyorum bu sıralar.
Biliyorum kızıyorsun belki kendince, haklısın... 
Evet daha çok küçüksün ve hergün büyümeye gayret gösteriyorsun, seni her an görelim, her an duyalım, her an farkedelim istiyorsun, haklısın... 
1,5 yıldır aramızdasın ve gözünü açtığında bizleri gördün, kokumuzu duydun, hep yanında olalım istiyorsun, haklısın... 
Seni çok seviyorum, hep yanımda ol istiyorum, ama kendim ve senin için çalışıyorum, ben de haklıyım...
Çok şükür ki seni çok sevenlerle geçiyor zamanın, çok iyi bakanlarla, ama bir bak; beraber uyuyoruz yine, beraber oluyoruz yine...
Sana da değişiklik oluyor hem, pek çok yer, pek çok insan görüyorsun zamanla... Çevrendekileri daha iyi tanıyorsun, onlarla da zaman geçiriyorsun...
Seni sevmelere, öpmelere, koklamalara hiç doyamıyorum, Allah hepimize sağlık sıhhat ve mutluluklar versin, hep beraber olalım inşallah...
Kokun her an burnumda, öpüşün her an dudağımda, sesin kulaklarımda, koların hep boynumda çalışıyorum minik oğlum, sonra koşa koşa geliyorum yanına, seni çok seviyorum, iyi ki yanımdasın, iyi ki varsın diyorum usulca kulağına, bu kez gerçekten mis kokunu çekiyorum burnuma, sonra sarılıp sana dalıyorum seninle uykuma! ....


Hesrkese keyifli bir perşembe diliyorum!
Sevgiler!
Pin It!

23 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

batu büyümüş ve o güzelim saçları kesilmiş. tekrar uzar diyelim arıtk yapacak birşey yok:)) batu'ya özel not çok dokunaklı. hep beraber sarmaş dolaş, mutlu mesut olun her daim:)
sevgiler

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ooo ciciler tanıdık geldi mother care de bende kendimi kaybettim yiğenimin hediyeleri için çok güzeller batu iyice cocuk formatına geçmiş saçlara bir berber gerek bence öz farklı bir kesim arayısına girelim:)) kahvaltı keyfinizde resimlerde çk güzeldi milföyden bende istiyorum:)))

Unknown dedi ki...

ammmaaannnıınnn saçları kesilmiş,erkek olmuş bu annesi.
bende dün düşünmüştüm daha blogunda gezerken Batu n'apıyor diye.Paşa olmuş bu çocuk paşa.MAşallah

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Batu büyümüş annesi,maşallah:) Birde bakmışsın genç adam olmuş .Zaman çok çabuk geçiyor,her anın tadını çıkarmak lazım.Cicilerini güle güle giysin,sevgiler:)

gamze dedi ki...

hakkatten erkek güseli batuş.herşeyiyle çok tatlı kıyafetlerini çok beğendim. bu arada geçmiş olsun ALLAH herkesin sevdiklerini korusun beterinden saklasın inş.

annesiningülü dedi ki...

çok çok geçmiş olsun küçük adama...

oytunla hayat dedi ki...

batunun saçları çok güzeldi hakikaten ama bu halide çok güzel.
Geçmiş olsun, görünmez kaza derler ya tam öyle olmuş :( Allahım korusun kuzucuklarımızı..

Tibetin annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun...

nohut oda dedi ki...

yaaa nasıl kıydın annesı ,ben hıc kıyamıyorum ve herkes kıza benzetıyor uzerımde baskıda var ama direnıyorum bakalım,tam sert bır erkek olmus batu masallah

GüzelGül dedi ki...

oy oy oyyyy simdi yanimda olsaydi nekadar cok severdimmmmmm oynardimmmm cokkkk tatlii ya masallah nazar degmesin annesi dikkat et :))

Mein Blog/Blogum

Lulu's life dedi ki...

Ozge'cim gozlerim nemli nemli okudum postunu.. Yazacak cok sey var aklimda.. Ilk Tras biraz problemliymis hep anlatiyorlar. Ben soyle yapmistim.. Once anneannesi sonra da ben sacimizi kestirdik o da gordu bu seremoniyi ve sac kesimini ogrendi, kit kit yapiyordu sorunca.. Sonra onu trasa goturduk onlerini ucundan aldirmak icin ve hic sorun cikartmadi.. Cunku basina gelecekleri biliyordu.. ) Size gecmis olsun ama bence boyle de cooook yakisikli olmus guzel gozlu Batu'cuk :) Kisa yine uzatirsin.. ;)

Blogger Bolat dedi ki...

Yerim ben onun kara gözlerini :) maşallah nazar değmesin!

Lilli dedi ki...

aww so sweet!!:) follow you too dear, I'm your 743 follower on GFC!:) Kisses!:*

gunduz68 dedi ki...

bizde kestirdik saçlarını haklısın deli gibi rahatsız ediyordu..Ardanın ilk tıraşı çok sıkıntılı değildi çünkü yaşça büyük batudan...biz gitmden önce berbere bikaç gün telkin vererek hazırladık...çoook büyük geçmiş olsun Allah korumuş..bir de kendini suçlu hissetme sakın ne de olsa onun geleceği için bu didinmelerin...

deeptone dedi ki...

özlemiştik batuyu.
:)
geçmiş olsun ona kıyamazlar.
:)
üzme canını işin de var ama yetişiyosundur herşeye bi şekilde.
:)

Zeyzey dedi ki...

OĞLUŞUNUZ ÇOK TATLI MAŞALLAH =)

nergis mevsimi dedi ki...

Ziyaretin için teşekkürler.Seni de,Batu'yu da her zaman beklerim.Sevgiler.

nil dedi ki...

Batu'nun gözleri yeter annesi maşallah, saç dediğin nedir ki ?

Bizim ilk saç kesimimiz o kadar sakin geçti ki, oh dedim ne güzel ama üçüncü kesimden sonra uyandı benim oğlum, hala daha ki yaşı 4 artık , yıkıyor ortalığı saç kesilirken...Çok iyi anlıyorum eve dönerken ki halinizi

Çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun, yanına gidememek nasıl bir histir iyi bilirim.

Sağlıkla büyüsünler... Sevgiler

prenses annesi dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun.. oğluşun çok tatlı maşallah. Allah nazardan korusun. senin için ne kadar zordur kim bilir oğlundan çalıştığın zamanlar ayrı kalmak. ben kızım uyurken bile onu çok özlüyorum. Allah yardımcın olsun canım..

Unknown dedi ki...

batuş ve cicileri çok tatlı blogunuz da çok başarılı çok beğendim sizi izlemeye aldım bloguma da beklerim:)))

http://mervegozluklu.blogspot.com/

bedia dedi ki...

Niye kestiniz batunun saclarini ozge hanim.bayiliyodum ben onun saclarina.sivastan sevgiler:))

felix dedi ki...

this is SO cute!! thanks SO much for sharing :) made me smile!! :)))

Unknown dedi ki...

oyy maşallahh yanaklarını sıkayım ben bu batunun öpeyimm koklayayımm demekten kendimi alamadım ekran başında:) Allah bağışlasın ömrü güzel olsun minik batu'nun :)
bu arada blogumda Forever New kolye çekilişim var katılırsanız çok mutlu olurum:)
sevgiler

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html