Mayıs 09, 2012

istanbul ve bursa








istanbul eğitiminin en güzel taraflarından biri de çocukluk arkadaşım, dostum Emoş'umla zaman geçirebilmemdi. izin günlerimde beraberdik, çay demlemece, gezmece, dedikodu, kikirdemece derken zaman akıp geçti, bize çok iyi geldi birlikte geçirdiğimiz zaman. beni casita'ya mantı yemeğe götürdü, nefis feraye mantı yedik, tadı damağımda kaldı resmen. özleşmişiz; hayat telaşesinden, işten güçten yüzyüze görüşemiyorduk ne zamandır, bal oldu zaman bize bal :)




bursa'ya dönüşüm muhteşemdi, batu'ma kavuştum! ilk pazar baba-anne-oğul kahvaltıya gittik. bursa'da hayat lokantası'na, ben ilk defa gittim, ama öyle bir kahvaltı yok diyorum. denemeyenler ve bursa'lılar mutlaka bir haftasonu gününüzü ayırıp gidin derim, 10 üzerinden 10 veriyorum. nefisti. tabii batu haylazımızla kahvaltıdan birşey anlayamadık, bir anne bir baba batu'yu vardiyalı olarak zaptetmeye çalıştık, herşeye rağmen güzeldi, bahçesi çim alan ve çocuk aktiviteleri yapıyorlar, çocuk parkı da var. bu telaşe arasında kahvaltıyı fotoğraflayamadım, üzgünüm :) gidin, deneyin pişman olmayacaksınız :) kişi başı menü fiyatı 28-tl bu arada. 

sevgiler.
Pin It!

12 yorum:

Grace Happy dedi ki...

ama o yenir ki :)

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Özgecim özlettin kendini.Batu'yu ve seni görmek güzel.Senden daha çok moda yazıları bekliyorum artık :)Öpüyorum ikinizi de.

çiço dedi ki...

bizde batuşu özledik senide tabiki :)

deeptone dedi ki...

nası benden ses gelmiyo ki.
bi ay önce yazdın en son ona da geldim yorum yaptım. bir ay sona geldin ona da. ben hep geliyorum ki sana. bakıyorum. en sonunda senden ses gelebildi ama sevindim.
:)
iyi olmana da sevindim işe girmene de. bunları da söledim ki daha yeni. unutuyosun bak sen.
:)

Mutlu Eller dedi ki...

Batu`nun saçları ne uzamış öyle. Yaz geldi, kestir o saçları Özge, pişer valla kafası:))
Hayat`a gitmedim hiç, deneriz:)
Döndün yani artık, fırsat bulunca ara da görüşelim:)

derya ö. dedi ki...

Ya Batu'yu yesem??? İzin var mı?? öperim sizi güzel anne-oğul!!

gülümse dedi ki...

ah ah ah o ne güzel bişey öyle yaa maşallah maşallah nazarım değmez inşallah

zeynep dedi ki...

Batu'yla senin birlikte resminizi görmek çok güzel . Canım benim iyice tatlı olmuş , şu hallere bak .

hobizublog dedi ki...

Hayat lokantasına hiç gitmedim aklımda olsun özgecim..Geldin artık ..Ne güzel...

Adsız dedi ki...

Maşallah anne oğul çok tatlısınııızzz.... çocukluk dostlukları arkadaşlıklarıda çok başka oluyor ne güzel olmuş görüşemediğiniz günlerin tadını çıkartmışsınız.... öpüyorum canım

deeptone dedi ki...

batu olunca insanın başka bişiye bakası gelmiyo ki.
:)

assortiek dedi ki...

:)çok yakışıklı bir çocuk o yaa,anahtar kolyenizede bayıldım