Mayıs 11, 2012

bebek odası dekorasyon önerileri
























çok uzuuuun zamandır hoşuma gitmekte olan çizgili boyanmış duvarlar bi harika değil mi?! kesinlikle ilk fırsatta batu'nun odası böyle boyanacak :) gri tonlarını beğeniyorum çizgili duvarlarda. detaylardan da fotoğraf ekledim, gerek renklerin uyumu, gerek kendimizce yapabileceklerimizi daha rahat görelim diye düşünerek; ayrıntılar ne kadar önemli baksanıza şu harikalara :) çok güzel odalar hazırlanmış, siteden detayları ile ilgilenebilirsiniz dilerseniz; tık tık project nursery. eee biraz da prenseslerle devam etsek?!
























aydınlatmalar, yastıklar, oyuncaklar, perdeler, koltuklar, renkler, tinimini detaylar ne de güzel kareler çıkartmış ortaya. iç mimar bir kankam olsun isterdim, şık diye değiştirirdik havasını oğluşun odasının :) evet evet kararlıyım, birşeyler organize etmem şart oldu konu üzerine. işler biraz rayına otursun, yapmaya çalışacağım birşeyler...
bol fotoğraflı bir post oldu, iyi seyirler.

öncesinde tatlı ve rahat uykular, sonrasında mutlu günaydınlar olsun :)
Pin It!

13 yorum:

esma dedi ki...

sanırım çizgili duvarlar kağıttır yoksa öyle boya zor gibi...

bozbek dedi ki...

pufflara bayıldım ben..

kitana dedi ki...

Böyle güzel odalar görünce mutlu günaydınlar oldu valla:)
Zevkli ama bir o kadar da zor bişey şu odaları hazırlamak bu kadar seçeneğin arasında.Fikir mi verdin dert mi verdin bilemedim Özgecim:)

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzelll :)
Emeğine sağlık sevgiler.

Benden Bizden dedi ki...

çok ilham verici. yapacağın dekorasyonu merakla bekliyorum. sevgiler.

canan beycan dedi ki...

Bebek bekleyenler mutlaka bir göz atmalılar.Çok Zevkli seçim yapmışsın.Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Yakın zamanda bebek planlayan birisi olarak en çok benim işime yarayacak bu resimler :) Paylaşımın için teşekkürler.

çiço dedi ki...

özenmedim desem yalan olur hemen evladım olsun diyiverdim :)

bensu dedi ki...

merhabalar hepsi birbirinden güzel ;) bende bloguma ve çekilişime beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

http://bensukaya.blogspot.com/

bebek beşikleri dedi ki...

Çok güzel bebek odası modelleri var ilgi çekici paylaşımlar yapmışsınız. Bizlerede bebeklerimize oda hazırlarken ön ayak olmuş oldunuz. Teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

önerileriniz çok güzel temuzda doğacak kızıma oda hazırlıyorum gül topları aldım ben de :)
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-dekorasyon-dekoratif-urunler-dekoratif-gul-topu-122446524/detay

Dekor Aynası dedi ki...

Merhaba çok keyifli bir yazı olmuş teşekkürler ayrıca kendi blogumda bende bebek odası dekorasyonu için birkaç öneride bulundum.

Nelere dikkat edilip edilmeyeceği yönünde kısa notlar çıkardım.

Yazınızı çok beğendim başarılar.

Bebek odası dekorasyon fikirleri dedi ki...

Bebek odası dekorasyon fikirleri gerçekten çok güzel teşekkurler.