Mayıs 19, 2012

batu'nun yeni cicileri ve babetlerim :)











batu yeni cicilerini giymeye başladı. artık yalnızca baby boy yerine kidse de bakabiliyoruz. seçim alanımız genişledi. kendimi kaybediyorum zara'nın çocuk bölümünde resmen, hani saatlerce zaman geçirebilirim resmen oralarda :) yukarıdaki bermuda teyzesinden hediye geldi, eee birtane de ben aldım mı yaz koleksiyonumuz oluşmuş oluyor. kot gömlek, sweatshirt ve uzun kollu t-shirtlerimizi bir süre önce almıştık zaten, bu postumda yayınlamıştım  tık tık. umarım siz de beğendiniz?!


bu turkuaz rugan babetler de benim tabii :) fuşya ve beyazı da var, promosyonda şuan 49,95-tl, mango. tamam, çok narin ve kibar ayacıklarım olmasa da, ben rahatıma düşkün insanım, babet de giyerim parmak arası da :) azcık ucundan taşar, biraz burdan pırtlar ama giyerim :) ben onlarla mutluyum ve ayaklarımı seviyorum :)



fuşya bez babetler de bi harika, ilk gördüğümde benim olmalı dedim resmen ve tabii ki oldular :) 59,95 zara trf.

mutlu hafta sonları olsun hepimiz için, ben çalışıyorum cmts ve pzr, size iyi dinlenmeler, bol eğlenceler!




Pin It!

10 yorum:

Burcu dedi ki...

valla ikiside lokum gibi tam yemelik:)

FERİDECO dedi ki...

Özgecim Batununkiler bir yana senin turkuaz babetine bayıldım çok cici güle güle kullan canım,ayrıca çok ta yakışmış boşver ve giymeye bak sen

u.aydin dedi ki...

iyi gunlerde kullanin cicilerinizi,saglikla insallah sevgiler hayatim.

kitana dedi ki...

Özgecim ikinizin de cicileri çok güzel, iyi günlerinizde giyin.Babetleri çok sevmeme rağmen düz oldukları için hem ayaklarımı hem bacaklarımı çok ağrıtıyorlar, rahat tabanlıların ise tipi güzel olmuyor,giyebilenlere çok imreniyorum. Seninkiler de çok yakışmış bence, ayacıklarının da hiç falsosu yok!
Sevgiler.

Lulu's life dedi ki...

Ohh gule gule giyinsin yakisikli.. Bizde oldukca yogun alisverisi Zara'dan yapiyoruz bir de Bagdat Caddesinde Boyner'e gelmeden merdiven alti magazalarindan biri "uni shop" oradan da cok keyifli seyler aliyorum tavsiye ederim.. Fiyatlari da cok uygun ;)

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

babetler süper...

eda kaya dedi ki...

Güldürdün beni Özge. Bilirim ben o ayakları, günün başında derli toplu, uslu ayaklar, saatler ilerledikçe tutma beni yayılıciim demeye başlar. Gözlerimin önünde o ayakların boy attığını, mayalı hamur kıvamına dönüştüğünü ve neticede bu ayaklar bana ait değil dediğimi bilirim. Boşveeer, güle güle giy babetlerini.

Blogger Bolat dedi ki...

Püehh, çok şık ikisi de beni benden fuşya olanı beni benden aldı tam yaz işi yani :))

deeptone dedi ki...

ha ha ha hepsi güzel. batununkiler şiriiin. babetler de.

fuşyaya hastayım ki.
:)

Beauty Follower dedi ki...

NIce stuff
I like the fitrst one!