Mayıs 17, 2012

samiye'nin ahşap cicileri




















sevgili samiye ile blog vasıtası ile başlayan bir arkadaşlığımız oldu, hatta iş karşılıklı alışverişe bile döndü :) samiye'nin elleriyle hazırladığı bu ahşap ciciler çok güzel, ben de ganimetlerime birkaç parça eklemişken, ürünlerinden bazılarını sizlere de paylaşmak istedim. umarım sizler de beğenirsiniz; sepetten, askılara, çerçevelerden duvar panolarına, masa tabureden kutulara tepsilere pek çok şeyi boyuyor. bunlar yalnızca bir kısmı. blogu pembe ve beyaz. fiyat almak ya da farklı birşeyler yaptırmak isterseniz grandsamiye@hotmail.com e-mail adresinden kendisine ulaşabilirsiniz.
bu arada kendisi de bir anne adayı olduğu , kendi bebek odası için fazlaca titizlenmekte, bakalım yeni ahşap ciciler olarak neler ortaya çıkartacak?! samiye'cim sabırsızlıkla yeni cicileri bekliyorum. siparişlerim olacak daha :)

mutlu günler, gülücükler!
Pin It!

3 yorum:

samiye dedi ki...

canım sayende blog alemi benide tanıcak satış için teşekkürederim beni cesaretlendirdiğin için,harika yüreğini açtığın için, yeni tanıdığın birine çok teşekkürederim.bütün güzellikler bizlerle olsun seni tanıdığıma çok mutluyum :))

ozgecee dedi ki...

gerçekten de ne kadar cicilermiiiş :)) bayıldım bayıldım :))
bloguma da beklerim :)
ozgecee.blogspot.com

FERİDECO dedi ki...

Özgecim hakikaten harikaymış askılığa bayıldım bilahare hepsi çoook şahane paylaşımın için teşekkürler