Kasım 15, 2012

zımbalı,biker,cowboy,ankle kısaca günlük botlar

















 Mango sezonundaki bu rahat ve günlük botlarla başlayalım bir mango'cu olarak... 3.resimde bulunan biker botu aldım ve severek kullanıyorum...









Zara ile devam edelim, 4 ve 6. resimdeki botlar favorilerim...


Stradivarius.


Bershka.


Pull&Bear




Beymen (chloe-marc jacobs-rag&bone)

Bence kış için en ideal bot modelleri rahat ve topuksuz olanlar... Yani en azından ben bu tarz botları kullanmayı seviyorum... Geçen sene Hotiç'ten aldığım acı kahve botumu (bakınız tık tık ) içime sinerek ve zevkle bu yıl da kullanırım, mango'dan aldığım biker da gayet ideal (bakınız tık tık ), eee bir de Aslı'dan geçen sene gelen doğum günü hediyem Sperry Top Sider yağmur çizmelerim (bakınız tık tık ) de tamam, daha ne olsun!!! belki zımbalı bir model eklenebilir,ya da bej tonlarında rahat bir alternatif ya da belki bir hafif topuklu??? Biter mi hiç? - ııı ıııhhh bitmez!

Hoşçakalın, keyifli ve mutlu haftalar olsun!

Özge
Pin It!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Bak şimdi benimde aklıma girdin.Böyle bir bota ihtiyacım var gibi geliyor:))

Unknown dedi ki...

bu sezon tum botlar benlık.en başta bunlar çok rahat oluyor.
sen nasılsın Özge ,nasıl gıdıyor iş hayatı?Batu'cuk iyidir umarım

Unknown dedi ki...

Benim için çok maskulen bunlar :(

Lulu's life dedi ki...

cok iyi ornekler var.. Ben bu yil Ash'in zimbasiz bir modelini tercih ettim.. cok mutluyum onlarla.. (zimba da bi yere kadar :P )

André Tavares dedi ki...

Trabalho lindo e de muito bom gosto!
Adorei todos e usaria também!
Beijos.

Pelin P.A. dedi ki...

mimininbutigi.blogspot.com

Syhn dedi ki...

giymesi çıkarması, pantolonu sıkıştırması ya da pantolonun paçalarını dışarı çkarılması açısından büyük kolaylık sağladığı için seviyorum bu kısa erkeksi botları ;)

Ayşe Köroğlu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.