Şubat 02, 2012

faruk jewellery ' den bu hafta sizin için seçtiklerim













herkese merhaba!

dün çarşıda işlerim vardı, hazır batuş yokken bir hava alayım bahanesiyle attım kendimi bursa sokaklarına, kumaşlara göz gezdirdim, kağıt poşet satın aldım, değişim işlemi vardı onu hallettim derken, Faruk'a uğramadan olmazdı tabii, minik bir tadilat işim de vardı zaten, kolyemi bıraktım. tabii donmuştum bu arada, ıhlamur molası oldu benim için, yanında da çarşı simidi, nefisti.

hatırlarsanız daha önce bir postum olmuştu Faruk'la ilgili (tık tık), fakat alelacele telefonla çekmiştim fotoğrafları ve tabii pek güzel olmamıştı görüntüler; gerek spotlar, gerek telefonun yetersiz oluşu... faruk jewellery'nin sahibi faruk'un işyeri sahipliği tarzından bahsetmiştim eski postta, tabii dükkanda ona yardımcı olan Hüseyin ve Erkan'dan bahsetmemek olmaz... yolunuz düşerse mutlaka uğramalı ve kendiniz görmelisiniz diyorum, eminim   çok beğeneceksiniz hem ürünlerini, hem esnaflıklarını...

gelen e-mailler ve faruk'tan aldığım geri bildirimler üzerine yeni bir post hazırlamak istedim, ankara'dan istanbul'dan uğrayanlar, telefon edenler sipariş vermek için... çok sevindim tabii bu duruma ve sizin için seçtiklerimizi paylaşmak istedim... ben neden oranın müdavimiyim daha net anlayacaksınız şimdi. bol fotoğraflı bir post olacak, umarım seçtiklerimi siz de beğenirsiniz.

sevgililer günü öncesinde güzel oldu bu post, sevgililere duyurulur!














uğradığınızda benim adımı verebilirsiniz.

Yerini şöyle tarif ediyorum, ulucaminin havuzundan ulucamiye doğru ilerlerken hemen camii bitişiğinde kapalıçarşıya inen bir aralık var, aralığa girdiğinizde birkaç dükkan ilerde sol tarafta göreceksiniz...

Telefon: 0 224 223 59 97 
Adres:   Erakiyeciler girişi no:16 kapalıçarşı/BURSA
Pin It!

25 yorum:

gülümse dedi ki...

ürünler gerçekten çok hoşmuş

SMİLENA dedi ki...

kuşlulara bayıldım.nazar boncuklu yüzükler de şahane.kardeşimin de Bedestende kuyumcu dükkanı var.bir bakayım ben güzel şeyler çıkmış.paylaşımın için teşekkürler canım...

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

kelebekli olanı çok beğendim madalyon şeklinde olan, güzel şeyler var kurcalamak lazım onları:)))

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

tam olarak nerde cnm kardeşinin yeri belki orayada bakarız gidince:)

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

gülümse'cim merhaba. çok zarif ürünler var, hem günlük kullanım, hem de özel günlerde kullanım için. sevgiler.

Elifinelizi dedi ki...

inanmıyorum Vav harfli kolyeyi görünce şok oldum bununla ilgili bir yazım vardı bugün hoş bileklik istiyordum ama o kolyeden bulma ihtimalimin olmadığını düşünmüştüm gerçekten estetik takılar

özge bayrak dedi ki...

semra'cım selam :) evet çok cici şeyler var, nazar boncuklu takıları hep bir başka sevmişimdir zaten, aa ne güzelmiş, bir uğramak şart yeni ürünleri görmek için... yüzyüze dala konmuş kuşları da çok sevdim ben.
sevgiler canım.

özge bayrak dedi ki...

öz'cüm madalyonlarda daha çok sade olanlar hoşuma gitti, ama kelebekli olan da zarif gerçekten... çok şık şeyler vardı özgüş, yani ben bayıldım, alınası parçalar mevcuttu yani. bir uğra bence sen de en kısa zamanda, hatta istersen bana geldiğin bigün birlikte gideriz istersen, öperim canım.

kitana dedi ki...

Ne güzel bir post olmuş, gitmiş kadar oldum. Çok güzel şeyler varmış, yerinde keşfetmek lazım, en kısa zamanda uğrayacağım:)

özge bayrak dedi ki...

elif'cim bir bak istersen, seçenek çok, örnek yada istediğin tasarladığın birşey olursa da konuşur yaptırtmaya çalışırız, hallederler eminim.umarım herşey yolundadır, keyfin yerindedir. bursa kara teslim yine, pek hoş, pek güzel sokaklar... allah dışarıda olanlara kolaylıklar sunsun. sokak hayvancıklarına da...

özge bayrak dedi ki...

teşekkürler kitana, hoşgeldin. evet en güzeli yerinde dokunarak, deneyerek, sorarak, beğenerek almak sanırım. en azından fikir olabildiyse sevindim. sevgiler.

SihirliParmaklarr(Emel) dedi ki...

çok güzel şeyler varmış özellikle vav harfli kolyeye ve kaftanlara bayıldım en kısa zaman da uğramak lazım :)

Mutlu Et dedi ki...

hepsi birbirinden güzelll

LittleSurpriseGirl dedi ki...

aslında altın falan seven bi insan değilim sanıyorum ama pek bir bayıldım bunlara. adamlar yapmış genç dinamik:) gel de sevme şimdi. hayatım boyunca milyonlarca kez geçmiş olmama rağmen farketmemiş olmam da şaşırtıcı diyeceğim lakin kuyumcu vitrinlerine yapışan biri de değilim sonuçta:)) taçlı olana bittim, penguenli olan da sempatik ötesi. madalyonları da öteden beri beğenirim zaten. o zaman ben de bir uğrayayım da kendime olmassa anneme yaparım bir küçük sürpriz. ama ben para biriktirecektim artık hayallerim vardı benim:)))

gamze dedi ki...

hepsi çok güseller bayıldım.daha önceki postunda da süper şeyler vardı fakat ben bi türlü faruka gidip bakamadım.birazda korkuyorum bi sürü şey alıpta borç altına girmeye:))en çok kalpli madalyonla taşlı kolye ikilisini sevdim.en kısa zamanda gitmeliyim.off özge ya nasıl insanı yoldan çıkarıyorsun:)))sevgiler hayırlı kandiller.eşin çocuğun ve sevdiklerinle...

Rainbow Gatherer dedi ki...

selam blogun cok guzel, takipçin oldum :=)
modeller de supermiş, bir hevesle okudum ilk, yarın kapalıcarsıya gidip bakayım hemen cok değişik seyler var diye (en cok bileklikleri begenmiştim) ama sonra bi okudum bida okudum ki bursadaymıs :/ ben istanbul kapalıcarsıda zannetmiştim, neyse artık yolumuz birgun bursaya duserse :=)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

özge bayrak dedi ki...

merhaba rainbow, hoşgeldin, beğenmene çok sevindim...
evet evet bursa'da Faruk, olsun belki bu taraflara da yolun düşer :) bekleriz!
yorum için teşekkür ederek hemen geliyorum bloguna.
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

selam gamze :) eh biraz masraflı olur tahminim oraya gitmek çünkü almazsan aklın kalır, hazırıklı gitderim :) biriktirmeye bu moladan sonra devaö edersin olmaz mı?! suçlu benim, tamam kabul ediyorum ama görün istedim işte,çünkü ben hepgörüyorum bu dükkanıııı :)
yorumun için teşekkür ederim, hep beklerim.
hayırlı kandiller.

Blogger Bolat dedi ki...

Vav harfli kolyeler çok güzel :)

Fashionobsession-mieni dedi ki...

WOW! So beautiful jewellery! I love the necklace with the stars!

Hope you visit me on my Blog
fashionobsession-mieni.blogspot.com

özge bayrak dedi ki...

dilek'cim merhaba, ancak yazıyorum, gözden kaçırmışım :)
uğra mutlaka.
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

yorum için teşekkürler mutlu et.
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

ya evet ilgi alanına girmeyince gözden kaçabiliyor vitrinler, günlük kullanım için ideal pek çok model var. ben de madalyonları çok sevdim, bir tane edinmiştim. penguen çok şeker ve taçlılarda favorim lit.suprisegirl, evet şart, benim de üç beş atmam lazım ki kenara yenileri eklensin hazineme:)

özge bayrak dedi ki...

evet bolat, vav harfi hakikaten hoştu. yorumlarda da beğenildi.
yorum için teşekkürler, yine gel :)
sevgiler.

özge bayrak dedi ki...

thanks for your comment and also visiting my blog.
they are really popular on these days.

sure, following you!

lovely greets.