Mart 09, 2012

haftasonu raporu -sesss seee birr kiiii

kusura bakmayın, bir hafta geriden ses verebildim  :)
geçtiğimiz cumartesi Pembe Çarşı'da Kanserle Savaş Derneği'nin düzenlediği kermese katıldım ben, tabii son anda geliştiği için herşey ses veremedim blogtan... ama baharda Kültür Park'ta Yardımseverler Derneği'nin düzenlediği kermese katılmayı da çok istiyorum bir aksilik olmaz ve masa ayarlanırsa, işte onu önceden bildireceğim, çok keyifli oluyor. tüm bursa'yı bekleriz efenim!
cuma akşamına doğru gelişti ve kesinleşti kermese katılma durumum ; sevgili Zuhal'ciim (hobizu- annemde sabah benle gelmişti, akraba çıkıyorduk efenim neredeyse, bir muhabbet eskilerdeeennn ki sormayın) ayarlayıverdi son gün bir masa da bana :) hava yağışlı olduğundan pek fazla ziyaretçimiz olmadı tabii, eş dost, üç beş farklı insan, üç beş tanıdık derken, sohbet, çay pasta börek derken günü tamamladık. maksat hem destek, hem muhabbetti. kimler vardı kimler :)


sevgili sema, seni sanki taaa eskilerden tanır gibiyim ben, ne tuhaf iş bu! tüm enerjisi, sempatikliği ve muzip bakışları ve tabiii mükemmel ürünleri ile mutlu elller! heyecanla takip ediyorum postlarını, faaliyetlerini ve anneliğini; içten ve severek... arada telefonla da takipteyiz tabii, kaçamak yapiiciiiz yakında tekrar :) geçenki gibi yan battı,çamura battı yok!


sevgili Zuhal nam-ı diğer hobizu oluyor kendileri! zuhal'in içtenliği için ise söylenecek söz yok, o sıcacık gülen gözleri zaten anlatıyor herşeyi... hele o minnoş ve rengarenk pambekleri yok mu onun, insan bir tane edinmeden geçemiyor! yüzyüze tanışmamız üzerinden fazla zaman geçmemesine rağmen sanki onu da uzun zamandır tanır gibiyim diyeceğim ama zaten taaaa geçmişlerden tanıdık çıktık, annemle bir baktım kanka kanka sohbetteler :) zuhal yarın Derya Baykal'da, kaçırmayalım!



eeee tabii bu da bendeniz :)bakmayın her fotoğrafta tıkındığıma, durum düşündüğünüz gibi değil! önyargı yok :) mmmm şeeeyyy midem cidden sabah oradaki çayı içince fena rahatsızlandı, hatta kendimi cidden bi an kötü hissettim, semi de fotoğraflarken bu ana denk geldi şu karecikler, o bakımdan yani :) hııı göbüş evet, benimle yaşamaya pek alıştı, karargah kurdu füücuduma, vedalaşma zamanı gelecek inşallah :)
kenardan köşeden anneciğim de çıkmış, buradan da teşekkür etmek isterim valideme :) iyi ki varsın, yanıbaşımdasın, seni seviyorum, teşekkürler, tüm emeklerin ve desteğin için...



özge'yi bir başka severim, insanın gözlerinin aradığı zamanlar olur birilerini, yanında olsunlar istersin kimi zamanlarda,sayılıdır o günler insan hayatında, işte öz'ün yeri bambaşka bu anlamda bende, hep yanımdaydı tam da ozamanlarda, gözlerim hiç aramadı bu yüzden onu, hep gördüm!
ilk fotoğraf batu daha küçükken, sonraki 1. yaşgününde.
özge'nın blogu dekorasyon üzerine, pek bir güzel.sonsuz dekorasyon. (ama biz eskiden kankayız.)
sağolsun, fırlamış gelmiş o gün, sıkılmayayım oralarda diyerek... uzunca bir zaman oturduk beraber, bir yandan sohbet muhabbet tabii... öz neden bizim beraber şöyle güzel fotoğraflarımız yok adam gibi yau, bak beraber fotoğraflarımız olsun bundan böyle bissüürüü :)


günü Banu'şla bitirdik ( salıncakta iki kişi ), o da akşam üzeri geldi beni ziyarete, sonra beraber topladık benim çıkını, bana geldik. Batu ve babası babaannede olduğundan, fırsat bu fırsat dedik, aslında kalma hayallerimiz vardı ama Banu'nun çalışması gerektiğinden ertesi sabah, gece gitmek zorunda kaldı. pek güzeldi, kavurma makarna peşindeydik, koyuca en havalısından muhabbet, çay, miller, kahve falan derken vedalaştık.
banu ile acayip bir tesadüf eseri tanıştık ki sormayın gitsin :) iyi ki de tanışmışız, onun samimiyeti ve gülen yeşil gözleri bana enerji veriyor resmen. seviyorum seni banu! bir daha ki görüşme picama partili ve kahvaltılı olacak diğmiiii!

bu arada günler nasıl geçmiş şöyle bir baksak mı?! yeme içme mevzuları hani :)


sevgili semra'nın blogundan kuki tarifi denedim, ama benimkiler bildiğiniz o yumoş sakız gibi kukilerden değil de, kıtırrr mı kıtırrr, kara kuru bişiler oldular, bakmayın resimlerdeki masum ve şirinliklerine. tabii herşey süper gidiyordu, abartmışım fırında tutma süresini, ee bir de dedim içleriniçeksinler şöyle mis olsunlar, ıı ııhh olmadı bu sefer, neyse bir daha ki sefereee :) semra'nın yeni blogu; smilena.


arada nutella ile başlayan en tatlı sabahlar, alman pastası ( bu tarif nihal'ciğimden, ee tabi bir de dilek'ten söz aldım, onun yaptığı alman pastasını hüpletmek için sabırsızlanıyorumm) ile biten geceler, yok mercimek köftesi eşliğinde yapılan sohbetler derken yine almışım 1 kg kadar bu haftaaaa!



resimdeki paket sevgili derya'ya gitti, izmir'eee! damacana kılıfı ve masa örtüsü. derya'nın blogu ise deryanın vizörü; fotoğraf, yemek, hayat, notlar, anılar, yani herşeyden var sanki! sağlıkla, mutlulukla kullan derya'cım!
diğer fotoğraf ise sevgili arkadaşım sinem'in damacana kılıfı siparişi, hazır! battaniyelerden birtanesi de artık o'nun! keyifle kullan!



batu paşasız olmaz değil mi?!
17.ayımızı bitirdik oğlumla, bu dönem biraz sıkıntılı bir dönem yani şikayet değil tabii ama zor bir dönem bizim için... gezmeye çıkmak son günlerde iyice zorlaştı, elimi tutup yürümekten sıkılıyor, elini bırakınca koşuyor, yerlere yatıyor sokaklarda, sonra kucağıma alıyorum atıyor kendini kollarımdan, taşıması güçleşiyor kucakta haliyle... sokakta hal durum böyle, alışveriş merkezlerinde ise durum pek farklı olmamakla beraber favori takıntımız yürüyen merdivenler, ah bi yetişip tutmasam...
bahar ce-ee dese, güneş yüzünü gösterse de parklara bahçelere atsak kendimizi, çocuk haklı, enerjisini atmak rahatlamak istiyor, pazar'ları artık onun günü olacak sanırım; çimenlere yayılma günleri pek yakında!
uykumuz gün içinde çok azaldı, bazı günler yalnızca yarım saat kadar, bazen 1-2 saat aralığında değişiyor. oyun oynamak istiyor ama oyuncaklarla pek alakası yok, benimle koşmak oynamak istiyor ev içinde, ya da beraber yapacağız herşeyi. sabah 08:00 civarında uyanıyor, geceleri ise 21:00 civarlarında uyuyor. benyoruluyorum kimi günler, onda tık yok, tam gaz hareket halinde :)
çok sevecen bi bebek oldu bu arada batu, çekinme, utanma, sıkılma yok yani hiç, biraz yaklaş, hemen ısınıyor sana, bir işveler, cilveler, oyunlar :) uyku sonrası asabiliğe devam tabii! uzaklaşın ozaman :)
annelik tüm zorluklara ve fedakarlıklara rağmen nasıl güzel bir duygudur!

kokusu mis, teni pamuk, vızıltısı müzik bu minnoşların !

keyifli, bol neşeli haftasonları!
Pin It!

34 yorum:

AYÇA dedi ki...

Basta ki yazılara yorum yapacakken ben sona takıldım. O nasıl bir gulustur ! O ayaklar nedir :) koca bir MAŞALLAH Batu'ya.

gamze dedi ki...

özgecim günaydın posta bayıldım.sabah sabah iş yerinde keyfim yerine geldi.yine kahvaltıyla beraber okudum(kahvaltı dediğim nescafe sadece.malum yaz gelio benim biran önce zayıflamam lazım)alman pastası, kavurma makarna ayrıca miller favorilerim.kermese gelmeyi çok isterdim.başka zaman inş.batuşa da bol güneşli günler diliyorum ki gönlünce koşup oynasın.ii sabahlar...

zeynep dedi ki...

Hem faydalı bir etkinliğe katılmışsın , hem de keyifli vakit geçirmişsin , ne güzel . Sevdiğim arkadaşlarda seni yanlız bırakmamışlar , Özge ,Semra , mutlu eller. Sizi bir arada görünce çok hoşuma gitti.
Batu Paşa da çok tatlı maşallah .
Sevdiklerinle mutlu bir haftasonu geçirmeni diliyorum canım , sevgiler.

çiço dedi ki...

ya cicileremi baksam sizleremi baksam batuşamı sulansam bilemedim görsellerin birbirinden güzeller kermesler ayrı bir güzel :) sabahın ilk postunda kocaman bir gülümseme sayende yüzüme yapıştı :) sağol

kitana dedi ki...

Bol cicili, hamarat mamarat geçmiş haftan ne güzel, kavurma makarnada kaldım hatta:)
Bu arada annen çok tanıdık geldi!

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

hafta mükemmel ama ben takıldığım noktayı söyleyeyim de gülmekten gözünden yaş gelsin.
Makarna pişiren arkadaşa gözlükle kamuflaj yapmışsınız ya... bendeniz o gözlüğü makarna haşlarken buharın göze gelmesini engelleyen yeni bir icat olduğunu sandım. yeni gerçek.
nasılım ama :D

Tuğçe dedi ki...

Hangi bir aktiviteye bakacağımı şaşırdım:)Tüm yaptıklarınız birbirinden güzel,oğlunuz hepsinden güzel :)Çok tatlı maşallah. Sevgiler,

Evimin dekoratörü dedi ki...

En başta bir hamarat DIY olasım geldi, sonra da off kurabiyeye bayılırım, nutella mı? mercimek köftesi off derken.. yerim ben bu herifi dedim yani ben de kendimi şaşırmışım her telden kaptırmışım kendimi :)

Psycho Cat dedi ki...

Such a cute pictures and delicious food :D

derya ö. dedi ki...

Özgeeeee, harikasın canım yaa, öyle güzel oldu ki evimde, ellerine sağlık bir kere daha, ilgin, emeğin herşey için çok teşekkür ederim. Bu arada göbüş möbüş boşver gitsin, fıstık gibisin valla, maşallah:)))

özge bayrak dedi ki...

ayça:ayça'cım teşekkürler, ayaklar lokum :) sevgiler canım.

gamze: gamze merhaba :) ay pek sevindim bak şimdi, güne benle başladığını duyunca! ben de sana keyifli mikeyifli haftasonları dilerim, kermes haberimi duyuracağım, belki gelirsin de orada bir sohbet etme şansmız olur:) sevgiler.

zeynep: ah zeynep'cim sen de gel bi ara katıl aramıza, ben de sana keyifli bir haftasonu dilerim, sevgiler canım.

çiço: canım ne mutlu bana o zaman, bir tebessüm kondurabildiysem yüzüne :) sevgiler çiço'cuuummm!

kitana: belki işten falan tanıdık gelmiş olabilir, adliye'de tük.mahk.yazı işl.mdr.... kitana'cım işte biz de hafta böyle geçti. sevgiler.

nihan: nihan'cım hakikaten çok güldüm yauuuu! ne hayal gücü, ee bendeki de beceri ozaman, yapıştırmışım ama gerçeği aratmamış :) ehüehehe! sevgiler.

tuğçe: merhabaaa tuğçe, çok teşekkür ederim, sevgiler.

evimin dekoratörü: aayyyy benden bir tane daha ozaman, yapalım yapalım hepsinden, sonrada hüp hüp yiyelimmm! teşekkürler, sevgiler.

psycho cat: thanks for your comment, lovely greets.

derya: derya'cım merhaba, umarım evine çok yakışmıştır canım. beğenmene sevindim. tekrar görüşmek üzere. not: yok yoookk 8 kg fazlam var derya'cım aaahh ahh sorma :)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Özgecim,dolu dolu bir post olmuş,kermes,mutlu eller,hamburgeri götürüşün:) ay o göbüşmü allah aşkına gayet formunda görünüyorsun sonuçta podyuma çıkılmayacak öyle değilmi:) herşey çok güzel sondaki yakışıklıda ayrı güzel maşallah ona ,haklısın kış soğuk çocuklar eve hapsoldu yaz gelsede kırlarda parklarda koşup oynasa çocuklar,sevgiler canım...

lulu's life dedi ki...

Ozge'cimmm Batu cok seker ! Benim kuzu Alpcan'imin siyah sacli versiyonu :)) masallah yakisikliya ! :) Bu arada ben senin Bursa'li oldugunun pek farkinda degildim :( ne hos.. Ben de Bursaliyim ama Istanbul da yasiyorum.. Sonsuz Dekorasyon (Ozge) ile bir ara ben Bursa'da oldugumda bir kahve icimi bulusmak istiyoruz, belki ucumuz organize oluruz ne dersin ?

feltdesign dedi ki...

Özgecim herşey çok güzel...Sen de , damacana kılıfların da , oğluşun da hepsi hepsi...
Gün içerisinde neredeyse her mutfağa girişimde kılıfımı- kılıfını - görünce bol bol kulaklarını çınlatıyorum....Çok güzellll...Tüm güzellikler seninle olsun... Berna

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

bende seni seviyorum kuzuuuuuuu :)

bir dahaki sefere organizasyona elbette varim!! gunlerden cumartesi olsun, pijama partisi olsun, miller olsun, eee daha ne olsun ? :))

An Ek Zu Ra dedi ki...

özgecim harika bir yazı olmuş ..şimdi istanbuldan geliyorum harika bir gündü bu arada annene çok çok selam söyle özledim sohbetini valla bende gireceğim onların günlerine böyle giderse...

deeptone dedi ki...

it's your life iyi geçmiş yia!
:)

sonsuz dekorasyon bilok arkadaşım.
hımm sevindim.

haberlerin hepsi hoş.
batu fotosu olunca diğerleri ayrıntı oluyo ama işte.
:):):)

Dally dedi ki...

like

sonsuz dekorasyon dedi ki...

canım arkadaşım ne güzel yazmışsın bu postu çok keyifli heeep beraber olmak dileğiyle kuzucumm

özge bayrak dedi ki...

nuraycatasarımlar: nuray'cım bahar gelsin, yaz gelsin; şöylee atalım kendimizi dışarılara değil mi? çocuklar evde zor zaptediliyor kışın! çok teşekkürler yorumun için.sevgiler.

lulu'slife: lulu'cum süper olur, beni de davet ederseniz tabii gelirim, mis bir kahve keyfi yaparız beraber. alpcan çok şeker asıl lulu'cum, maşallah. evet özge ile konuşurken bahsetmişti zaten Bursa'lı olduğundan, o da sık geliyor istanbul'a, eminim kısa zamanda buluşursunuz, ben de burdakine gelirim.sevgiler.

feltdesign: berna'cım merhaba, hediye aldığını zannetmiştim ben, demek senin evde benim şirine, umarım beğenmişsindir canım. en kısa zamanda tekar görüşmek ve kaynatmak üzere... sevgiler, teşekkürler.

salıncaktaikikişi: banu'cum ozaman ayarlıyoruz ve felekten birgece çalıyoruz kısa zamanda, ah babaannemiz bir gelsin de, yapalım picama partimizi kahvaltı keyfimizi. mujux beybi.

hobizu: zuhal'cim tebri ederim burdan da, aldım haberlerini dün semi'den, çok sevindim, pek bir hoştun ekranda bugün. günü tavsiye ederim, hatta anneme bi hatırlatayım, çok eğlenceli onların günleriii :) öperim.

deeptone: aşkolsun yani, yüzünüzü gören cennetlik efenim... gözlerim yorumlarda hep seni arıyor ama deep :) uzak kaldık bu sıralar. biliyorum tabii ki de blog arkadaşın olduğunu, takipteyim yani. günler geçiiip gidiyor, sen de olmasan nasıl gaza gelirim bilmem. sevgiler.

dally: thanks, lovely greets.

sonsuzdekorasyon: yazmış mıyım şekerciimmm?! haftaya görüşelim mutlaka uygun olursak, babaannemiz geliyor,çarşı işlerim falan var, olmazsa takılırız çarşı pazar :) gezdirirsin belki beniii :) mujux!

Nedret dedi ki...

Sen, oğlun, yaptığın işler... Çok güzelsiniz. Allah nazardan saklasın. Sevgiler kocaman:)

eda kaya dedi ki...

Ah Özge, güzel bir yorgunlukmuş. Ben de bu hafta yoruldum ama neden? Geçen sene bozulan sağlığım dişlerimde de etkisini göstermiş sağolsun. Her gün diş doktoruma taşındım durdum. Dün bitti neyse ki. Dün uyuşturulan, bu yüzden yamuk yumuk hissettiğim ağzım sayesinde, hatırhatır öyle bir ısırmışım ki dudağımı, bugün silikonlu gibi pörtlek dudağımın acısıyla senin yazı iyi geldi bana, ağrı kesici niyetine.

bir kase lezzet dedi ki...

oyyyyyyyy canım harika bir sunum
nerelere gittik geldik obücürüğe
:))) kurban olurum

Laura dedi ki...

Beautiful posts, great blog! Congrats on your lovely style!
Would you like to follow each other?
xoxo,
Fashionhypnotised girl

Laura dedi ki...

I JUST FOLLOWED YOU BACK SWEETIE! MY EMAIL IS fashionhypnotised@yahoo.com
SO GLAD I HAVE A NEW FASHION FRIEND :)!!!

Feltia dedi ki...

It's nice see you with your products and having fun. Happy weekend!

Bolat dedi ki...

Siz ne sevimli insanlarsınız yaa! Semi'ye de selam ediyoruz, Allah korusun bu lanet hastalıktan herkesi.

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim
bende çok katılmak istedim ama son anda haberim olduğu için bildiğin hazırlıksız yakalandım , İnşallah bir dahaki sefere .
Ziyaret etme şansımda olmadı yatak döşek yatıyordum . Kaçırdığım için hayli üzüldüm ama sağlık olsun diyorum .
dopdolu bir yazı olmuş .Şu yeme içme işleri aklını çeliyor insanın .
hep mutlu olun sevgili blogcanlarla
Yerim Batuşun paşa hallerini :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Sona kalmışım yorumlarda...Benim bitik enerjim yorumlarda da zayıf kaldı:)
Duygularımız karşılıklı Özge`cim, ben de seni yıllardır tanıyor gibiyim.
Kermesleri sevdim ben, tanışıyoruz, sohbet, eğlence, biraz da satış varsa süper!
Zuhal`i ben de izledim. Yolu açık olsun, Pambekleri ben de seviyorum:))
Mamalar nefis görünüyor, ye ye ye ne olacak bu oburluğun sonu Özge Hanımmmmm:)))
Batu`nun pozları da poz ama! Saçları hiç kesilmedi galiba, değil mi?

aslı dedi ki...

herşey süper görünüyor, ellerinize sağlık.

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Uyku sonrası huysuzluk bile ayrı yakışıyordur, maşallah yakışıklıya ..Fotolarına gülen gözlerine bayıldım...
Dop dolu bir post olmuş.Ne güzel bir çalışmanın içinde yer almışsın .Emeğine sağlık..

cafenoHut dedi ki...

Ne dolu dolu, ne güzel bir post, yaptıkların harika sen harika:) Oğluna da kocaman bir Maşallah:)

özge bayrak dedi ki...

nedret: nedret hanımcığım, çok teşekkür ederiz, beğenmenize çok sevindim.sevgiler.

eda kaya: edacım çok geçmiş olsunn, diş çok zor bi iş gerçekten... neyse ki bitmiş şükür... accuk botox fena olmamıştır sanırım, eee bide o uyuşukluk olmasa tam olacakmış ya neyse :) tekrar geçmiş olsun edacım, sevgiler.

bir kase lezzet: ah o bücürük yok mu o bücürük sormayın gitsin :) çok teşekkürler.sevgiler.

laura: thank you dear, i visit your blog back and started to follow you, by the way love your style and blog, gonna make a post with your photos and blog link.lovely greets.

feltia: hello felita, thanks for your sweet comment, visiting your blog often, congrats for good works, lovely greets.

bolat: bolat çok teşekkur ederiz, teveccüüünüüüz efenim, pek iyi hissettim şu anda :) we love semi!

elifin elizi: elifcim çok geçmiş olsun, tekrar kermes organizasyonu olursa bi şekilde haber ederim... çok teşekkür ederim canım yorumun için, umarım bir dahaki sefere yüzyüze de tanışırız.sevgiler.

seminin mutlu elleri: aaahhh sormayınız sema hanımcığııımmm, bir oburluk bir iştah ki önüne geçemez oldum şu sıralar :) evet bu sefer biraz sona kaldın şekercim, şaşırdım... batuşun saçlarının ön kısmını kesiyorum, ama arkalarını kestirmedik daha hiç. görüşelim! mujux

aslı: aslı teşekkürler, yine beklerim :) sevgiler.

düşerimden inciler: merhaba dilekcim, çok teşekkür ederim yorumlarına, eehhh ara verince işte, dolduruyoruz bi şekilde :) beğenmene sevindim, sevgiler, çocuklara öpücükler.

cafenohut: havalandım mı ne şu andaaaaa :) iyi hissettim, yorum için teşekkürler. sevgiler.

Kuulumsu Kadın dedi ki...

ben size bayılıyorum yahu!^^ böyle o fotoğrafları görünce atlayıp yanınıza gelesin geliyo haha :)