Şubat 29, 2012

bir haftasonunu daha geride bıraktık sayın seyirciler :)




Cumartesi günü bazı siparişlerime yardım etmek için annem bana geldi, eee tabi onun gelişini fırsat bilip Banu ( salıncakta iki kişi ) ile buluştum... Malum Banu'şun bir haftasonu var, o güzellik ve bakım işlerini hallederken, ben de hazırlanıp çıktım. Faruk Jewellery buluşma noktamız oldu ki - benim bir değişim işim vardı, Banu'da oralara yakın bir yerlerdeydi-  malesef Banu bu işten zararlı çıktı :) eee bu kez ben kendimi frenledim tabii (ama bu arada kırmızı ip üzerine yapılmış bronz altın yıldız bilekliği hafızama aldım) , değişim siparişim gelmiş ki pek güzelll! Banu ile çarşı simitlerimizi yedik, yanında ıhlamur ve çayımızı içtik derken, Banu'nun beğendiği ve aldığı cicilerin ( madalyon kolye, fiyonk kolye ve minnoş küpeler) renk değişimi için bekledik. aslında planımız alışverişti Faruk sonrası, tabii biz dinlenmeyi ve sohbeti tercih ettik ve heykel cafe siesta'ya yönlendik, herzamanki gibi türk kahvelerimizi içtik ve daldık koyu muhabbetlere. pek güzel geçti zaman, cicileri ise çok güzeldi, güle güle kullan Banu'şum, çok yakıştı, biraz mahvoluyoruz Faruk'a uğrayınca yaaaa, sağlık olsun n'apalım :) benim takıların fotoğrafları çok kötüydü postlarda, hem değişim yüzüğümü, hem de eski günlük takılarımı yeniden fotoğrafladım, bunlar daha iyi sanırım :)




bu arada şehir dışından satın almak isteyen olursa blogta resmi olan ürünlerden, bir süreliğine (faruk jewellery alışveriş sitesi açılıncaya dek, ne zaman bilinmez) bana e-mail atarak ozgehurcan@yahoo.com, istediği ürün hakkında bilgi alabilir. birkaç ürün fotoğrafı daha ekliyorum. daha önceki Faruk Jewellery postları için tık tık










pazar gününe gelince, en sevdiklerimden genellikle :) gs- bjk derbisi için arkadaş toplantısına davetliydik, egemen 3 beşiktaşlı ve 1 bursasporlu (ikinci takımı gs) arasında yakın markajdaydı, fanatiktir yanlış anlamayın, hem de fena, gerçi o akşam herkes fanatikti, neyse sevinen ege oldu :) hır gür çıkmadan tatlı talı bitti gecemiz :) sporda şiddeti kınıyorum bu arada! sevgili Fatoş ve Mertay'ın misafiriydik,  Kerem-Melike, Çiğdem- Serkan, Özge- Egemen ve Oğuzhan ( artık onu da sevgilisiyle görebilirsem süper mutlu olacağım) :)
buradan da teşekkür etmek isterim, pek güzel ağırlandık, futbolla alakam olmasa da kız sohbeti iyiydi :)


beşiktaş'lı çifte mudo concept'ten aldığımız hediye.


Fatoş'un 7 yaşındaki devasal su kaplumbağaları.



sevinçler, hüzünler...


bu bizden...



batu'suz olur mu bu post, ııı ıhhhh :) dün akşam aldığımız yeni oyuncağıyla alem yapmakta kendileri!

neşe ile kalın!
sevgiler.
Pin It!

10 yorum:

An Ek Zu Ra dedi ki...

ne güzel bir yazı olmuş huzur dolu..

AyçA dedi ki...

takılara bayıldım.Özellikle o yuvarlak üstü B yazılı olan bilekliği çok beğendim. Batuda çok şirin insanın içine sokası geliyor:)Allah bağışlasın.

sevgilerle...

derya ö. dedi ki...

Biz de 4 bjkli,3 bursasporlu ve 1 fenerbahçeli olarak Çağrışan'da izledik maçı, taaa İzmirlerden gelip:))) maalesef yenildik, gs'lıları tebrik ederim. Çok tatlı bir oğlun var, kocaman bir maaşallah. Banu'yu Kız Lisesinden hatırlar gibiyim, sanırım yan sınıfımdaydı:)) Takılarınızı da güle güle, güzel günlerde kullanın. Sevgiler.....

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

ofhh yine super bir anlatim, super! bence bir daha ki sefer bulusma noktamizi Faruk'tan uzak bir yerde ayarlayalim :)) opucukler & sevgiler

sonsuz dekorasyon dedi ki...

faruk buluşma noktası için çok tehlikeli bir yerrr:)) aman dikkat kendimizi frenlemek zor tabi :)) batşun yeni oyuncağı süperiş..

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ben bu postu atlamışım!
Oh buluş bakalım bensiz bensiz:((
İç çayları, yap alışverişi...
Maç keyfi de yap, dopdolu bir hafta sonu olmuş gene:)
Batu`nun keyfi yerinde gözüküyor, hep gülsün, hiç eksik olmasın gülücükler:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ayrı ayrı buluşun bakalımmmm bu durumu da atladığımı sanma protesto ediyorum...:)

özge bayrak dedi ki...

anekzura: zuhalcim teşekkür ederim, severek okuduysan ne mutlu bana :)

ayça: selam :) valla sorma, ah o takılar, ben de bayılıyorum, çok güzel şeyler yapıyorlar hakikaten :) batu'ya gelince, bu aralar pek aktif, pek bi hareketliyiz. teşekkürler. sevgiler.

derya: selam derya, demek taaa izmir'lerden gel, bir de yenil! şaka şaka, bir dahaki sefere sizindir:) evet yanlış hatırlamıyorsam kız lisesinden mezun banu. takıları hiç sorma, fena fena :) çok teşekkürler yorumun için, keyifle okudum.sevgiler.

salıncakta iki kişi: malzeme güzel de anlatım o sebeple güzel oldu şekerim. evet bir dahaki sefere şöyle havadar bi yerlere gidelim konuştuğumuz gibi beybi, faruk'a ise bi süre uğramayalım derim, bak yıldızlı bileklik aklıma düştüğünden beri huzurlu uyku yok bana :))) mujux!

sonsuz dekorasyon: özgecim canım balım, evet takılar çok güzel yaaaa, fazla takılmamak lazım o taraflarda :) batu yeni oyuncağıyla diğerlerine nazaran az da olsa daha ilgili diyeyim, zıp zıp zıplıyor :) öptüm!

semi'nin mutlu elleri: sema'cım senin yerin de bambaşka ben de, senle zaman da öyle keyifli ki benim için, ama görüşemedik, gel diyorum kuzucum, çocukları okula bırakınca rotanı şehir içine çevir, bak ne keyif ederiz beraber, kışın sen, yazın ben :) öptümmmm!

defne kurabiye dedi ki...

çok güzel bır yazı olmuş :)bol fotoraflı yazılar nedense beni daha çok mutlu ediyor :)bende beklerim sevgiler

CEPAYNASI dedi ki...

takılara bayıldım:)