Aralık 04, 2011

banuş'la buluşup, soğuktan donduk! (nam-ı diğer salıncakta iki kişi )






Eveeet ne zamandır görüşememiştik Banu'yla, ( nam-ı diğer -salıncakta iki kişi-, tabii o artık benim için Banuşum ) sonunda buluşup soğuktan donduk :) Tabii dedim ben; - bak kızım donuciiiz burda, ısıtıcı yok- diye ama nerdee, üşengeçliğimizden mekan değiştiremedik, dedik - olsun maksat muabbet, alırız double polarları sarınırız- ...
İlk başlarda pek üşümesekte, ilerleyen saatlerde az biraz titredik, herşeye rağmen yine kikirik ve muhabbetli bi buluşma oldu, kendi adıma pek bi güzel vakit geçirdim. Yılın ilk salebini içtim bu arada, gittiğimizde hava daha aydınlıktı, salebin fotoğrafı güzel çıkmış, nedense biz sonradan fotoğraf çektirdik, karanlık çökünce :))) miissstiii salep içimizi ısıttı, sonrasında da birer türk kahvesi patlattık tabii cila niyetine!
Ya Banu fal baktık mı, unuttuk mu o titreme nöbetleri kargaşasında...
Tabii siz herzamanki gibi o'nun o güzel yüzünden ve gülüşünden mahrum kalacaksınız, idare edin artık...ben sizin yerinize baktım, gördüm, gülüştüm, sohbetleştim bol bol. Maşallah pek bi güzel, pek bi tatlı, pek bi hoş sohbet... Kız seviyorum seni!
Birdahaki buluşmamız kahvaltı olacak kesinlikle karar verdik! Ne keyif olur, ne keyif... mis!
sevgiler
Pin It!

8 yorum:

Salıncakta iki Kişi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
özge bayrak dedi ki...

tamam canımcım, unutmayalım tabii ki... pek güzeldi beee, tekrarlayalım! mujux

Her şeye dair dedi ki...

ozgecim yeni gordum blogunu facebooktan, henuz tamamini okuma firsati bulamadim ama cok guzel gozukuyor, zevkle takip edicem :)

bu da benim blogum daha cok gezi ustune:

http://myblog42-42.blogspot.com/

hosca kal..

özge bayrak dedi ki...

canım hoşgeldin, ben de hemen bir iadeyi ziyaret yaptım! ama tabii daha bi inceleyeceğim :) çikolata ziyafetine bayıldım!
sevgiler

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

ikinize de bayildim(banunun gorunen kadarina senin tamamina:) salincakta iki kisinin blog camiasini kesfettim kesfedeli cok siki bir takipcisiyimdir zaten. hii bide ben salep cok ozledim yaaa :(

özge bayrak dedi ki...

merhaba dozcum, sen de geeelll,içelim beraberrr!
çok teşekkürler yorumun için canımmm.sevgiler.

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

tamam insallah tr ye geldigimde beraber bi salep yapalim o zaman :) optum

özge bayrak dedi ki...

söz mü?! bursa'da biz ısmarlayacağız ama bak ona göre! öperim, sevgiler...