Ekim 15, 2011

salıncakta 2 kişi ile kahve keyfi





evet bilen bilir, sevgili Banu yıllardır bloggerdır, tam 4 yıl olmuş sayfasını dolduralı, kocaman sevgi ve hayran dolu 4 yıl! dile kolay öyle değil mi, tebrikler banuşcum... tabii ki kendini hep saklamış, resimlerde olduğu gibi, iyi ki de saklamış bize kalmazmış yoksa, bilmeyenler için kısaca bir tarif ekliyorum; güzel mi güzel, minik mi minik, tatlı mı tatlı, bilmiş mi bilmiş, gezmiş mi gezmiş biri....
hemen kısaca tanışmamızdan bahsedeyim, bir kız arkadaşım sürekli banu nun blogundan bahsediyordu, hala eklemedin mi takip etmiyor musun vs şeklinde... ben de o sıralarda kullanılan sayfalarıma eklemiştim salıncakta 2 kişi yi, vakit buldukça geçmiş postlarını inceliyordum, ama tabii ne ismini ne kendisini ne de nereli olduğunu bilmiyordum... tesadüf bu ya, bir güzellik merkezinde hiç de hoş gözükmeyerek tanıştık birbirimizle yani estetik değildik, loş bir oda, yağlarımız erimeye çalışırken,titreşirken :), yanyana sohbet ederken... arkası geldi tabii muhabbettin , konu konuyu açtı derken tam da tanımak istediğim kişi çıkıverdi karşıma... muhabbet güzeldi, hoştu, bir de o lenf dranaj kısmı olmasaydı daha güzel olacaktı ya neyse! birkaç telefon birkaç mesajla devam etti muhabbetimiz, sonrasında bugün daha da yakından tanışma fırsatımız oldu... bir güzel türk kahvesi keyfi (yanında damla sakızı) yaptık, hatta fal bile baktık! tabii banu gelirken tiramisu ve minnoş poğaçalar getirmiş, onlar da ayrı bir lezzet kattı sohbetimize.... teşekkürler banucum, en kısa zamanda yine buluşmak dileğiyle!
Pin It!

6 yorum:

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

ne guzel oldu ozge'cim, yine yapalim bunu. bir de kahvalti sozumuz olsun birbirimize :)) arabadan sarkan kolunu unutmadim :)) batu$'u op benim icin. sevgiler canim.

özge bayrak dedi ki...

evet banucum, güzeldi hakikaten, sen cd yi hazırla , sözüm söz :) hemen arayı fazla açmadan bir kahvaltı organizasyonu süper olacak! öperim...

Style by Buett dedi ki...

aaa ne guzelll bende salincakta iki kisiyi cok uzun zamandir takip ediyorum belkide ilk yazmaya basladigindan beri:))) cok hos bir tesaduf olmus kesinlikle buuuu
kahvelerde gozum kaldi gidip bir turk kahveside ben yapiyim simdi.
canim senin blogunu follow etmek istedim ama bulamadim nerede izleyicilerin. tekrar bakarim ama bulamazsam sen bana soylersin:)))

sevgilerrr

özge bayrak dedi ki...

selam buett, özen me özenme :) sen de gel birgün, beraber yapalım, içelim, oohhh şöylee mis mi mis bi keyif olur! readers kısmı var aslında, çıkmadı mı acaba? ama yine de hoş misafirliğin için çok teşekkürler! tekrar hatırlatırım ki yeni imajın bomba:)

yaruze... dedi ki...

Merhaba,
Bir vesile ile konuk oldum bloğunuza.Takibe devam o halde:)

özge bayrak dedi ki...

merhaba yaruze, hoş mu hoş geldin... ben de hemen takibe başlıyayım :)